/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Familiefar tævet med køller
Fra : @


Dato : 18-04-06 11:30


Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?

<<<<<<<<<
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3679966/
Den 32-årige fortalte, at han blev chikaneret af de unge, da han kørte
i bil med sin hustru og deres barn på otte år.

På Ryhavevej blev han pludselig tvunget til at standse af to biler,
der kørte ind foran ham, og mindst fire, måske flere, sprang ud og
slog løs på ham, mens hans hustru og barn sad som nærmeste vidner.

Mændene brugte enten en golfkølle eller en baseball-kølle, og han fik
to alvorlige brud på armen.

Alle deltagerne i overfaldet skal være fra indvandrermiljøer, og intet
tyder på, at offeret kendte dem på forhånd, oplyser politiet.
<<<<<<<<<


--
Carry the battle to them. Don't let them bring it to you.
Put them on the defensive. And don't ever apologize for anything.
/Harry S Truman/

 
 
Jim (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 18-04-06 11:34

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>
> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>
> <<<<<<<<<
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3679966/
> Den 32-årige fortalte, at han blev chikaneret af de unge, da han kørte
> i bil med sin hustru og deres barn på otte år.
>
> På Ryhavevej blev han pludselig tvunget til at standse af to biler,
> der kørte ind foran ham, og mindst fire, måske flere, sprang ud og
> slog løs på ham, mens hans hustru og barn sad som nærmeste vidner.
>
> Mændene brugte enten en golfkølle eller en baseball-kølle, og han fik
> to alvorlige brud på armen.
>
> Alle deltagerne i overfaldet skal være fra indvandrermiljøer, og intet
> tyder på, at offeret kendte dem på forhånd, oplyser politiet.

Det kommer ikke bag på mig.
Bispehaven ligger lige ved siden af, og der er ikke allesammen lovlydige
borgere, der bor der.
For enden af Ryhavevej er der en kort sti op til Ringvejen, og på den anden
side ligger Edvin Rarhs vej og Gellerup-ghettoen.
Der sker meget på de kanter.



HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 11:38

Jim skrev:

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>>
>> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>>
>> <<<<<<<<<
>> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3679966/
>> Den 32-årige fortalte, at han blev chikaneret af de unge, da han kørte
>> i bil med sin hustru og deres barn på otte år.
>>
>> På Ryhavevej blev han pludselig tvunget til at standse af to biler,
>> der kørte ind foran ham, og mindst fire, måske flere, sprang ud og
>> slog løs på ham, mens hans hustru og barn sad som nærmeste vidner.
>>
>> Mændene brugte enten en golfkølle eller en baseball-kølle, og han fik
>> to alvorlige brud på armen.
>>
>> Alle deltagerne i overfaldet skal være fra indvandrermiljøer, og intet
>> tyder på, at offeret kendte dem på forhånd, oplyser politiet.
>
> Det kommer ikke bag på mig.
> Bispehaven ligger lige ved siden af, og der er ikke allesammen lovlydige
> borgere, der bor der.
> For enden af Ryhavevej er der en kort sti op til Ringvejen, og på den anden
> side ligger Edvin Rarhs vej og Gellerup-ghettoen.
> Der sker meget på de kanter.

Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
til ejerlejligheder.

Så bliver der endnu mere pres på den eksisterende sociale
boligmasse i Danmark - det skal nok hjælpe fedt.

Per Rønne (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 18-04-06 11:58

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
> virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
> vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
> til ejerlejligheder.
>
> Så bliver der endnu mere pres på den eksisterende sociale
> boligmasse i Danmark - det skal nok hjælpe fedt.

Næh, så køber man ejerlejligheder op i den eksisterende boligmasse,
måske også nogle Strandvejsvillaer der i samme anledning bliver
udstykket i ejerlejligheder, og udlejer til dem. Så problemet bliver
»fortyndet«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 12:21

Per Rønne skrev:

> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
>> virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
>> vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
>> til ejerlejligheder.
>>
>> Så bliver der endnu mere pres på den eksisterende sociale
>> boligmasse i Danmark - det skal nok hjælpe fedt.
>
> Næh, så køber man ejerlejligheder op i den eksisterende boligmasse,

Så øger man presset på ejerlejligheder, så færre får råd til dem,
og flere tvinges over i den sociale boligmasse. Det løser jo
ligesom heller ikke problemet. Det gør det kun værre - for alle.

> måske også nogle Strandvejsvillaer der i samme anledning bliver
> udstykket i ejerlejligheder, og udlejer til dem. Så problemet bliver
> »fortyndet«.

Den eneste måde at fortynde problemet på er ved hjemsendelser i
stort tal. En tvangsspredning i landskabet efter godt
stalinistisk forbillede vil kun "fortynde" midlertidigt -
derefter vil resultatet bare blive endnu større og endnu mere
udbredte problemer.

"Fortyndingen" ud til Kokkedal ... hvad hjalp den? Intet - det
blev bare meget værre at bo i Kokkedal.

Som venstreorienteret med våde drømme om et tvangssamfund rager
den slags dig selvfølgelig en papand. Du er fast overbevist om,
at tvang, tvang og mere tvang kan løse problemet.

Per Rønne (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 18-04-06 12:27

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Så øger man presset på ejerlejligheder, så færre får råd til dem,
> og flere tvinges over i den sociale boligmasse.

