V og K's hykleri
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-04-06 09:56

UVÆRDIGE OG RYSTENDE ASYLCENTRE

Folketingets integrationsudvalg har været på besøg i Sandholmlejren. Blandt
medlemmerne er Henriette Kjær (integrationsordfører, K) og Eyvind Vesselbo
(V, mednigt medlem af integrationsudvalget). Selvom sidstnævnte ikke er
integrationsordfører for Venstre, har han længe - også før sit
folketingsmedlemskab - været kendt som en af partiets strammere på
udlændingeområdet.

Besøget chokerede dem voldsomt.

Henriette Kjær skrev i sin pressemeddelelse efter besøget:
"Forholdene på de danske asylcentre er rystende ringe og uværdige. Det kan
vi ikke være bekendt at byde andre mennesker - og jeg vil derfor arbejde for
at få forbedret forholdene hurtigst muligt."

Og - endvidere:

"Det kom helt ærligt bag på mig, hvor lidt plads asylsøgerne har. Det må
være en utrolig psykisk belastning, når en hel familie skal bo sammen på
ganske få kvadratmeter uden mulighed for et ordentligt privatliv. Det kan gå
an i en periode, men ikke i årevis, som det desværre er tilfældet for nogle.
Derfor foreslår Det Konservative Folkeparti, at der indføres en øvre grænse
for, hvor lang tid en asylsøger må opholde sig på et asylcenter."

Begge politikere vil nu have integrationsministeren til at ændre reglerne af
hensyn til børnene.

REGERINGEN STRAMMEDE SELV REGLERNE

Da regeringen trådte til, havde den travlt med at få strammet reglerne. Det
var jo trods alt på Dansk Folkerpartis stemmer, at den var kommet til
magten. Det var således på daværende tidspunkt et helt bevidst valg, at man
gjorde forholdene på asylcentrene så dårlige som muligt - de afviste
asylansøgere skulle jo have et kraftigt incitament til at rejse hjem. Ja
faktisk skulle de helst helt lade være med at dukke op.

Men allerede dengang blev regeringen fra flere sider gjort opmærksom på, at
en del afviste asylansøgere faktisk bliver her, fordi de ikke _kan_ rejse
andre steder hen. Det hjælper jo ikke meget, at man udviser folk, hvis man i
realiteten ved, at de ikke kan få indrejsetilladelse i det land, hvor de er
statsborgere. Og når først ét land har afvist at give dem asyl, får de jo
svært ved at opnå asyl i et andet land. Det vil i praksis sige, at de ikke
kan rejse nogen steder hen - de må blive i Sandholmlejren.

SKYKLAPPOLITIK
Kan de to virkelig have været uvidende om forholdene i Sandholmlejren? I så
fald er der jo tale om dyb inkompetence eller skyklappolitik. For i så fald
har de ikke gjort deres arbejde ordentligt, da de - i strid med bedre
vidende, og uden at sætte sig ind i tingene - valgte at gennemføre en så
alvorlig lovændring.

Men der er selvfølgelig også den anden mulighed, at dette et udtryk for
politisk opportunisme. De må have fulgt så meget med i timen, at de har
kendt forholdene i Sandholmlejren, og derfor tror jeg, at udmeldingen skal
ses som et holdningsskifte.

Marianne Jelveds unilaterale skilsmisse fra Socialdemokratiet og gode
meningsmålinger spiller en rolle åbner muligheden for en VKR-regering, og
det er uden tvivl mere populært end VK+O blandt V- og K-vælgerne.

Men uanset hvilke af de to tolkninger, vi skal vælge, så væmmes jeg ærlig
talt lidt.

For enten må regeringspartierne jo have ment, at Sandholmlejrens børn ikke
var vigtige nok til, at man gad undersøge deres forhold, før man strammede
loven. Eller også er børnene ikke vigtigere end, at de åbenbart kan ofres,
når det ikke er politisk opportunt at ville hjælpe dem.

Fra : Lyrik

Dato : 17-04-06 12:43

> [...]

> svært ved at opnå asyl i et andet land. Det vil i praksis sige, at de ikke
> kan rejse nogen steder hen - de må blive i Sandholmlejren.
+++++++++++++++++++++++++++
Ja hvor svært kan det være?
Men ventetider og ekspeditionstider er noget som DK har det meget svært ved.

