Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaring med SmartMedia-kort
Fra : Henning

Dato : 15-06-01 20:42

Hvilke erfaringer er der med billige smartmedia-kort kontra
"originale"?
Til mit Olympus C900 & C1400XL købte jeg PQI - de virkede ikke De
er nu returneret, og jeg er lidt nervøs for at købe andre...
Jeg har i forvejen Olympus & Fuji, som virker uden problemer.
Var jeg bare uheldig med de to kort (de blev skrivebeskyttede af at
komme i kameraerne, så jeg heller ikke kunne lægge filer over på dem
traditionelt via FlashPathen.)?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : me

Dato : 16-06-01 13:02

> Til mit Olympus C900 & C1400XL købte jeg PQI - de virkede ikke:-

Mine 2 stk 32 mb PQI funker fint, så mon ikke du har været uheldig.

mvh
ha

Fra : Henning

Dato : 17-06-01 15:17

On Sat, 16 Jun 2001 14:02:02 +0200, "me" <notme@dot.com> wrote:

>Mine 2 stk 32 mb PQI funker fint, så mon ikke du har været uheldig.

I hvilket kamera?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Steen Hansen

Dato : 04-09-01 17:16

mine erfaringer med PQI smartmediakort er gode jeg bruger et 32 mb pqi
kort i mit Olympus 960 uden at have nogen problemer med at det bliver
skrivebkyttede, jeg læser kortet i en dualreader
mvh Steen