Næh, for samtidig omdannes lejlighederne i Mjølnerparken, Gellerup og
Voldsmosen mv jo til ejerlejligheder ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 12:29

Per Rønne skrev:

> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> Så øger man presset på ejerlejligheder, så færre får råd til dem,
>> og flere tvinges over i den sociale boligmasse.
>
> Næh, for samtidig omdannes lejlighederne i Mjølnerparken, Gellerup og
> Voldsmosen mv jo til ejerlejligheder ...

Æh, glemmer du ikke lige, at du ville rive nogen blokke ned og
dermed mindske den samlede boligmasse?

Per Rønne (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 18-04-06 13:15

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Per Rønne skrev:
>
> > HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
> >
> >> Så øger man presset på ejerlejligheder, så færre får råd til dem,
> >> og flere tvinges over i den sociale boligmasse.
> >
> > Næh, for samtidig omdannes lejlighederne i Mjølnerparken, Gellerup og
> > Voldsmosen mv jo til ejerlejligheder ...
>
> Æh, glemmer du ikke lige, at du ville rive nogen blokke ned og
> dermed mindske den samlede boligmasse?

Kun i det omfang det vil være mest passende.

I øvrigt er der masser af steder at bygge nyt på i hovedstadsregionen.
Tænk blot på Kildedal station, mellem Måløv og Veksø, en S-togs station
med 10-minuttersdrift, omgivet af - kornmarker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 13:50

Per Rønne skrev:

> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>
>> Per Rønne skrev:
>>
>>> HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:
>>>
>>>> Så øger man presset på ejerlejligheder, så færre får råd til dem,
>>>> og flere tvinges over i den sociale boligmasse.
>>>
>>> Næh, for samtidig omdannes lejlighederne i Mjølnerparken, Gellerup og
>>> Voldsmosen mv jo til ejerlejligheder ...
>>
>> Æh, glemmer du ikke lige, at du ville rive nogen blokke ned og
>> dermed mindske den samlede boligmasse?
>
> Kun i det omfang det vil være mest passende.

Øh, og det ændrer ... ?

> I øvrigt er der masser af steder at bygge nyt på i hovedstadsregionen.
> Tænk blot på Kildedal station, mellem Måløv og Veksø, en S-togs station
> med 10-minuttersdrift, omgivet af - kornmarker.

Altså rive udmærkede bygninger i Mjølneparken ned for derefter at
bygge nyt mellem Måløv og Veksø.

Kun en radigal SF'er kan finde på at foreslå sådan noget i alvor.


Egon Stich (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 18-04-06 18:08


"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:az9oaa2tl040$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Jim skrev:
>
> Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
> virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
> vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
> til ejerlejligheder.
>

Du bør ikke tale om "dansk venstrefløj".
Den existerer desværre ikke mere.
Derimod burde du kaste dit blik på alle disseCand. ikke noget som helst, der
har ført situationen hen, hvor vi er i dag.
De kalder det "humanistisk tankegang"---
Uden at kunne se, at de i virkeligheden er inhumane menneskefjendske
væsener.
Men det er jo heller ikke så nemt, at bo i de fine områder, hvor verden er
lyserød.

MVH
Egon



Wilstrup (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 18-04-06 20:03


"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:44453156$1$38635$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:az9oaa2tl040$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Jim skrev:
>>
>> Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
>> virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
>> vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
>> til ejerlejligheder.
>>
>
> Du bør ikke tale om "dansk venstrefløj".
> Den existerer desværre ikke mere.
> Derimod burde du kaste dit blik på alle disseCand. ikke noget som helst,
> der
> har ført situationen hen, hvor vi er i dag.
> De kalder det "humanistisk tankegang"---
> Uden at kunne se, at de i virkeligheden er inhumane menneskefjendske
> væsener.
> Men det er jo heller ikke så nemt, at bo i de fine områder, hvor verden er
> lyserød.
>
Dit manifeste akademikerhad er pinligt - du forsvarer ofte socialistisk
tankegang -men det had du lader akademikerne blive til del er ren og skær
borgerlig misundelse og nag. Drop dog dine stereotypier her. Det klæder dig
ikke og gavner ingenting.
Fjenden er ifølge en socialistisk opfattelse IKKE akademikerne, men ejerne
af produktionsmidlerne, kapitalisterne - det er meget mere konstruktivt at
debattere imod disse - at svine akademikere til er ikke alene uproduktivt,
men viser også at du -med Lenins ord - lider af falsk bevidsthed. Du tror at
magthaverne er akademikerne, men det er de desværre langt fra - faktisk er
de fleste magthavere ikke akademikere, men "selvmade"- folk og "driftige
handelsmænd" der har "arbejdet sig op" - prøv nu at skelne skæg fra snot.
--
Wilstrup