Tag bare retsvæsenet hvor sager kan køre i årevis og arrestanter der skal
for en dommer inden 24 timer bliver bare stempelekspederet til at vente i
halve år i varetægtsfængsel før de slipper ud med en undskyldning om at der
alligevel ikke var noget.

Man kan ikke lade folk vente i en koncentrationslejr i årevis.
For det er lige det det er!

Men der var en venstrekælling der ikke ville vise nogen barmhjertighed.
Egoismens hårdhed lyste ud af den dårlige samvittigheds ansigt på TV.

Og DF vil alligevel ikke bevæge sig en millimeter! Hvorfor? Jo fordi det var
de konservative som ville forbedre forholdene. Og DF-folk er i øjeblikket
som en tyr i arenaen. De kan kun se den konservative matador med den røde
klud og angribe igen og igen, uden en fornuftig politisk tanke i hovederne
på dem.!

Stakkels koncentrationslejrfanger, der kommer ingen amerikanere og hjælper
dem.

Hilsen
Jens

Fra : Jesper

Dato : 17-04-06 17:20

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> loven. Eller også er børnene ikke vigtigere end, at de åbenbart kan ofres,
> når det ikke er politisk opportunt at ville hjælpe dem.

Nu blander du jo to ting sammen: Asylreglerne og de forhold asylanterne
lever under i asyllejrerne, selvom de reelt intet har med hinanden at
gøre.

Og sammenligner vi forholdene i de danske asyllejrer med dem man finder
i asylanternes hjemlande, så er lejrene jo et himmerige.

Men det er klart, at hvis forholdene bliver /lidt/ for paradisiske, så
vil det i sig selv være et incitament for asylshopping i Danmark.

Det skal bemærkes, at Danmark for meget få, om nogen, asylanter, er,
første sikre asylland, idet 90% eller mere kommer over den dansk-tyske
grænse.

OG det er da også et faktum, at mange flygtninge tager på ferie i
hjemlandet. Ja, det hjemland der officielt set ikke kan få
indrejsetilladelse til.

Praksis er, at de bliver lukket ind, eller finder en "uofficiel"
grænseovergang og at ingen myndigheder generer dem i hjemlandet.
Problemet er ikke evnen eller mulighederne for at vende hjem, det er
viljen der mangler.

Der er ikke nogen fremmede der /frivilligt/ rejser, hvis de er på
bistand her i landet. Selv den nok så forkætrede integrationsydelse er
jo et beløb der er en fyrste værdig i de fremmedes hjemland.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : HrSvendsen

Dato : 17-04-06 20:54

Jesper skrev:

> [...]
>
> Det skal bemærkes, at Danmark for meget få, om nogen, asylanter, er,
> første sikre asylland, idet 90% eller mere kommer over den dansk-tyske

Jamen, du kan vel nok forstå, at man som bekvemmelighedsflygtning
bliver skuffet, hvis man ikke modtages med luksuriøse forhold?
Det er jo ikke for at leve et beskedent liv, man er flygtet
henover det ene sikre land efter det andet for at komme til
Danmark.

Nu må du altså være rimelig.

Fra : Jesper

Dato : 17-04-06 21:10

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> Det er jo ikke for at leve et beskedent liv, man er flygtet
> henover det ene sikre land efter det andet for at komme til

Synes du ikke jeg er det Svendsen?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : HrSvendsen

Dato : 17-04-06 21:14

Jesper skrev:

> Synes du ikke jeg er det Svendsen?

Du virker som et ondt og hjerteløst menneske, der tænker på
danskeres ve og vel.

Fra : Jesper

Dato : 17-04-06 22:02

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Du virker som et ondt og hjerteløst menneske, der tænker på
> danskeres ve og vel.

Det er da en selvmodsigelse der vil noget. Hvordan kan man være ond og
hjerteløs når man tænker på danskernes ve og vel?

Det er da hjertevarmt og kærligt overfor folkedanskerne.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : HrSvendsen

Dato : 17-04-06 22:11

Jesper skrev:

> Det er da en selvmodsigelse der vil noget. Hvordan kan man være ond og
> hjerteløs når man tænker på danskernes ve og vel?
>
> Det er da hjertevarmt og kærligt overfor folkedanskerne.

