Are You a dreamer, Mr. Richard Lugar ?
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-04-06 13:52

"Jesus-loves-you" skrev
5425 news:Ca40g.32$Mo3.25@news.get2net.dk

> Og hvad skal disse atombomber så bruges til ?
>
> === citat start ===
>
> CNNTEXT (Saturday) 125 15 APR (2006, CET) 1152:57
>
> Iran's president stokes tensions with
> Israel saying 'the Zionist regime is
> a dying tree, and soon its branches
> will be broken down.'

News:

=== citat start ===

DR1 s141 man 17 apr (2006, CET) 14.12.53

11:14

.... senatets udenrigsudvalg,
republikanernen Richard Lugar.

Han mener, at USA bør sætte sig til
forhandlingsbordet med Iran for at få
stoppet landets atomvåben-program.
=== citat slut ====

Be *realist*, my friend:

Da Israel blev genoprettet i 1948 (efter mange års muslimsk besættelse),
blev det som en rød klud (en anstødssten) for muslimer, fordi ...

4929 news:IgRef.465$Cl2.4257@news000.worldonline.dk

> Det rører ved absolutismens kerne.

For hvorledes kan Koranen være sandfærdig, dersom et sådant tilbageslag
tillades af Allah ?

Var det ikke meningen, at alle folkeslag skulle underkastes islam ?

Men hvis vi nu med vold og magt tvinger jøderne ud i Middelhavet, så har
vores religion jo alligevel ret, ikke sandt ?

(apropos *selvopfyldende* profetier)

Mennesker, der tænker sådan (og vedbliver dermed), vil du ALDRIG nogensinde
kunne indgå et *ægte* kompromis med ...

(ihukom fx. Hitlers "fredspagt" med England fra 1938)

De vil blive ved med at stræbe efter Verdensherredømmet...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-04-17, CET 14:40)
- "Amen."

Som tidligere sagt:

3620 news:nw_Nd.98358$Vf.3868101@news000.worldonline.dk

> [...]
> Irans atomprogram, Hasan Rowhani ...
>
> ... der også er sekrætær i det nationale
> iranske sikkerhedsråd.
>
> Rowhani fortæller desuden, at kerne-
> kraft-forskere over hele landet har de
> fornødne midler til produktion at vå-
> ben, hvorfor et amerikansk angreb ikke
> kan ødelægge alt.
>
> 8. feb 07:28
> === citat slut ====
>

> Du har nu følgende valgmulighed:
>
> 1.
> At få én iransk atombombe i knolden.
>
> 2.
> At få hundredevis af iranske atombomber i knolden.

Please, make Your choice now!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 17-04-06 14:16

"Jesus-loves-you" skrev
5442 news:9cM0g.90$Oa4.9@news.get2net.dk

[ ... ]

> Please, make Your choice now!

Gid jeg kunne love dig (og dine venner) guld og grønne skove, men det kan
jeg desværre ikke ...

Alt, hvad jeg kan tilbyde dig, er, to tell You the truth!

If You don't like it, You can ignore it, but *if* it is the truth, You can't
change it, unless...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-04-17, CET 15:10)
- "Interrupt."

Hello, my friend. Nice to hear Your voice, Sir ...

(some classified vords)

Yes, Sir!

15:12
- "Have a nice day."