Alucard (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 18-04-06 21:45

On Tue, 18 Apr 2006 21:03:19 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>> Du bør ikke tale om "dansk venstrefløj".
>> Den existerer desværre ikke mere.
>> Derimod burde du kaste dit blik på alle disseCand. ikke noget som helst,
>> der
>> har ført situationen hen, hvor vi er i dag.
>> De kalder det "humanistisk tankegang"---
>> Uden at kunne se, at de i virkeligheden er inhumane menneskefjendske
>> væsener.
>> Men det er jo heller ikke så nemt, at bo i de fine områder, hvor verden er
>> lyserød.
>>
>Dit manifeste akademikerhad er pinligt - du forsvarer ofte socialistisk
>tankegang -men det had du lader akademikerne blive til del er ren og skær
>borgerlig misundelse og nag. Drop dog dine stereotypier her. Det klæder dig
>ikke og gavner ingenting.
>Fjenden er ifølge en socialistisk opfattelse IKKE akademikerne, men ejerne
>af produktionsmidlerne, kapitalisterne - det er meget mere konstruktivt at
>debattere imod disse - at svine akademikere til er ikke alene uproduktivt,
>men viser også at du -med Lenins ord - lider af falsk bevidsthed. Du tror at
>magthaverne er akademikerne, men det er de desværre langt fra - faktisk er
>de fleste magthavere ikke akademikere, men "selvmade"- folk og "driftige
>handelsmænd" der har "arbejdet sig op" - prøv nu at skelne skæg fra snot.

Hvad fanden.... Du kan jo godt skrive flere sammenhængende sætninger,
der ikke er det rene nonsens, når du tager dig sammen....

HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 20:45

Egon Stich skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:az9oaa2tl040$.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Jim skrev:
>>
>> Det nyeste påfund, til løsning af problemet, fra den
>> virkelighedsfjerne og landsforræderiske danske venstrefløj, er at
>> vi skal rive nogen blokke i Gellerup-parken ned og lave resten om
>> til ejerlejligheder.
>>
>
> Du bør ikke tale om "dansk venstrefløj".
> Den existerer desværre ikke mere.
> Derimod burde du kaste dit blik på alle disseCand. ikke noget som helst, der
> har ført situationen hen, hvor vi er i dag.
> De kalder det "humanistisk tankegang"---
> Uden at kunne se, at de i virkeligheden er inhumane menneskefjendske
> væsener.
> Men det er jo heller ikke så nemt, at bo i de fine områder, hvor verden er
> lyserød.


Med 'venstreorienterede' mener jeg også sådan ca. det, du
beskriver. Det er ikke mennesker, jeg taler om; men disse
selvopkastede smagsdommere og åndsfyrster, der intet ved og intet
kan ud over at sidde og fryde sig over hvor umanerligt dejlige,
de selv synes, de er.

Konrad (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 18-04-06 11:38


"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>
> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?

Synes du da virkelig, at vi skal det?



@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 13:01

On Tue, 18 Apr 2006 12:38:27 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>>
>> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>
>Synes du da virkelig, at vi skal det?
>

nej, men jeg har ikke råd til at leje Fremmedlegionen til at rydde op
i Danmark


og begynder jeg selv bliver jeg bare sat i fængsel




--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Konrad (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 18-04-06 13:33


"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:u5l942dihupujsaud258md84evuktajcj2@4ax.com...
> On Tue, 18 Apr 2006 12:38:27 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
> wrote:
>
> >
> >"@" <1@invalid.net> wrote in message
> >news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
> >>
> >> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
> >
> >Synes du da virkelig, at vi skal det?
> >
>
> nej, men jeg har ikke råd til at leje Fremmedlegionen til at rydde op
> i Danmark

Ret heldigt vi har politiet og domstolene, så. Hvorfor mener du i øvrigt det
skulle være din opgave, sådan at "rydde op"?

> og begynder jeg selv bliver jeg bare sat i fængsel

Ja, for så er du jo lissom' dem med køllerne, ikke sandt?



@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 14:47

On Tue, 18 Apr 2006 14:33:11 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>news:u5l942dihupujsaud258md84evuktajcj2@4ax.com...
>> On Tue, 18 Apr 2006 12:38:27 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
>> wrote:
>>
>> >
>> >"@" <1@invalid.net> wrote in message
>> >news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>> >>
>> >> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>> >
>> >Synes du da virkelig, at vi skal det?
>> >
>>
>> nej, men jeg har ikke råd til at leje Fremmedlegionen til at rydde op
>> i Danmark
>
>Ret heldigt vi har politiet og domstolene, så. Hvorfor mener du i øvrigt det
>skulle være din opgave, sådan at "rydde op"?

et langt og arbejdsomt liv har lært mig, at vil man have tingene gjort
ordentligt er man nødt til selv at gøre det


>> og begynder jeg selv bliver jeg bare sat i fængsel
>
>Ja, for så er du jo lissom' dem med køllerne, ikke sandt?

nej, lodret forkert

dem med køllerne har begået en forbrydelse, som i værste fald kunne
have gjort et barn faderløst, jeg vil blot sørge for, at dem med
køllerne ikke gentager deres onde gerning



PS. jeg vil til en hver tid foretrække en pumpgun fremfor en kølle



--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 17:38

@ skrev:

> On Tue, 18 Apr 2006 14:33:11 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
> wrote:


>>Ja, for så er du jo lissom' dem med køllerne, ikke sandt?
>
> nej, lodret forkert
>
> dem med køllerne har begået en forbrydelse, som i værste fald kunne
> have gjort et barn faderløst, jeg vil blot sørge for, at dem med
> køllerne ikke gentager deres onde gerning

Du må ikke forvente, at Konrad kan skelne mellem de to ting.

Christian R. Larsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 18-04-06 11:53

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>
> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?

Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?



Frank (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 18-04-06 12:29

Hej

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4444c54e$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?
>

Nej - og det er jo et enkeltstående tilfælde.

