Mine tabte retssager
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 06:22

Idet jeg så min friværdi som værende rigelig stor til mit forbrug
resten af mit liv, overhørte jeg Glistrups råd om at injuriesager er
uforudsigelige, og anlagde sag mod de 4 antiracister, der indenfor et
halvt år havde kaldt mig jødehader og nazist, hvad der jo ikke er
sandhed i eller dokumentationsmulighed i.
1. Ekstrabladet
2. Jaques Blum
3. Modkraft
4. Kamal Qureshi.
Selvom dommeren afgjorde, at der ikke er jødemodvilje i mine
skriverier, så tabte jeg alle undtagen den sidste i byretten og den
sidste vandt jeg i byretten men tabte i landsretten, og hænger nu på
enorme summer i sagsomkostninger.
Min advokat var sikker på at man ville være langmodige mht incasso
vedr modpartsadvokats udgifter - men han tog fejl på dette og på andre
felter.

I mine §266b-sager har jeg oplevet at advokater, der var min advokat
på papiret, direkte modarbejdede mig - fx undlod at indlevere
ankeansøgning før fristen var sprunget. Det har jeg oplevet igen nu,
og politiets ligegladhed med hærværk, som jeg ingen skyld har i, og
det extreme had fra de desperate udsmidningstruede autonome, som
kvarterets venstreorienterede holder med, selvom de bor ulovligt i
Faderhus-huset, er blandt det meget, der næsten kan skabe paranoia -
øv.. Min egen meget venstreorienterede families given mig kold skulder
efter mine forældre døde, bidrager, men jeg må holde hovedet koldt, og
hvis nogen har sympati for den SAG, jeg arbejder for, antiindvandring,
så kan det være grund til at hjælpe mig med råd eller andet.

"Even paranoids have enemies. Henry Kissinger

"Selv om man er paranoid, kan der jo godt være nogen, der følger efter
én. Woody Allen

"Problemet er ikke, at jeg er paranoid, men at jeg ikke er paranoid
nok Woody Allen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-06 09:13

Mit råd til dig - Vær mindre udfarende - Hvad hulen havde du af glæde over
at få dømt de 4 for injurier?

De eneste vindere der - er advokaterne - uanset hvad.

Glæd dig over den brede tolkning af ytringsfriheden, som jo også sagtens kan
ende med at komme dig selv til gode.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-06 10:55

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> [...]
>
> Glæd dig over den brede tolkning af ytringsfriheden, som jo også
> sagtens kan ende med at komme dig selv til gode.

Vi er helt enige om at Glistrup er en hædesmand at han har fået
modificeret injuriehysteriet.
Der er sket et skred og nu må man pludselig kalde Pia racist, udfra en
helt ny sær sprogbrug "fordi hun jo selv stikker næsten frem i
debatten"
At jeg fik Kamal Quarashi dømt ved laveste instans var interessant.
Man skal have lov at kalde Fogh pædofil - han kan jo svare.
Men jeg havde lyst at se om ikke de gik over stregen da de alle 4
kaldte den mindst racistiske dansker for nazist og jødehader - en dyr
forskning.
At være revisionist bliver man ikke nazist af - men dommere roder idag
alt sammen i en gryde.