Pik som rambuk for budskaber
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 05:42

Pik som rambuk for budskaber

Mine yoga-dyrkende håndværker-lejere mopser mildt, hvis jeg når
inviteret derop, ikke tager sokker på mine bare, let-jordede tær, når
jeg går ind på deres fine ny fyrregulve, men de har fra lejemåls start
som betingelse for kontrakt erklæret sig indforståede med Freies
Kørper Kultur i haven, og samme indforståelse er udtrykt af de to
naboer (den ene genbo), der kan se ned i min forhave.

Nogen må have kikket ind gennem sprækker i plankeværket og forvisset
sig om landsbytossens nøgenhed, for igår da jeg hørte et brag, og løb
ud for at se hvem nu havde hærværket mod min kones ikebana-skur, havde
jeg som altid på denne årstid en lang vindjakke på, og en grov, stor
mand i en bil , der var stoppet midt på Bjelkes Alle kørebanen råbte,
at jeg skulle tage noget tøj på. Så han afværgede, at jeg løb efter
indvandrerungerne, der løb væk hen ad fortovet. Jeg sagde, at jeg HAR
tøj på, og han kunne jo intet uanstændigt se, men han sagde, at han
ville komme ud af bilen og forklare mig, at jeg ikke har tøj på, og
jeg foreslog ham at ringe til politiet, og så kørte han.

Dagen før havde naboer, der ikke har udsyn til have, men til baggård
råbt, at deres børn tager skade af at se mine dinglende nosser -
hvilket de højst kan have set, når jeg hastigt har passeret baggården
i den tid, hvor dennes kæmpe-lindetræ ikke er sprunget ud.

Da Glistrup havde landets dyreste villa med svømmepøl, før
justitsmordskattesagen, hoppede han nøgen i vandet, mens kone og
veninder snakkede ved bord ved siden af.

Han lod sig interviewe i pølen med små badebukser på, men grænser bør
flyttes, især lovligt.

Utvivlsomt blir fjer til 5 høns, og der snakkes i kvarteret, - og
pædofil og voldtægts skriverier på nettet er velkendt, selv hos den
kvindelige ejendomsmægler-lærling, der imorgen besøger mig.

Min strategi - foruden dovenskab(vigtigst) - er, at folk springer op
som en løve og falder ned som et lam. At de forarges og så indser, at
der er intet at forarges over, og derefter måske tænker, at måske
andre synspunkter som de af medier er blevet indbildt er "intolerante"
hos os DF-fans, måske er tolerante.

Men da velklædte, deodorantede mig ved forrige valgkamp var centrum i
møde på næstnærmeste kafe med Louise Frevert og Naser Khader, og
spurgte Frevert, om jeg måtte få en af de mange plakater hun havde
stående, frabad hun sig, at den sku hænge i mit træ, så jeg
modificerede i stedet en gammel Glistrup-plakat. Som de autonome har
været for dovne til at hærværke mod, selvom de har kravlet højere op
af mit hus for at nedrive tagterasse og slogan.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-06 07:06

> [...]
> han sagde, at han ville komme ud af bilen og forklare mig, at jeg
> ikke har tøj på, og jeg foreslog ham at ringe til politiet, og så

Havde vi haft et anstændigt politi, havde dette krævet
roadpricingradiosendere i alle biltage
Øjeblikkelig havde Lene Espersen indført det - det tør hun end ikke
overveje nu.
Så havde jeg efter min snak med den voldstruende bodyguard i bilen,
mailet til politistationen, at en bil der stod stille på den tid på
det sted, nok ejes af en medskyldig i hærværksorgierne imod mig.
De havde så ved passende lejlighed stykket brikkerne sammen og fået
has på den politiske vold som godhedsindustrien står for, for via
GPS-satelit-data ville bilens identitet være kendt.
At ringe til vagthavende på Borups Alle og oplyse bilens nummer, vil
dog ikke føre til, at de skriver den kriminelles bilnummer ned,
ligesom min knivstukne lejer, der opgav muslimrøvernes mobiltelefons
nummer - den de havde stjålet fra ham - ikke kunne få vagthavende til
at skrive nummeret ned, så de kunne pejle

Uanstændigheden i at gøre sig bevidst inkompetent ved at være uden de
billige, effektive elektroniske redskaber, er sføli et mindre problem
end,
at vort politi holder med invasionisterne..