Hvorfor skal denne gruppe spammes med historier om enkeltstående
tilfælde? De fleste indvandrere lever et helt normalt liv her.

--
Frank

Husk at krigen i Irak er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo
I hate windsurfers, In a totally irrational way



HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 12:32

Frank skrev:

> Hej
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4444c54e$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?
>>
>
> Nej - og det er jo et enkeltstående tilfælde.
>
> Hvorfor skal denne gruppe spammes med historier om enkeltstående
> tilfælde? De fleste indvandrere lever et helt normalt liv her.

Nej, ikke når vi taler muhamedanske indvandrere. De fleste af dem
lever et liv, der ikke er normalt efter danske normer.

Men lad mig få din holdning helt på her ..

Det er enkeltstående, når perkere laver kriminalitet; men det er
ikke enkeltstående, når de ikke gør det?

Christian R. Larsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 18-04-06 14:47

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:1udsiforzk9ar.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Nej, ikke når vi taler muhamedanske indvandrere. De fleste af dem
> lever et liv, der ikke er normalt efter danske normer.

Hvad er et normalt liv efter danske normer?

Du er jo f.eks. dybt unormal - stemmer på Dansk Folkeparti og andre grimme
ting, som kun et lille mindretal gør.




@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 15:20

On Tue, 18 Apr 2006 15:46:52 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>news:1udsiforzk9ar.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Nej, ikke når vi taler muhamedanske indvandrere. De fleste af dem
>> lever et liv, der ikke er normalt efter danske normer.
>
>Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>
>Du er jo f.eks. dybt unormal - stemmer på Dansk Folkeparti og andre grimme
>ting, som kun et lille mindretal gør.

det er ganske normalt at stemme på et eller andet parti til FV.

det unormale som muhammedanere gør, er at de mellem valgene ikke
ønsker at tillade de folkevalgte at regere

og slet ikke hvis der regeres mod koranfascismens dogmer og diktater


at have muhammedanere og mennesker til at leve side om side vil
uundgåeligt give problemer


--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,
og som følgelig er sikker på at fortjene paradiset ved at
skære halsen over på en? /Voltaire/

Christian R. Larsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 19-04-06 08:57

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:g6t942t628cd8va2kga9brim0vf65lkfos@4ax.com...
> >Du er jo f.eks. dybt unormal - stemmer på Dansk Folkeparti og andre
grimme
> >ting, som kun et lille mindretal gør.
>
> det er ganske normalt at stemme på et eller andet parti til FV.

Ja, men der hører normaliteten da også for Havhulesvendsens tilfælde.

> det unormale som muhammedanere gør, er at de mellem valgene ikke
> ønsker at tillade de folkevalgte at regere

Er det Nasser Khader, du tænker på her?




@ (19-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-04-06 11:17

On Wed, 19 Apr 2006 09:56:51 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:g6t942t628cd8va2kga9brim0vf65lkfos@4ax.com...
>> >Du er jo f.eks. dybt unormal - stemmer på Dansk Folkeparti og andre
>grimme
>> >ting, som kun et lille mindretal gør.
>>
>> det er ganske normalt at stemme på et eller andet parti til FV.
>
>Ja, men der hører normaliteten da også for Havhulesvendsens tilfælde.
>
>> det unormale som muhammedanere gør, er at de mellem valgene ikke
>> ønsker at tillade de folkevalgte at regere
>
>Er det Nasser Khader, du tænker på her?

også ham ja, men ikke ham i særdeleshed





--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Christian R. Larsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 19-04-06 13:48

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:2f3c4210gv9a0s209572jm3dfm9qunho5g@4ax.com...
> >> det unormale som muhammedanere gør, er at de mellem valgene ikke
> >> ønsker at tillade de folkevalgte at regere
> >
> >Er det Nasser Khader, du tænker på her?
>
> også ham ja, men ikke ham i særdeleshed

Så med andre ord: Du aner ikke, hvad du taler om.



HrSvendsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 18-04-06 17:36

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> news:1udsiforzk9ar.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Nej, ikke når vi taler muhamedanske indvandrere. De fleste af dem
>> lever et liv, der ikke er normalt efter danske normer.
>
> Hvad er et normalt liv efter danske normer?

Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det; men du er
altså også uenig med Frank i, at muhamedanske indvandrere lever
et normalt liv her i landet. Jaja, der sker ting og sager med dig
... først takker du din gud for DFs indsigtsfuldhed og nu dette.

> Du er jo f.eks. dybt unormal - stemmer på Dansk Folkeparti

Hvorfor sidder du nu og lyver? Du var ellers begyndt at udvise
gode takter ... tsk tsk. Jeg har masser af gange skrevet, jeg
ikke stemmer DF, sålænge DF understøtter fortsat militær
tilstedeværelse i Irak.

> og andre grimme
> ting, som kun et lille mindretal gør.

Hvilke andre grimme ting? Jeg stemmer f.eks. heller ikke radigalt
som kun hjernedøde kan finde på. Har du husket at udfylde et
donorkort?




Christian R. Larsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 19-04-06 08:56

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:69lfryj3j8b5.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> > Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>
> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;

Jamen fint - så fortæl mig det.

> men du er
> altså også uenig med Frank i, at muhamedanske indvandrere lever
> et normalt liv her i landet. Jaja, der sker ting og sager med dig
> .. først takker du din gud for DFs indsigtsfuldhed og nu dette.

