Trækirker og runde huse ctr tvangboliguniv~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 11:36

Kong Sverre "talte Roma midt imod" og blev bandlyst men seje Norge
blev ved at bygge stavkirker og man sked på pavens boligdiktatur om at
kirker skal være af sten, ligesom jeg ignorerer kommunens ønske om
spildagtig skorstens-forbedring.
De har ingen magtmidler for de ved at nedstyrtningsfare er nul - de
ved at de er æstetikere kun.
Måske kommunen har gjort långivere til hitmen for at straffe mig og
andre, der ikke slavisk adlyder tosse-henstillinger i stil med "smid
alt kød ud efter sidste salgsdato".
Havde de haft en gnist af saglighed bag den nævenyttige henstilling
fra en kommunalartikekt med ALT FOR GOD TID, havde jeg fået krav og
dagbødetrussel, og de havde ikke tilladt min flotte spir - men den gav
de tilladelse til, for ellers havde de tabt retssag.

Britiske racistiske, intolerante lortede kolonifolk tvang afrikanerne
til at bo i firkantede og ikke runde huse og Ansgar-efterfølgerne
krævede stenkirker - men træ er isolerende og hyggeligt og man kan
ombygge let - og først da kristendommen slog rod og gik over gevind
og skabte satanisme, er brande blevet et problem vedr trækirker
Japanerne hygger sig med at ombygge shintotempler hverandet årti,
cirka, for at forny kunsten og hygge sig med gruppe-Silvan
gørdetselv - ikke fordi der nogensinde sker råd eller brand.(når
bortses fra jordskælv som aldrig har væltet en træbygning, men vælter
de stenbygninger, så dræbes folk). Men jordskælv i madlavningstimerne
kan vælte ildsteder så store brande bryder ud.

Rundkirker til fæstningsbrug sku være af sten. Men paven såede øjebæ
på øjebæ med sit stenkrav.Klaus Bondam har ham som idol, tror jeg.
Bondam forbyder mig at forbedre mit hus.

Modstandvilje forringes, når man bøjer sig for skrankepaver - gør det
aldrig. Du blir dum af at bo konformt., skrev Suzanne Brøgger

" Vi formgiver bygninger med stil, og derefter formgiver bygningerne
os.Winston Churchill