Opråb: Mod tredjeverden-indvandring, mod i~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-04-06 11:14

(spredt på dansk, tysk, hollandsk, engelsk og fransk i nyhedsgrupper i
disse sprogzoner)

Repræsentanterne af vores politisk-juridiske kompleks hævder
traditonelt i afstande, at vi har demokrati og retsstat. Sandheden er:
Vi har hverken det ene eller det andre. Politikere og
statsadvokater/dommere samt deres embedsmænd-fodfolk agerer efter
behag, men altid til deres nytte og vores ulempe. En paragraf for deres
retfærdiggørelse - hvis en gang virkelig nødvendig - findes der
vist. Hvis ikke, laver de bare en ny en.

Så vidt, så dårligt. Egentlig allerede grund nok for en
folkeopstand, men åbenbart har de derved endnu ikke kunnet nå deres
grænse. Kunne dette alligevel ændre sig?

Eksempel: Mange mennesker hævder i publiken, at de ikke har problemer
med indvandringen. Sandheden er dog, at de er meget vrede over den
katastrofale udvikling, som er synlig for enhver: Vores lande bliver
mere og mere undermineret af indvandrere fra tredje verden. Værst er
mohammedanerne, for de tilpasser sig ikke, men står også her fast ved
at blive trofast deres som religion camouflerede voldsideologie. Spredt
bliver denne i de overalt opstående moskeer, hvis bygning vi selv
betaler på tankstationen via Saudi-Arabien.

Faren er reel: Disse landes kvinder har en tydlig højere fødselskvota
end vores her. Man kan vurdere, hvornår denne inkompatible
befolkningsdel har nået flertal hos os og så tvangsvis indfører
islam. Det er tidspunktet, når også 'moderate' mohammedanere lader
masken falde og muterer fra tingmedlem til mullah/mufti. Forskellen er
jo ikke so stor.

Den karakterløse politisk-juridiske kompleks har åbenbart bestemt at
overlade vores europæiske hjemlande til fremmedartede folkeslag fra
tredje verden. Det er ikke forestilbart at dens medlemmer var så dumme
for ikke at begribe, hvad de laver. Og de har allerede gjordt det siden
oljekrisen fra 1973, se bogen Eurabia af Bat Yeor (kort forestilling

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

eller

http://tinyurl.com/l4jca -

meget interessant og informativ lekture!). En af hovedgerningsmændene
er åbenbart Romano Prodi, lige bestemt af det italienske stemmefæ til
dets ledebede for de nærmeste år.

Vil i virkelig opleve, at i selv eller senest jeres børn lever i
islam-dominerede lande, som en gang var jeres nationale kristne
hjemlande? Det kan i sempelthen ikke tillade. Begynd at organisere jer,
gå på gaderne og demonstrer f eks hver mandag efter arbejdsslut under
uger eller måneder, lige sådan som ved kommunismens ende 1989! I vil
blive flere og flere og derved endelig tvinge den politisk-juridiske
kompleks til at give efter og i begyndelse at opfylde jeres vigtigste
krav:

1 slut med invandring, revision af den skete (masse-deportation),
inklusive frakendelse af statsborgerskabe og nedrivning af moskeer;

2 hård politik mod den islamske verden som halter efter vores
udvikling århundredevis - trusseln mod os ved denne verdensdel må
komme til ende en gang for alle, helst ved fuldstændig eliminering af
islam.

Det er vores mest trængende problem. Når det er opløst, bekymrer vi
os på lige måde med de andre problemer. Demokrati og retsstat i deres
aktuelle form har åbensynligt nået deres ende. Lad os udvikle nye
samfundsformer!

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-04-06 11:26

Michael Laudahn skrev:

*,,,*

Medmindre du bare vil provokere, så er det ikke smart af du som
tysker i en dansk debatgruppe indleder overskriften til en post
med 'Opråb'.

Nok den værst tænkelige indledning ...