Tro mig - at jeg konstaterer, at bl.a. DF's folketingsmedlemmer er mere
indsigtsfulde, end dig, er ikke det samme som, at jeg betragter dem som
indsigtsfulde overhovedet.

> > og andre grimme
> > ting, som kun et lille mindretal gør.
>
> Hvilke andre grimme ting?

Du er åbenlyst racist for eksempel.



HrSvendsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 19-04-06 12:08

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:69lfryj3j8b5.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>>
>> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
>
> Jamen fint - så fortæl mig det.

Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ... kom selv
på flere eksempler - hvis du kan. Kan du det?

>> men du er
>> altså også uenig med Frank i, at muhamedanske indvandrere lever
>> et normalt liv her i landet. Jaja, der sker ting og sager med dig
>> .. først takker du din gud for DFs indsigtsfuldhed og nu dette.
>
> Tro mig - at jeg konstaterer, at bl.a. DF's folketingsmedlemmer er mere
> indsigtsfulde, end dig, er ikke det samme som, at jeg betragter dem som
> indsigtsfulde overhovedet.

Så du takker altså din gud for, at det er nogen uden indsigt
(overhovedet), der sidder og ordner de pågældende forhold. Dét
lyder ganske radigalt. Du skulle vel aldrig stemme på de
radigale?

>
>>> og andre grimme
>>> ting, som kun et lille mindretal gør.
>>
>> Hvilke andre grimme ting?
>
> Du er åbenlyst racist for eksempel.

Det kan da ikke være noget, du synes er grimt. Går du da ikke ind
for positiv særbehandling på baggrund af etnicitet? Du har vist
skrevet i forbindelse med positiv særbehandling, at
forskelsbehandling er både og godt og nødvendigt. Hvis du har
glemt dine indlæg om positiv særbehandling så prøv Google. Det er
din ven.

Det lyder da som om, du synes, racisme er både godt og
nødvendigt; men du ved måske ikke, hvad racisme er?

Derimod er det grimt at være radigal, ikk'?

Christian R. Larsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 19-04-06 13:50

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:173i8ktqy1fat.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> >>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
> >>
> >> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
> >
> > Jamen fint - så fortæl mig det.
>
> Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
> og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
> jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
> f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ...

Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jer må jo være unormal.

> kom selv
> på flere eksempler - hvis du kan. Kan du det?

Nej, men jeg ville så gerne have en beskrivelse fra dig på, hvad et normalt
liv er, for det må da være let!




HrSvendsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 19-04-06 14:14

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:173i8ktqy1fat.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>>>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>>>>
>>>> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
>>>
>>> Jamen fint - så fortæl mig det.
>>
>> Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
>> og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
>> jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
>> f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ...
>
> Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jer må jo være unormal.

Jeg skrev ikke noget om ofte eller 'sjældent' for den sags skyld.
Problemer med at læse og forstå?

>> kom selv
>> på flere eksempler - hvis du kan. Kan du det?
>
> Nej,

Det anede mig. Du skal have alting stavet, stoppet ind med skeer
og bøjet i neon. Og selv da - fatter du intet.

> men jeg ville så gerne have en beskrivelse fra dig på, hvad et normalt
> liv er, for det må da være let!

Hvorfor tror du det, når du ikke selv kan præstere sådan en
beskrivelse og du ellers godt kan lide at fortælle gruppen om, at
du er en meget klog person?

Christian R. Larsen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 20-04-06 12:37

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
news:1xtss2okv9yyf.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> Christian R. Larsen skrev:
>
> > "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> > news:173i8ktqy1fat.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
> >>>>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
> >>>>
> >>>> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
> >>>
> >>> Jamen fint - så fortæl mig det.
> >>
> >> Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
> >> og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
> >> jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
> >> f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ...
> >
> > Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jer må jo være unormal.
>
> Jeg skrev ikke noget om ofte eller 'sjældent' for den sags skyld.
> Problemer med at læse og forstå?

Hvis det er normalt, må det jo forekomme ofte. Det er vel ligesom logik,
ikke??

> > men jeg ville så gerne have en beskrivelse fra dig på, hvad et normalt
> > liv er, for det må da være let!
>
> Hvorfor tror du det, når du ikke selv kan præstere sådan en
> beskrivelse og du ellers godt kan lide at fortælle gruppen om, at
> du er en meget klog person?

Jeg er godt klar over, at du ikke kan. Det er det, der er pointen.



HrSvendsen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : HrSvendsen


Dato : 20-04-06 20:28

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:1xtss2okv9yyf.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> Christian R. Larsen skrev:
>>
>>> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>>> news:173i8ktqy1fat.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>>>>>>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>>>>>>
>>>>>> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
>>>>>
>>>>> Jamen fint - så fortæl mig det.
>>>>
>>>> Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
>>>> og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
>>>> jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
>>>> f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ...
>>>
>>> Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jer må jo være unormal.
>>
>> Jeg skrev ikke noget om ofte eller 'sjældent' for den sags skyld.
>> Problemer med at læse og forstå?
>
> Hvis det er normalt, må det jo forekomme ofte. Det er vel ligesom logik,
> ikke??

