Kun en ting kan stoppe Irans vanvid.
Fra : fribytteren

Dato : 16-04-06 12:53

Jeg ved godt at de færeste vil tro på, at det vil virke.

Mange vil sige, at det der er ved at ske omkring Iran, er meget
alvorligt og derfor skal man ikke fremkomme med sådanne tåbelige
ideer, som jeg gør, blot fordi man synes det er sjovt.

At jeg her fremkommer med et forslag til, hvordan det er muligt at
stoppe den fuldstændige himmelråbende vanvittige og fuldtud
intelligensforladte krigspsykose, der efterhånder er blevet den
dagligdags nyhed i Iran, så er mit forslag lagt frem, ikke i spøg,
men lagt frem i alvorlighedens dybeste mening

Mit forslag er at bruge SVINEGYLLE og smide det over de områder i
Iran, hvor de krigsliderlige folk færdes og hvor de livsfornægtende
og livsdestruktive redskaber produceres, opbevares og hvor der trænes
i brug af dem.

Jeg ved, at en sådan handling ikke blot latterliggør Irans militære
redskaber, militærpersonel og deres politiske/religiøse krigsfolk.
Handlingen vil lige såvel latterliggør resten af menneskehedens
militære isenkram og brugen af det samt alverdens politiske/religiøse
krigsfolk og deres politik.

Derfor forventer jeg ikke ligefrem nogen handling af denne karakter,
fra de statsmagter, der i den grad er i modpol til Iran. De vil med
garanti ikke udøve handlinger der vil latterliggøre deres egen
militære doktirin.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Jim

Dato : 16-04-06 13:19

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse
[...]

**************
Jeg kan ikke se, hvorledes det skulle latterliggøre en militærmagt, hvis den
anvender et non-lethal weapon.
Er det ikke det hele den pacifistiske fløj kæmper for?
Der burde simpelthen sprede en gang jenshansen-odeur i hele Iran.

J.

Fra : Michael Weber

Dato : 16-04-06 14:37

> [...]
>fra de statsmagter, der i den grad er i modpol til Iran. De vil med
>garanti ikke udøve handlinger der vil latterliggøre deres egen

Der er lidt Monty Python´sk a la "Ridderne af det runde bord" over dit
forslag.
Måske det vil være en idé også at katapulterer selvdøde køer over til dem ?!
Swiiiiiiiiisssssh.....MuuuUUUUUuuuh......splaaaaaaat :P

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Trans

Dato : 16-04-06 15:04

fribytteren wrote:
> [...]
> Iran, hvor de krigsliderlige folk færdes og hvor de livsfornægtende
> og livsdestruktive redskaber produceres, opbevares og hvor der trænes

Det kan da godt være, det vil fratage iranerne lysten til at
fortsætte med oriduktionen af atomåben. Et praktisk spørgsmål:
Hvordan vil du få tilstrækkelige mængder af svinegylle ind over Iran
og droppet de rigtige steder? Man kunne bruge C130 transportfly med
specialbyggede tanke, men denne maskine flyver ret langsomt og kan
skydes ned med raketter, hvorved svinegyllen går til spilde det
forkerte sted.

Bent

Fra : Jim

Dato : 16-04-06 15:11

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
fribytteren wrote:
> [...]

specialbyggede tanke, men denne maskine flyver ret langsomt og kan
skydes ned med raketter, hvorved svinegyllen går til spilde det

****************
Man har opfundet fly, der kan flyve så højt, at selv ikke raketter kan nå
dem.

Fra : GB

Dato : 16-04-06 15:32

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Man har opfundet fly, der kan flyve så højt, at selv ikke raketter kan
> nå dem.

OK, men hvad skal man med fly, som fløjter rundt på den anden side af
Pluto?

Fra : Jim

Dato : 16-04-06 15:37

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> OK, men hvad skal man med fly, som fløjter rundt på den anden side af
> Pluto?

Er det noget med Disney? ;0)

Nej, SR71 er f.eks. aldrig blevet skudt ned med hverken kanoner eller
raketter.
Der kan så ikke være det store ombord, men mon ikke der er andre fly, der er
beskyttet med forsvarsmekanismer, der forhindrer en nedskydning af flyet?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-04-06 15:09

[...]

Hvad skulle hindre Iranerne i at tage nogen "beskyttelsesdragter" på, og
gøre rent?

--
Allan Riise

Fra : Ralph

Dato : 16-04-06 17:50

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse
Jeg ved godt at de færeste vil tro på, at det vil virke.

Af alle tåbeligheder.....

Hvad med fjernsyn med DVD´er med Simpsons, så kan de slet ikke lade være med
at grine, og så kan de slet slet ikke lave bomber, eller bede eller noget
andet, det er vel nok sjovt.
Eller pornoblade, så onanerer de hele dagen og får så ondt i tissemanden de
slet ikke kan tænke på bomber eller Jesus, budda hvad han nu hedder, det er
vel nok sjovt.
Eller Møl, så spiser de alt tøjet så de alle sammen er nøgne, jeg kan næsten
ikke få vejret af grin
Eller engelsk salt, så skider de syv bajler lort, hold da op...........

TÅBE.

--
venligst
Ralph

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 18-04-06 08:46

> [...]

> dagligdags nyhed i Iran, så er mit forslag lagt frem, ikke i spøg,
> men lagt frem i alvorlighedens dybeste mening

MIT forslag er at afbryde enhver kontakt med mellemøsten og overlade dem til
hinanden - der er alligevel intet at stille op!