Fra : Alucard

Dato : 18-04-06 11:53

On Tue, 18 Apr 2006 12:25:40 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

> [...]
>
>Medmindre du bare vil provokere, så er det ikke smart af du som
>tysker i en dansk debatgruppe indleder overskriften til en post

Det har du sgu nok ret i...... )

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-04-06 19:41

On Tue, 18 Apr 2006 12:53:27 +0200, Alucard wrote:

> Det har du sgu nok ret i...... )

Nu har jeg for et stykke tid siden puttet Laudahn i et filter.
Men han laver da ikke noget galt med "Opråb" (han staver det jo korrekt).
Hvis han ville provokere så skrev han "Oprob".

/|\
/\
Bruno

Fra : Alucard

Dato : 18-04-06 21:40

On Tue, 18 Apr 2006 20:40:56 +0200, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Nu har jeg for et stykke tid siden puttet Laudahn i et filter.
>Men han laver da ikke noget galt med "Opråb" (han staver det jo korrekt).
>Hvis han ville provokere så skrev han "Oprob".

Uanset stavningen, så skaber det nogle negative associationer.....

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-04-06 13:38

HrSvendsen schrieb:

> Medmindre du bare vil provokere, så er det ikke smart af du som
> tysker i en dansk debatgruppe indleder overskriften til en post
> med 'Opråb'.
>
> Nok den værst tænkelige indledning ...

Nå sådan. Nu at du siger det kommer jeg på at de tyske plakater
'dengang' kunne være begyndt på samme måde.

Prøv at se positiv på det: Var jeg nazist, så havde jeg vidst det og
ikke begået den fejl.

Har du i øvrigt opholdt at læse, efter du har set dette ord? Egentlig
kom det vigtige først derefter.

Fra : C Lund

Dato : 19-04-06 09:34

In article <1145363886.259693.168530@i40g2000cwc.googlegroups.com>,
"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> wrote:

> Nå sådan. Nu at du siger det kommer jeg på at de tyske plakater
> 'dengang' kunne være begyndt på samme måde.

Tja.. da er det kanskje ikke helt upassende at du kommer med "opråb"...

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 18-04-06 13:54

PS

Uden at ville afkvalificere din reaktion, men lige til din orientering:
Min tilsvarende artikel i nl.politiek begyndte ligeledes med 'oproep' -
det samme ord, og som på tysk hedder 'aufruf'. De tyske plakater der
fra 40erne begyndte vel på samme måde, og skønt jeg ved tilfælder
møder følsomme reaktioner også der, har i dette fald ingen taget
anstød.

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 18-04-06 23:12

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-04-06 09:25

Alucard schrieb:

> Uanset stavningen, så skaber det nogle negative associationer.....

Må jeg så foreslå at i TÆNKER helt enkelt 'appel', når i ser
'op-ordet'? Eller at i flyver hen over det første og begynder at læse
med det andet ord, som var 'mod' - eller er det også belastet?

I øvrigt kan jeg bekræfte at jeres budskabet har fremnået. Med
mindre nogen form for alzheimer eller lignende vinder overhånden (?),
skulle det altså næppe ske fremover.

Fra : @

Dato : 19-04-06 11:22

On 19 Apr 2006 01:24:31 -0700, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>Må jeg så foreslå at i TÆNKER helt enkelt 'appel', når i ser
>'op-ordet'?

må jeg foreslå at du i fremtiden ikke bruger ordene oprob eller opråb
i emnelinie

bare et forslag. . .

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 19-04-06 13:55

C Lund schrieb:

> Tja.. da er det kanskje ikke helt upassende at du kommer med "opråb"...

Opråb/aufruf (de)/oproep (nl) osv er vores ord for appel. Er der noget
galt med appel? Er det ikke nærliggende at bruge det egne ord, før
man bruger et fremmed ord? Hvad er der forkert med at appellere for
eller imod noget?

Lidt tankemad for alle rødgrønne talibaner her, der åbenbart har
behov for at vrøvle.