Radigal logak, sikkert; men for mennesker, der kan læse og
forstå, så handlede det ikke om frekvens; men om at det fandt
sted. Om man så kun spiser flæskesteg til jul, så spiser man
altså flæskesteg. Kun en radigal kunne overse, det handlede om
muhamedanernes forbud mod at spise svinekød kontra det, at
danskerne ikke har det forbud og spiser svinekød.

>>> men jeg ville så gerne have en beskrivelse fra dig på, hvad et normalt
>>> liv er, for det må da være let!
>>
>> Hvorfor tror du det, når du ikke selv kan præstere sådan en
>> beskrivelse og du ellers godt kan lide at fortælle gruppen om, at
>> du er en meget klog person?
>
> Jeg er godt klar over, at du ikke kan.

Du er ikke klar over noget som helst. Naturligvis kan jeg
beskrive et normalt liv ud fra et givent sæt præmisser; men det
var bare ikke det, det handlede om. Det handlede om, at
muhamedanere ikke (normalt) lever som danskere. Der er ret
betydende forskelle når det kommer til kvindesyn, mad, antal
børn, kriminalitetsfrekvens, arbejdsmarkedstilknytning osv. For
slet ikke at tale om religion - det burde ligesom give sig selv,
og kun en radigal ville være i stand til at overse den detalje.

Som gruppe betragtet adskiller muhamedanere i Danmark sig
væsentligt fra danskere. På nogen punkter er forskellen nærmest
total - f.eks. når det kommer til svinekød.

> Det er det, der er pointen.

Dine "pointer" er latterlige. Hvis ikke det var fordi, du er
håbløst radigal, ville jeg opfordre dig til at begynde at tænke;
men det kommer du aldrig nogensinde til at kunne.

Jim (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 19-04-06 14:44

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44463221$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:173i8ktqy1fat.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...
>> >>> Hvad er et normalt liv efter danske normer?
>> >>
>> >> Det undrer ingen, at du ikke har nogen ide om det;
>> >
>> > Jamen fint - så fortæl mig det.
>>
>> Jeg er ikke til for at svare på alt det, du ikke aner en pind om,
>> og som du alligevel ikke evner at forstå. Desuden udtalte jeg mig
>> jo om, at muhamedanerne ikke levede efter danske normer. Det er
>> f.eks. ret normalt for danskere at spise flæskesteg ...
>
> Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jer må jo være unormal.

Det har vi konstateret for længe side. At du ikke spiser flæskesteg ændrer
ikke på det.

>> kom selv
>> på flere eksempler - hvis du kan. Kan du det?
>
> Nej, men jeg ville så gerne have en beskrivelse fra dig på, hvad et
> normalt
> liv er, for det må da være let!

Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en delle
ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.



Christian R. Larsen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 20-04-06 12:38

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:44463ebe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en delle
> ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.

Kan du lide hundekød?



@ (20-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 20-04-06 13:24

On Thu, 20 Apr 2006 13:37:30 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>news:44463ebe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en delle
>> ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.
>
>Kan du lide hundekød?
>

hvad har det med religiøse påbud at gøre?

jeg spiser f.eks. helst ikke rødbeder, men det har intet med religion
at gøre, jeg bryder mig blot ikke om rødbeder



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Christian R. Larsen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 20-04-06 13:41

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:j7ve4218e8eitju1m58ced5kd1rsddobr1@4ax.com...
> On Thu, 20 Apr 2006 13:37:30 +0200, "Christian R. Larsen"
> <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>
> >"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> >news:44463ebe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en
delle
> >> ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.
> >
> >Kan du lide hundekød?
> >
>
> hvad har det med religiøse påbud at gøre?

Intet. Den ene bevæggrund kan vel være lige så god som den anden. Sagens
kerne er, at alle mennesker har nogle ting, de ikke bryder sig om at spise -
enten fordi deres religion forbyder det, eller fordi det betragtes som
ulækkert i deres kultur.

> jeg spiser f.eks. helst ikke rødbeder, men det har intet med religion
> at gøre, jeg bryder mig blot ikke om rødbeder

Så er vi to.



Jim (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-04-06 18:58

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44478176$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:j7ve4218e8eitju1m58ced5kd1rsddobr1@4ax.com...
>> On Thu, 20 Apr 2006 13:37:30 +0200, "Christian R. Larsen"
>> <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>>
>> >"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>> >news:44463ebe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> >> Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en
> delle
>> >> ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.
>> >
>> >Kan du lide hundekød?
>> >
>>
>> hvad har det med religiøse påbud at gøre?
>
> Intet. Den ene bevæggrund kan vel være lige så god som den anden. Sagens
> kerne er, at alle mennesker har nogle ting, de ikke bryder sig om at
> spise -
> enten fordi deres religion forbyder det, eller fordi det betragtes som
> ulækkert i deres kultur.
>
At muhamserne ikke spiser svinekød af den årsag, at 'allah' har forbudt dem
dette, og at de vil havne i helvede, dersom de måtte finde på det, er det
samme syndrom, man kan opleve hos børn og i øvrigt andre mennesker, der ikke
vil træde på striberne mellem fliserne på fortorvet, da der så vil ske noget
slemt.
Kald det overtro, eller kald det OCD. Det er simpelthen mangel på sund
fornuft at handle ud fra religiøs overtro eller OCD, om man vil.

J.



