Brændte pige ihjel. Muslim-ros. Var jomfru~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 14:08

To ungmuslimer besluttede at en 17årige muslimpige ikke opførte sig
koransk nok, så de tvang hende ind i en garage og den ene holdt vagt
mens den anden hældte brændstof på hende og antændte, i Allahs navn.
Da de i retten fik 8 og 25 års fængsel, var megamuslimpøbel vildt
hyldende overfor de unge helte - som løj om at det var jalousidrab,
for det straffes mildt i Frankrig. Obduktion af de forkullede rester
af pigen beviste at hun VAR jomfru. Men ungmuslimer har ikke tid at
vente på imamers eller andre sindige lægdommeres overvejelser, og
lynchhorderne, som EU har importeret, bakker op om den værst tænkelige
selvtægtsvold.
EB idag har desværre ikke sagen på www.eb.dk - generelt udelader
aviser at lade væsentlige og typiske sandheder om muslimernes
mentalitet stå andre steder end i papirudgaven - man sku tro at det
var på www der var pladsmangel.

Også ved Hvidovre-selvtægt-mordsagen fornylig fik den, der var
meddelagtig ved "kun" at stå vagt og vise solidaritet *halv straf* -
hvorfor? - en for alle, alle for en. Er man med i drab og lemlestelse,
så er det ligegyldigt om man er vagtpost eller udfører selv den
fysiske legemsbeskadigelse.

Udvisning af de værste er for lidt og for sendt - de skal udvises i
bundter, og dem der i retslokalet bakkede op om udåden, skal ikke
straffes for at ytre sig i retslokalet - de skal straffes for at komme
fra land med farlig og barbarisk u-civilisation og målet er slet ikke
straf, hævn eller lignende - det handler om nødværge dvs
sikkerhedspolitik for at danskernes frihed ikke snart forsvinder.

Fra : @

Dato : 18-04-06 15:09

On Tue, 18 Apr 2006 15:08:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>koransk nok, så de tvang hende ind i en garage og den ene holdt vagt
>mens den anden hældte brændstof på hende og antændte, i Allahs navn.

hvor har du historien fra??

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 15:14

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> hvor har du historien fra??

Papir-Ekstrabladet idag - ja, når man tilstræber telegramstil,
risikerer man uforståelighed

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-04-06 04:30

> hvor har du historien fra??
>

> --
> If you want to make peace, you don't talk to your friends.
> You talk to your enemies.
> /Moshe Dayan/

Historien har været i en af gratisaviserne eXtra,Metro eller Urban i går den
19/4

Handler om noget af baggrunden for, hvorfor der var ved at udbryde racekrig
i Frankrig, da politiet er begyndt at blande sig i den måde muslimske mænd i
Frankrig behandler kvinder og piger på.

De 2 unge mænd var helte i ghettoen fordi de brændte denne unge pige af, da
hun tillod sig at have en kæreste broderen ikke kunne lide og så tillod det
racistiske Franske politi at blande sig i det.

At det så viste sig at hun var jumfru, bevidnet af en muslimsk læge under
retsagen, havde ikke noget at sige for broderen.

Svend

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-06 04:55

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> At det så viste sig at hun var jumfru, bevidnet af en muslimsk læge
> under retsagen, havde ikke noget at sige for broderen.

Os der holder med Israel, rammes af ubændigt jødehad,
og selv min af EB dokumenterede nyhed betvivledes.

Med de nu tilføjede detaljer må alle være enige om, at de , der
kritiserer os indvandringsmodstandere for at vitse om muhamedanere som
dyriske, er *værre end Stalin*, altså mangefold værre-end-nazi.

Også i danske retssale ses igen og igen, at når ungmuslimerne overgår
Pol Pot i superondskab, så fyldes sæderne op med
dyr-med-human-DNA-men-uden-humanisme, og de heiler og
begejstrings-skriger som hyldest til deres værre-end-Genghis-Khan
helte, fordi disse helligkrigere har haft mod til at torturmyrde i
strid med de vantros foragtede flinkeskolethed.Correct me if I am
wrong, selv hvis du finder upræcision i mindste detalje i mine indlæg.
Har godhedsindustrien ret i, at vor tossegodhed vil blive belønnet
ved, at dræber-aberne snart integrerer sig NaserKhader-style?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 19-04-06 04:57

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> At det så viste sig at hun var jumfru, bevidnet af en muslimsk læge under
> retsagen, havde ikke noget at sige for broderen.

Mente den 18/4

Svend

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-06 07:52

> [...]

Hvorfor har KUN EB på papir og nogle få andre papiraviser historien
med al dens gru, men TV og de andre store dagblade på nettet HAR TOTAL
FORTIELSE AF BESKRIVELSEN AF DANMARKS FREMTID?

Fordi vore ledere ønsker denne infame fremtid. Avisnyheder er altid
gode for journalister. Ofre er altid gode for behandlere.
Hellerup-politi beskytter sine borgere bedre end Nørrebro-politi
beskytter mod
autonome/helligkrigere/selvmordsbombere-som-dem-i-TelAviv p.t.

Del og hersk politik har altid været at spille taberne ud mod hinanden

"Der er intet bedre våben mod en fjende end en anden fjende.
Friedrich Nietzsche

"Der findes en bestemt slags humanister, som
elsker negrene i Afrika, men hader deres nabo"
(Søren Kierkegaard)

"Vor næste er ikke vor nabo, men naboens nabo" - sådan tænker
ethvert folk. Nietzsche

"Hemmeligheden bag dygtigt lederskab er at holde de fem, der hader
dig, adskilt fra de fem, som endnu ikke har bestemt sig. Casey
Stengel

"Først hentede de kommunisterne, og jeg sagde intet, for jeg var ikke
kommunist. Så hentede de arbejderne og fagforeningsfolkene, og jeg
sagde intet, for jeg var ikke fagforeningsmedlem. Så hentede de
katolikkerne og jøderne, og jeg sagde intet, for jeg var protestant.
Til sidst hentede de mig, og så var der ikke mere nogen, der kunne
sige noget. Martin Niemoller