Ja nemlig. Det glæder mig, at du trods alt ikke benægter det.

Fra : Jesper

Dato : 17-04-06 22:23

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Ja nemlig. Det glæder mig, at du trods alt ikke benægter det.

Nej Svendsen, hvorfor skulle jeg dog det. tænker du ikke også på
folkedanskernes ve og vel?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-04-06 00:19

Jesper skrev:

> Nej Svendsen, hvorfor skulle jeg dog det. tænker du ikke også på
> folkedanskernes ve og vel?

Jo, du tror vel ikke, jeg er radigal?

Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 01:49

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Jo, du tror vel ikke, jeg er radigal?

Jeg var lige ved at være bange for, at du var hoppet over til Jelved &
Co
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 10:17

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er jo ikke for at leve et beskedent liv, man er flygtet
> henover det ene sikre land efter det andet for at komme til

Gudskelov er de politikere, der vedtager lovene på dette område, en hel del
mere vidende om de faktiske forhold end landsbytosser som Havhulemanden og
Frøken Ørsted.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-04-06 10:42

Christian R. Larsen skrev:

> [...]
> mere vidende om de faktiske forhold end landsbytosser som Havhulemanden og

Jamen dog - CRL lovpriser sin gud over hvor indsigtsfulde DF's
folkevalgte er. Mon han ulige sit sædvanlige vidste, hvad han
selv skrev?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 14:46

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Jamen dog - CRL lovpriser sin gud over hvor indsigtsfulde DF's
> folkevalgte er.

Utroligt at du er stolt over, at de er klogere end dig.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-04-06 17:17

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> del
> og

> Utroligt at du er stolt over, at de er klogere end dig.

Du lovpriste altså DF for deres indsigtsfuldhed på området ..
noget af en kovending, må man sige. Kom der nogen og åbnede for
lufttilførslen til din hjerne, eller hvad skete der?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-04-06 10:11

Havhulemanden

> Du lovpriste altså DF for deres indsigtsfuldhed på området ..

"Lovpriste" er et stærkt ord. Jeg fastslog blot, at de havde større indsigt
end dig. Det er ikke noget at være stolt af.

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-04-06 12:30

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> hel
> Havhulemanden

> "Lovpriste" er et stærkt ord.

Ja, og du lovpriste.

> Jeg fastslog blot,

Du lovpriste din gud, at de politikere (herunder DFs) osv.. Det
var ikke nogen stille ydmyg "blot fastlog". Nu ikke så knibsk og
løgnagtig CRL. Du var svulstig. Skammer du dig over det, siden du
hiver i land?

> at de havde større indsigt
> end dig. Det er ikke noget at være stolt af.

Nu er det selvfølgelig lidt svært for nogensomhelst at blive
stolt af noget af det, du sidder og siger; men det er naturligvis
det bedste, når du bliver forbitret og i vanlig stil griber til
minusargumenter. Du kan garanteret ikke engang huske, hvad det
var for noget, der skulle være større indsigt i. Lad mig
genopfriske din hukommelse.

Kender du en rute fra Kosovo, der fører direkte til Danmark
udenom et eneste sikkert land?

Lad os høre om din indsigt. Berig os CRL.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-04-06 13:51

> Kender du en rute fra Kosovo, der fører direkte til Danmark
> udenom et eneste sikkert land?

Ja, flyvemaskinen er jo opfundet, hvis det skulle være gået dig forbi.

Fra : HrSvendsen

Dato : 19-04-06 14:07

Christian R. Larsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja, flyvemaskinen er jo opfundet, hvis det skulle være gået dig forbi.

Har du nogensinde hørt om en direkte flyforbindelse mellem Kosovo
og Danmark?

Hint - det findes ikke.

Har du nogensinde hørt om, at man kan flyve fra Kosovo til
Danmark uden at flyve henover sikre lande (hvis vi nu forestiller
os det ret usandsynlige, at der er tale om en privatflyvning og
ikke en alm. ruteflyvning)?

Hint - det kan ikke lade sig gøre.

Ja, for slet ikke at tale om - har du nogensinde hørt om, at
Kosovo er en del af Serbien og der derfor slet ikke var anden
grund end bekvemmelighed for at flygte til Danmark?