Christian R. Larsen (21-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 21-04-06 10:28

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:4447cb99$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> At muhamserne ikke spiser svinekød af den årsag, at 'allah' har forbudt
dem
> dette, og at de vil havne i helvede, dersom de måtte finde på det, er det
> samme syndrom, man kan opleve hos børn og i øvrigt andre mennesker, der
ikke
> vil træde på striberne mellem fliserne på fortorvet, da der så vil ske
noget
> slemt.

Eller folk, der ikke vil spise til formålet opdrættede græshopper.




Jim (21-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 21-04-06 11:19

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4448a5c4$0$15786$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> news:4447cb99$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> At muhamserne ikke spiser svinekød af den årsag, at 'allah' har forbudt
> dem
>> dette, og at de vil havne i helvede, dersom de måtte finde på det, er det
>> samme syndrom, man kan opleve hos børn og i øvrigt andre mennesker, der
> ikke
>> vil træde på striberne mellem fliserne på fortorvet, da der så vil ske
> noget
>> slemt.
>
> Eller folk, der ikke vil spise til formålet opdrættede græshopper.

som skulle smage yderst fortrinligt...
men er det en normal ret hos jer?



Jim (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-04-06 18:54

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:444772b1$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> news:44463ebe$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hvis man på baggrund af en religiøs overbevisning ikke kan klemme en
>> delle
>> ned, så har man behov for hjælp til at komme af med sin religiøse OCD.
>
> Kan du lide hundekød?
>
Aner det ikke, da jeg aldrig har smagt det?

J.



Bruno Christensen (20-04-2006)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 20-04-06 19:07

On Thu, 20 Apr 2006 13:37:30 +0200, Christian R. Larsen wrote:

> Kan du lide hundekød?

Det smager hen af babykamel, har smagt begge dele.

--
O
/|\
/\
Bruno

Per Rønne (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 19-04-06 18:43

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> Nå. Jeg spiser sjældent flæskesteg, så jeg må jo være unormal.

Jeg spiser da også kun sjældent flæskesteg. Ikke fordi jeg ikke kan lide
det [det kan jeg nemlig], men fordi det ikke er normalt at enlige laver
hele stege ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 13:09

On Tue, 18 Apr 2006 12:53:19 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>>
>> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>
>Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?
>

jeg kan lige lege lidt spåmand -

overfaldsmændene bliver garanteret ikke spærret inde særligt længe

de kan gå ud og lave lignenede overfald allerede nu,

så jo vi skal åbenbart finde os i at voldsmænd her i landet rent
faktisk ikke bliver sat ud af cirkulation særligt længe

IMO burde overfald som minimum give 2 års ubetinget fængsel, og
efterfølgende skulle forbryderen kunne sættes på ½ bistandshjælp
indtil evt. menerstatnig til offer/ofre var betalt


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Christian R. Larsen (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 18-04-06 14:49

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:rdl9425r7imp96l3qgb4fli6v70ec2p78v@4ax.com...
> On Tue, 18 Apr 2006 12:53:19 +0200, "Christian R. Larsen"
> <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>
> >"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> >news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
> >>
> >> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
> >
> >Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?
> >
>
> jeg kan lige lege lidt spåmand -
>
> overfaldsmændene bliver garanteret ikke spærret inde særligt længe

I hvert fald ikke længere end andre overfaldsmænd, der har begået
tilsvarende forseelser. For sådan fungerer retsstaten jo.

> de kan gå ud og lave lignenede overfald allerede nu,

Ja, sålænge de ikke er anholdt. Hvad er det lige, vi skal gøre ved det?

> IMO burde overfald som minimum give 2 års ubetinget fængsel,

Gælder det også meget små overfald, hvor A skubber B hårdt i ryggen på åben
gade?




@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 15:22

On Tue, 18 Apr 2006 15:48:34 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>news:rdl9425r7imp96l3qgb4fli6v70ec2p78v@4ax.com...
>> On Tue, 18 Apr 2006 12:53:19 +0200, "Christian R. Larsen"
>> <crlarsen@hotmail.com> wrote:
>>
>> >"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>> >news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>> >>
>> >> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>> >
>> >Det er da mig bekendt ulovligt, så hvorfor mener du, at vi skal det?
>> >
>>
>> jeg kan lige lege lidt spåmand -
>>
>> overfaldsmændene bliver garanteret ikke spærret inde særligt længe
>
>I hvert fald ikke længere end andre overfaldsmænd, der har begået
>tilsvarende forseelser. For sådan fungerer retsstaten jo.
>
>> de kan gå ud og lave lignenede overfald allerede nu,
>
>Ja, sålænge de ikke er anholdt. Hvad er det lige, vi skal gøre ved det?
>
>> IMO burde overfald som minimum give 2 års ubetinget fængsel,
>
>Gælder det også meget små overfald, hvor A skubber B hårdt i ryggen på åben
>gade?
>
>
ja da dette skub kan føre til fald på fortovskant med alvorlig
lemlæstelse eller død til følge

og allerede inden du kommer i gang - der er tale om aktiv handling
ikke uheld

brostenskastende autonome f.eks. er potentielle drabsmænd og burde
straffes derefter


--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Bo Warming (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 18-04-06 15:56

"@" <1@invalid.net> wrote in message
news:ict942ta3p9qcp88rlaj006pgupp35p334@4ax.com...
>>> overfaldsmændene bliver garanteret ikke spærret inde særligt længe

I ti år har jeg på usenet efterplapret Glistrups visdomsord vedr
VOLDTÆGT at -
- om en kvinde får 3000 eller 3001 samlejer bør ikke føre til halvt så
stor straf som hvad man får for at slå et øje ud på en mand ved et
værtshusslagsmål.

