Irriterende u. vold,stjæl,løgn
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 15:01

Da materielle værdier giver rigelig sikkerhed for lån hos mig, og
lejeindtjening og pension er stor, så må forklaringen på nul-lån
findes i at jer irriterer de høje herrer.

Hvordan kan man det, når man er uvoldelig, utyvsk, ikkelyvende?

Meninger på internettet kan være en væsentlig forklaring. Og især
løgnagtige rygter om dem, som Ålborg Universitet spreder på nettet.

Og folk der har mødt mig, frastødes ofte , måske fordi jeg udsender
splittede signaler. Dels er jeg lidt stammende, hvad folk har det godt
med. Havde jeg taget psykofarmaka og været en rigtig psykiatrisk
pensionist, havde den været hjemme.Så ku folk føle sig hævet over mig
og ynke og hjælpe og have rar selvfølgelse ud af det

At jeg modsat 99,9% af skitzofrene(hvad jeg er fejldiagnosticeret af 1
af 7psykiatere de 6 sagde rask) har kone og børn og et godt hus med
have og bor netop, hvor alle ville ønske at bo, tæt ved alting, vækker
MISUNDELSE og FORVIRRING, gængs verdensbillede bryder sammen, og måske
det er hovedforklaring?

Gentagne gange har en topchef kørt forbi mit hus uden at gå ind, altså
blot for på overfladisk vis at få bekræftet de negative fordomme og
bakke medarbejder op i, at jeg er udstødt af det gode selskab med god
grund.

Måske der er andre grunde? Hviilke?

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-04-06 17:25

> [...]
> og bor netop, hvor alle ville ønske at bo, tæt ved alting, vækker
> MISUNDELSE og FORVIRRING, gængs verdensbillede bryder sammen, og måske det

Jeg ville absolut ikke bo på Nørrebro med henblik på at blive boende i mange
år. Ejendomspriserne holdes oppe af forældrekøb og af manglende viden om
muhamedanernes tiltagende dominans i bydelen.

> [...]
> blot for på overfladisk vis at få bekræftet de negative fordomme og bakke
> medarbejder op i, at jeg er udstødt af det gode selskab med god grund.

Kan tænkes at de har undersøgt om du er dårlig betaler eller tidsrøver.

Sælg ejendommen, flyt til Lolland-Falster og betal enhver sit. Der vil
antageligt stadig være over 1 mio. kr. tilbage til at leve for i de kommende
år.

--
Skulle de fremmede endelig lære dansk kultur, burde det være
Nørregadebagersangen:

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 18:01

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg ville absolut ikke bo på Nørrebro med henblik på at blive boende
> i mange år. Ejendomspriserne holdes oppe af forældrekøb og af
> manglende viden om muhamedanernes tiltagende dominans i bydelen.

der er meget få muslimer i mit hjørne af Nørrebro og jeg har aldrig
haft ulempe af at de færdes tæt i Little Somalia og på Nørrebrogade mm
Jeg håber i butikker og ved at "tage menneskebad" (Søren Kierkegaards
udtryk) at opnå intuitiv indsigt i denne fjende og vigtige
fremtidsfaktor - man må studere synden for at bekæmpe den, som bispen
sagde da han gik på bordel

Jeg har ingen fornøjelse af dem, etniske butikker var interessante de
første år jeg boede her, men hvad ville genere dig?

Priserne styrtdykker næppe - det er centralt at bo her. Hvad mener du
med at de er holdt "kunstigt oppe". Forældrekøb er da OK og går af
mode når der ikke er mere at købe, og hvad så?

> Kan tænkes at de har undersøgt om du er dårlig betaler eller
> tidsrøver.

Håber du vil kommentere min gennemhulning af begrebet tidstyv i
trådstart idag.

Selv hvis jeg var Ribers registreret ville det for en
sikkerheds-fokuseret långiver være uinteressant, for her er der tale
om realkredit, ikke privatkredit.
Der kan intet tabes ved at låne med den fantastiske sikkerhed jeg
har - og bliver boende i til min død, regner jeg med.
Misligholdes et lån, kan man lade nyt lån blive optaget og lade renter
og afdrag blive betalt ad den vej - priserne stiger hurtigere end
forrentningen
Eller man kan sætte på tvangsauktion og tjene kassen ved et godt køb.

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-04-06 21:50

> der er meget få muslimer i mit hjørne af Nørrebro og jeg har aldrig haft
> ulempe af at de færdes tæt i Little Somalia og på Nørrebrogade mm

Det er muligt de vil nøjes med at inddrage områderne på den anden side af
Nørrebrogade og på den anden side af Assistens Kirkegård i deres enklave.
Erfaringerne fra Frankrig, England og Tyskland tyder dog på at eksisterende
bydele, her Nørrebro, opfattes som et samlet ghettoområde. Det vil være
værst at bo i de områder af Nørrebro, hvor danskerne ikke længere er et
flertal, men ejendomspriserne vil sikkert falde overalt på Nørrebro.

> Jeg har ingen fornøjelse af dem, etniske butikker var interessante de
> første år jeg boede her, men hvad ville genere dig?

F.eks. at være tvunget til at træde til side når man møder en muhamedaner på
fortovet for at undgå et par på hovedet. Der findes et utal af regler for
dimmier, som de vantro skal lære at overholde under muhamedansk styre.

> Priserne styrtdykker næppe - det er centralt at bo her. Hvad mener du med
> at de er holdt "kunstigt oppe". Forældrekøb er da OK og går af mode når
> der ikke er mere at købe, og hvad så?

Når et område falder i popularitet kan ejendomspriserne hurtigt styrtdykke,
fordi priserne holdes oppe af forventninger om endnu højere priser ved
fremtidigt salg. Forældrekøb kan det tænkes der sættes en politisk stopper
for, eftersom det i realiteten er et langt grovere brud på ånden i
skattelovgivningen end selskabstømmernes transaktioner.

> Håber du vil kommentere min gennemhulning af begrebet tidstyv i trådstart
> idag.

Har ikke læst indlægget, men jeg er stor tilhænger af gebyrer som modtræk
mod kunder som benytter sig af tidskrævende service.

> [...]
> forrentningen
> Eller man kan sætte på tvangsauktion og tjene kassen ved et godt køb.

Ja, de plejer at give kredit når sikkerheden er høj, men måske er der en
kreditstramning i gang.

Ellers er der nok tale om at huset og personen ikke kan indpasses i de
sædvanlige beregningsmodeller. Hvis jeg var bankmand, ville jeg først og
fremmest se på risikoen for kollaps på ejendomsmarkedet på Nørrebro, og hvis
denne fare vurderes som lille inden for kreditperioden, kunne der sikkert
tjenes penge på et lån, selv hvis det misligholdes. Det er klart at et lån
på 1 mio. er langt nemmere at redde hjem end et lån på 3 mio. kr, når
ejendommen er vurderet til omkring 3 mio.

--
Det muhamedanske førerskab hertillands er forlængst overtaget af høge, som
er repræsentative for Islam.