Et sidste spørgsmål - du stemmer radigalt, ikk?

Hint - du lyder som sådan en.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-04-06 12:40

> Har du nogensinde hørt om en direkte flyforbindelse mellem Kosovo
> og Danmark?
>
> Hint - det findes ikke.

Det er ligegyldigt. Sålænge en flygtning ikke har været i kontkt med
myndighederne i det land, han mellemlander i, er han pr. definition rejst
direkte.

> [...]
> Danmark uden at flyve henover sikre lande (hvis vi nu forestiller
> os det ret usandsynlige, at der er tale om en privatflyvning og

Nej, men at man flyver hen over et sikkert land, er nu engang ikke det samme
som, at man har været i et sikkert land.

Du lyder som en rablende idiot.

Fra : HrSvendsen

Dato : 20-04-06 20:32

Christian R. Larsen skrev:

> [...]
>
> Det er ligegyldigt. Sålænge en flygtning ikke har været i kontkt med
> myndighederne i det land, han mellemlander i, er han pr. definition rejst

Det er da også ligegyldigt. "Flygtningen" havde muligheden for at
søge sikkerhed længe før han nåede Danmark; men ville specifikt
til Danmark.

> Nej, men at man flyver hen over et sikkert land, er nu engang ikke det samme
> som, at man har været i et sikkert land.

Du fatter bare nada. Hvis flyvningen er ens egen private
flyvning, så kan man længe inden man når Danmark lande i et
sikkert land.

> Du lyder som en rablende idiot.

I det mindste ikke som en rabligal idiot som du, der ikke kan
indse, at en sigøjner fra Kosovo har Serbien at søge sikkerhed i.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-04-06 21:13

On Thu, 20 Apr 2006 21:32:18 +0200, HrSvendsen wrote:

> Det er da også ligegyldigt. "Flygtningen" havde muligheden for at
> søge sikkerhed længe før han nåede Danmark; men ville specifikt
> til Danmark.

For 15 - 20 år siden var der en mand som havde tabt sit pas, han landede i
en fransk lufthavn og kunne ikke komme derfra. Hvad der egentlig skete med
ham ved jeg ikke, da jeg så det på tv havde han opholdt sig i lufthavnen i
et par år (på "alles" nåde).

Vi kunne jo sige til flypassagererne: Fortsæt, vi betaler hvorhen i verden
du vil.

Grænseoverløberne kunne få tilbuddet om en flybillet til en hvilken som
helst destination.

De resterende kunne man spørge om hvor de kom fra, og så sætte deres
levestandard til oprindelseslandet.
/|\
/\
Bruno

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-04-06 21:13

> Og sammenligner vi forholdene i de danske asyllejrer med dem man finder
> i asylanternes hjemlande, så er lejrene jo et himmerige.

Ja, det tænkte jeg også. Hvis de flygter fra noget (som må formodet at
være slemt, eller truende for deres liv og helbred) er et asylcenter fra
fred og måltider hver dag sku rent himmelsk.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 10:17

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det tænkte jeg også. Hvis de flygter fra noget (som må formodet at
> være slemt, eller truende for deres liv og helbred) er et asylcenter fra
> fred og måltider hver dag sku rent himmelsk.

Du har fattet det! Der er nok en grund til, at de er her trods alt.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 09:59

> Nu blander du jo to ting sammen: Asylreglerne og de forhold asylanterne
> lever under i asyllejrerne, selvom de reelt intet har med hinanden at
> gøre.

Hvor fra får du den idé, at jeg taler om asylreglerne? Det gør jeg skam
ingen steder.

> Og sammenligner vi forholdene i de danske asyllejrer med dem man finder
> i asylanternes hjemlande, så er lejrene jo et himmerige.

Ja, og sammenlignet med Treblinka er forholdene helt fantastiske.

> Men det er klart, at hvis forholdene bliver /lidt/ for paradisiske, så
> vil det i sig selv være et incitament for asylshopping i Danmark.

Jeg er klar over, at du i hvert fald er ligeglad med de pågældende børn.

> Det skal bemærkes, at Danmark for meget få, om nogen, asylanter, er,
> første sikre asylland, idet 90% eller mere kommer over den dansk-tyske
> grænse.

Første sikre asylland er pr. definition det første land, hvor asylansøgeren
møder myndighederne. Det er i sagens natur svært at overtale Tyskland til at
modtage asylansøgerne, når man ikke kan bevise, at de er rejst via Tyskland.

Så den betragtning er ligegyldig.

> OG det er da også et faktum, at mange flygtninge tager på ferie i
> hjemlandet. Ja, det hjemland der officielt set ikke kan få
> indrejsetilladelse til.

Nu taler vi om asylansøgere, og de rejser 100% sikkert IKKE på ferie i
hjemlandet.

Den undersøgelse, du henviser til, handlede om flygtninge, der havde fået
permanent opholdstilladelse, og som rejste på ferie i hjemlandet.

Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 11:01

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> Hvor fra får du den idé, at jeg taler om asylreglerne? Det gør jeg skam
> ingen steder.

"REGERINGEN STRAMMEDE SELV REGLERNE" Var det ikke det du skrev?

> Ja, og sammenlignet med Treblinka er forholdene helt fantastiske.

Ja, så fik vi lige nazisterne og jødeudryddelsen med. Klassisk CRL spin.

> Jeg er klar over, at du i hvert fald er ligeglad med de pågældende børn.

CRL spinner...

> [...]
> modtage asylansøgerne, når man ikke kan bevise, at de er rejst via Tyskland.

....og spinner! Jeg taler om de faktiske forhold. Uanset, at de fremmede
gør hvad de kan, for at sløre det faktum, at de er kommet gemmen
Tyskland, så er det jo den vej de er kommet igennem.

> Nu taler vi om asylansøgere, og de rejser 100% sikkert IKKE på ferie i
> hjemlandet.

Nej...de venter til de har fået asyl. Så kan de rejse så tosset de vil.

> Den undersøgelse, du henviser til, handlede om flygtninge, der havde fået
> permanent opholdstilladelse, og som rejste på ferie i hjemlandet.

....og som RadiGal synes du ikke der skal ses på, om det ikke ville være
rimeligt, at ophæve den permanente opholdstilladelse.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 11:22

> "REGERINGEN STRAMMEDE SELV REGLERNE" Var det ikke det du skrev?

Hvor ser du ordet "asyl"?

> Ja, så fik vi lige nazisterne og jødeudryddelsen med. Klassisk CRL spin.

Og vældig relevant, når det er dig, man taler med.

> [...]
> gør hvad de kan, for at sløre det faktum, at de er kommet gemmen
> Tyskland, så er det jo den vej de er kommet igennem.

Du mener ikke, det er muligt at rejse ind i Danmark ad andre veje end via
Tyskland? Jeg tror, du skal bede om at få dine skolepenge igen.

Fra : HrSvendsen

Dato : 18-04-06 11:33

Christian R. Larsen skrev:

> news

> Og vældig relevant, når det er dig, man taler med.

Hvor er du dog fabelagtig latterlig. Et stk Godwin til CRL.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-04-06 16:50

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Nu taler vi om asylansøgere, og de rejser 100% sikkert IKKE på ferie i
> hjemlandet.

Passer ikke, der er masser af tilfælde af at folk rejser tilbage og venter.
Vi har fx haft libanesiske palæstinenesere som har siddet i hjemlandet og
ventet på asyl, - de fleste af den kategori kan jo også uden problemer leve
i Libanon, men vi har vistnok et specielt svagt punkt for
*palæstinensere*? - de er jo alle forfulgt af "jøder".

Libanesiske palæstinensere er iøvrigt nogle af de værste indvandrere i alle
indvandringslande, - flest uden arbejde, flest kriminelle, og flest
vest-fjendtlige, - som man fx kan se også i Australien.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-04-06 12:46

> [...]
venter.
> Vi har fx haft libanesiske palæstinenesere som har siddet i hjemlandet og

Nu startede vi med frøken Ørsteds sædvanlige påstand om, at alle flytninge
er bekvemmelighedsflygtninge, der blot ikke kan lide at bo i deres hjemland.
Jeg kommenterede så påstanen om, at "mange" flygtninge tager på ferie i et
hjemland, de ikke har indrejsetilladelse til.

Vi er næppe uenige om, at det ikke er korrekt, vel Knud?