Typisk er voldtægtsstraf fire gange så stor som straf for
lemlestelse.Bland staten helt ud af æresspørgsmål, siger Glistrup.
Subjectivitet dur ingen domstol til.

Imorgen får jeg besøg af den ny ejendomsmægler hos Nybolig henne om
hjørnet - da hun havde sagt ja til besigtigelse med henblik på salg,
og fik mit navn, spurgte hun om jeg var den Bo Warming der foragter
kvinder på internettet - noget med voldtægt.

Vil ikke alle give mig ret i at lemlestelse skal straffes hårdere end
æressag om ufrivllligt samleje?
OSS-plukcitering gir 1 fjer -> 5 høns.

> brostenskastende autonome f.eks. er potentielle drabsmænd og burde
> straffes derefter

Da de autonome smed sten og ølflasker (incl fulde) højt op i luften
imod Glistrup, der stod på ølkasse i Fælledparken 1 maj 1983-87, stod
jeg og Johnny Christensen mfl med tennisketchere og afparerede
kasteskytset der regnede ned over "talerstolen".(som var på lastbil,
så flugt kunne ske om nødvendigt)
Havde en højt kastet tung lille sag med en tiendedel af brostensvægt
ramt en gammel mands isse, ville kraniebrud kunne ske, dog næppe med
drab til følge, da der var kort til Rigshospitalets skadestue.



Christian R. Larsen (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 19-04-06 08:55

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:ict942ta3p9qcp88rlaj006pgupp35p334@4ax.com...
> >> IMO burde overfald som minimum give 2 års ubetinget fængsel,
> >
> >Gælder det også meget små overfald, hvor A skubber B hårdt i ryggen på
åben
> >gade?
> >
> ja da dette skub kan føre til fald på fortovskant med alvorlig
> lemlæstelse eller død til følge

Så man skal altså straffes hårdt, fordi der er en lille, teoretisk risiko
for, at den pågældende handling kan føre til alvorlige uheld?

Det er langt ude.




@ (19-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-04-06 11:16

On Wed, 19 Apr 2006 09:54:33 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:ict942ta3p9qcp88rlaj006pgupp35p334@4ax.com...
>> >> IMO burde overfald som minimum give 2 års ubetinget fængsel,
>> >
>> >Gælder det også meget små overfald, hvor A skubber B hårdt i ryggen på
>åben
>> >gade?
>> >
>> ja da dette skub kan føre til fald på fortovskant med alvorlig
>> lemlæstelse eller død til følge
>
>Så man skal altså straffes hårdt, fordi der er en lille, teoretisk risiko
>for, at den pågældende handling kan føre til alvorlige uheld?
>
>Det er langt ude.

næ, man undlader blot at bruge vold mod andre



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Vidal (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 18-04-06 11:58


@ wrote:
> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?

Har du noget svar på, hvorfor vi skal det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard


GB (18-04-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 18-04-06 12:40

"Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in news:1145357876.323508.150610
@t31g2000cwb.googlegroups.com:


Det var da en helvedes masse emailadresser, du holder dig.

@ (18-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-04-06 13:13

On 18 Apr 2006 03:57:56 -0700, "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote:

>
>@ wrote:
>> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>
>Har du noget svar på, hvorfor vi skal det?

nej jeg stillede et spørgsmål



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Kim2000 (18-04-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 18-04-06 15:14


"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:spf942l4jhukji6tohj9lrc0navnh6to8k@4ax.com...
>
> Hvorfor skal vi blive ved med at finde os i den slags?
>
> <<<<<<<<<
> http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3679966/
> Den 32-årige fortalte, at han blev chikaneret af de unge, da han kørte
> i bil med sin hustru og deres barn på otte år.
>
> På Ryhavevej blev han pludselig tvunget til at standse af to biler,
> der kørte ind foran ham, og mindst fire, måske flere, sprang ud og
> slog løs på ham, mens hans hustru og barn sad som nærmeste vidner.
>
> Mændene brugte enten en golfkølle eller en baseball-kølle, og han fik
> to alvorlige brud på armen.
>
> Alle deltagerne i overfaldet skal være fra indvandrermiljøer, og intet
> tyder på, at offeret kendte dem på forhånd, oplyser politiet.

Dette er naturligvis blot et enkeltstående tilfælde, godt nok er 80% af
kriminaliteten i København begået af indvandre, men det er også bare en
statistisk tilfældighed, ligesom det selvfølgelig bare er et tilfælde at
tallet i Odense var 76%, men heldigvis er det ikke sådan i Århus og Ålborg,
der har man nemlig en den slags racsistiske stats. Tallene er fra sidste år,
så de kan jo have ændret sig.

mvh
Kim



Vidal (19-04-2006)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 19-04-06 09:11


GB wrote:
> "Vidal" <viidal@gmail.com> wrote in news:1145357876.323508.150610
> @t31g2000cwb.googlegroups.com:
>
>
> Det var da en helvedes masse emailadresser, du holder dig.

Det er fordi, jeg opholder mig forskellige steder. Google
bruger jeg som oftest kun på arbejde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste