Uledsagede flygtningebørn
Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 14:18

Det kommer nu frem, at mange af de uledsagede flygtningebørn kommer som
protstituerede, lommetyve og organiserede gadetiggere. Altsammen
organiseret af udenlandske bandet. Danmark bruges også som
asylshoppingsland af uledsaget flygtningebørn. Mange rejser videre til
andre lande, når de får afslag på asyl.

Jeg er af den opfattelse, at problemerne kan løses ved at anbringe
udledsagede flygtningebørn på lukkede institutioner, så kan de ikke
misbruges til prostitution, lommetyveri, organiseret tiggeri mv. De kan
ej heller rejse videre og asylshoppe i andre lande, da de ved afslag så
skal følges hjem pr. fly.

Iøvrigt er der jo ingen ægte flygtninge blandt de uledsagede
flygtningebørn, da de jo ikke er personligt forfulgte af regeringen i
deres hjemland.

Af samme årsag bør "åbenløst grundløs" proceduren tages i anvendelse
overfor uledsagede flygtningebørn. Det sikre en hurtig hjemsendelse.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 14:33

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Af samme årsag bør "åbenløst grundløs" proceduren tages i anvendelse
> overfor uledsagede flygtningebørn. Det sikre en hurtig hjemsendelse.

Det er skingrende vanvittigt at skulle bekoste hjemsendelse vedr liv,
der aldrig skal tillades at sætte fod i dansk lufthavn eller anden
dansk jord. Smuglere af flygtninge skal have livsvarigt fængsel på
Grønland
Medlidenhed med fremmedkulturelle børn skal ikke have nogen plads hos
den danske stat, så vi skal via EU opnå fly-regler så et fly-selskab
der lader et barn flyve til et EU-land uden at der er visum og papir
på modtagende personer på plads forinden, får en mange-million-kr-bøde

Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 17:16

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> der lader et barn flyve til et EU-land uden at der er visum og papir
> på modtagende personer på plads forinden, får en mange-million-kr-bøde

Det er lidt svært at give flyselskaber bøde, når flygtningene bare
kommer over den ubevogtede dansk-tyske grænse.

Og så er en flybillet hjem billigere end en livsvarig fængselsdom.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin K

Dato : 18-04-06 15:58

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Danmark bruges også som asylshoppingsland af uledsaget flygtningebørn.

Jeg fatter ikke, at vi ikke for længst har indført en regel om at vi kun
modtager flygtninge fra lande, hvor det nærmeste sikre land er Danmark. Der
er vel ikke noget urimeligt i at forvente, at en flygtning flygter til det
nærmeste sikre land, frem for halvvejs om på den anden side af jorden.

Hvis vi indførte sådan en regel var det kun asylsøgere fra vores nabolande,
vi behøvede at tage i betragtning, og vi kunne dermed afvise stort set alle
asylsøgere. Så slap vi også for dilemmaet mellem, om vi skal behandle
asylansøgerne godt, og dermed invitere flere her til, eller som nu, behandle
dem dårligt, så andre skræmmes væk.

--
Martin K