Jeg kender ikke de - sikkert meget få - sager, du nu omtaler. Jeg ved - i
lighed med dig - heller ikke, om de fik afslag, eller om der var særlige
grunde til, at de fik tilsagn. Så hvad kan vi egentlig bruge det til?

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 17-04-06 23:21

Christian R. Larsen skrev i meddelelsen
<44435811$0$869$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

[en masse om hvor slemt det er at sidde i Sandholmlejren]

Og hvordan vil du så foreslå at vi alternativt skal behandle afviste
asylansøgere
og andre uønskede udlændinge ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Jesper

Dato : 18-04-06 01:49

Carl Alex Friis Nielsen <cafn@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> [en masse om hvor slemt det er at sidde i Sandholmlejren]
>
> Og hvordan vil du så foreslå at vi alternativt skal behandle afviste

CRL er RadiGal, han mener naturligvis, at de skal installeres i store,
rummelige luksuslejligheder og at de skal have bistand på niveau med
højeste dagpengesats + diverse tillæg.

Har de flere børn skal de naturligvis i stedet installeres i en villa,
altsammen naturligvis betalt af det offentlige.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-04-06 10:18

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> [en masse om hvor slemt det er at sidde i Sandholmlejren]
>
> Og hvordan vil du så foreslå at vi alternativt skal behandle afviste

Som normale mennesker.

Fra : Egon Stich

Dato : 18-04-06 18:24

> [...]
>
> [en masse om hvor slemt det er at sidde i Sandholmlejren]
>
> Og hvordan vil du så foreslå at vi alternativt skal behandle afviste

Hvad med at give dem et landkort og et kompas?
Og et par vandrestøvler?

MVH
Egon

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-04-06 12:19

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> on onsdag 19. april 2006 at
11:11 +0100 wrote:
>"Lovpriste" er et stærkt ord. Jeg fastslog blot, at de havde større
>indsigt
>end dig. Det er ikke noget at være stolt af.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Joakim

Dato : 19-04-06 13:45

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tillad mig at være lidt bramfri. Hvad skal den form for indirekte sympati
tilkendegivelse egentlig gøre godt for? Altså bortset fra at fremstå som en
person, der hellere vil holde sig på afstand og bistå med skulderklap?
Jaja, sådan kan man selvfølgelig også gøre det, så undgår man samtidig at
få et par "rap over nallerne".

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-04-06 14:40

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> on onsdag 19. april 2006 at 14:45 +0100
wrote:
> [...]
>person, der hellere vil holde sig på afstand og bistå med skulderklap?
>Jaja, sådan kan man selvfølgelig også gøre det, så undgår man samtidig at

Åhhh, nu synes jeg nu ikke jeg plejer at holde mig tilbage med synspunkter
og indlæg i debatterne, så der melder jeg nu hus forbi.
Skulle såmænd blot ses som en lille smule munterhed og ikke andet. Jeg kan
nu godt lide en godt returneret pointe eller det lille smil - og så er jeg
forresten fuldkommen ligeglad med om det kommer fra en jeg deler
holdninger med eller ej.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Joakim

Dato : 19-04-06 17:53

> [...]
> nu godt lide en godt returneret pointe eller det lille smil - og så er jeg
> forresten fuldkommen ligeglad med om det kommer fra en jeg deler

Der kan bare se, hvor forskellige vi mennesker er og heldigvis for det.
Personligt ser jeg ingen gode returnerede pointer her, kun gensidig
mudderkast. Men smil du endelig videre, hvis det gør dig til et gladere
menneske at vide DF's vælgere er mere indsigtsfulde end Svendsen.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-04-06 07:29

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> on onsdag 19. april 2006 at 18:53 +0100
wrote:
>Men smil du endelig videre, hvis det gør dig til et gladere
>menneske at vide DF's vælgere er mere indsigtsfulde end Svendsen.

Jow jow…
Ser det fortsat som en joke…hvilket jeg er sikker på at Svendsen fint kan
leve med

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Joakim

Dato : 20-04-06 09:34

> Jow jow.
> Ser det fortsat som en joke.hvilket jeg er sikker på at Svendsen fint kan
> leve med

Ok. Lad os bare stoppe her. Vi kan vist ikke få mere ud af den smiley.