Greenpeace grundlægger nu for atomkraft
Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 17:19

Meget er sket siden Patrick Moore var med til at stifte Greenpeace i
1970.

Men uanset hvad grundlæggeren siger, så er atomkraft vist stadigvæk ikke
kosher at tale om hos Greenpeace.

Her er i al fald argumenterne for, at miljøfolk skulle tage imod
atomkraften med åbne arme:

URL over to linier.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/04/14/AR200604
1401209.html

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-06 07:41

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Men uanset hvad grundlæggeren siger, så er atomkraft vist stadigvæk
> ikke
> kosher at tale om hos Greenpeace.

Politiken søger uden videnskabelig belæg at opskrue dødstal vedt
Tjernobyl
Kun i papiravisen medtager de at selvbosættere idag stortrives i
radioaktivitetsstormens øje og DRUK dvs livsglæde er Kiev omegnens
værste problem.
Folk er altid klogere end eksperter. De ignorerer
dommedags-greenpeace-sindsyge som er ekspertskabt og alle andre er
immune for alt (udover de brandmænd der som kanonføde kommanderedes
ind i ulandskraftværket i ulykkestimerne.
Papiravisens fotograferede kræftsygt barn kunne være fra Hellerup -
social arv skaber blege forkomne kemo-skaldetgjorte stakler, og at USA
fik russerne til at samle nær ulykkesstedet nogle fotogene døende fra
nær og fjern , beviser intet

Brug frossen sæd og få sjove børn, søgte jeg at skrive i mine annoncer
i Sædhjælpsfondets velmagtsdage. Det bortcensureredes. Men det kan
stadig ikke udelukkes at der er skabt mere genetisk lidelse ved
lægelig fryseteknologi end ved al radioaktivitet excl
Hiroshima&Nagasaki

Husk at dit medico-teknik-univers i din sjæl skabes af Hollywood, hvis
film-genoplivninger lykkes i 66% af tilfældende, men i
USA-virkeligheden lykkes kun 15%(ifølge Politiken d.d.)

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-06 12:16

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
>
> Politiken søger uden videnskabelig belæg at opskrue dødstal vedt
> Tjernobyl

Jeg har lige refreshed mine data ved snak med min kusine civilingeniør
Lisbeth Warming, Risø

Der døde cirka tyve brandfolk der blev kommanderet ind i
reaktorulykken.
Der døde - måske pga stråling - i det kommende år to af de
helikopterpiloter, der igenigen øsede sand og neutranabsorberende
Bor-pulver ned over den årelange kernereaktion
Lidt jod kom op i atmosfæren og regnede ned over græsset som spistes
af køerne, og børn der drak mælken menes at have fået lidt mere
skjoldbruskkirtelkræft - som let kureres. Måske 2 har dødsfald i årene
efter 1986, som kan have med - ikke strålesyge - men radioaktiv mad at
gøre

Alligevel skriver linket ovenfor at IAEA altså FN er sikre på 4000
kræftdødsfald og Greenpeace kan beregne sig frem til 270000 russiske
kræftdødsfald

Selvfølgelig kan man tilsvarende lave videnskab der beviser 6 mio
kz-døde selvom 0,1 mio er sandsynligere, og disse er i hovedsagen døde
naturligt, især af alder og den almindelige krigs-infektion tyfus