Hvad er et hjem uden en far?
Fra : Jesper

Dato : 15-04-06 22:17

http://www.quebecoislibre.org/000610-9.htm

Lidt statistik:

* 85% of all children that exhibit behavioral disorders come from
fatherless homes (U.S. Center for Disease Control);
* 90% of all homeless and runaway children are from fatherless homes
(U.S. Bureau of the Census);
* 80% of rapists motivated with displaced anger come from fatherless
homes (Criminal Justice & Behavior, Vol 14, p. 403-26, 1978);
* 70% of juveniles in state-operated institutions come from
fatherless homes (U.S. Dept. of Justice, Special Report, Sept 1988);
* 85% of all youths sitting in prisons grew up in a fatherless home
(Texas Dept. of Corrections 1992).

In fact, you can pick a social ill at random and you will find
that the correlation with fatherlessness is clear and direct.
Depression. Suicide. Dropping out of school. Teenage pregnancy. Drug
use. In sum, fatherless children are:

* 5 times more likely to commit suicide;
* 32 times more likely to run away;
* 20 times more likely to have behavioral disorders;
* 14 times more likely to commit rape;
* 9 times more likely to drop out of high school;
* 10 times more likely to abuse chemical substances;
* 9 times more likely to end up in a mental institution;
* 20 times more likely to end up in prison(1).

Fatherless children are also, according to one British study,
about 33 times more likely to be abused. In 1983, the US Department of
Health and Human Services found that 60% of child abuse is inflicted by
mothers with sole custody of their children. Almost all of the rest
comes from other members of her entourage, especially boyfriends and
second husbands.

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-04-06 23:06

> [...]
> mothers with sole custody of their children. Almost all of the rest
> comes from other members of her entourage, especially boyfriends and

Hvad det også bør bemærkes er at det i USA specielt er sorte familier
der er faderløse, og dermed belaster samfundet med kriminalitet.

Visse psykologer mener også at en manglende faderskikkelse i barndommen
fører til homoseksualitet. Om dette er korrekt, skal jeg dog ikke kunne
sige.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 23:27

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Visse psykologer mener også at en manglende faderskikkelse i barndommen
> fører til homoseksualitet. Om dette er korrekt, skal jeg dog ikke kunne
> sige.

Det har naturligvis intet på sig, og den seksuelle prægning er da også
afsluttet ved fødslen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 15-04-06 23:59

> Det har naturligvis intet på sig, og den seksuelle prægning er da også
> afsluttet ved fødslen.

Og hvad ved du så om det, Einstein?

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-04-06 00:25

Henri Gath skrev:

> Og hvad ved du så om det, Einstein?

Ja, helt ærligt. At den seksuelle prægning skulle finde endeligt
sted inden fødslen er kun en blandt mange teorier om, hvorfor
nogen mennesker "vælger" kun at have sex med deres eget køn.

Per Rønne ved ganske udmærket godt, at homoseksualitet kan være
kulturelt betinget som f.eks. blandt antikkens grækere (vi ser
det såmænd også blandt nordafrikanere den dag i dag). Han har
adskillige gange været inde på det emne.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-04-06 02:57

On Sun, 16 Apr 2006 01:25:26 +0200, HrSvendsen wrote:

> [...]
> kulturelt betinget som f.eks. blandt antikkens grækere (vi ser det
> såmænd også blandt nordafrikanere den dag i dag). Han har adskillige

Så må man nok først få defineret homoseksualitet. At man på
kostskoler, i fængsler osv oplever at flere mænd (ved ikke lige hvordan
det forholder sig med kvinder) end normalt (procentvis) dyrker sex med
hinanden, har ikke nødvendigvis ret meget med hvad jeg vil kalde
homoseksualitet at gøre, da en stor del af disse uden tvivl ville
foretrække at have sex med en kvinde.

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-04-06 04:23

Frank E. N. Stein skrev:

> [...]
> hinanden, har ikke nødvendigvis ret meget med hvad jeg vil kalde
> homoseksualitet at gøre, da en stor del af disse uden tvivl ville

Også hvis det er Marianne Jelved, der er eneste anden mulighed?
Det lyder sygt i mine ører.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-04-06 10:42

On Sun, 16 Apr 2006 05:22:58 +0200, HrSvendsen wrote:

> Også hvis det er Marianne Jelved, der er eneste anden mulighed?
> Det lyder sygt i mine ører.

"Sex med en kvinde" får dig straks til at tænke på Marianne Jelved?
Jaja, hver sine fantasier.

Fra : @

Dato : 16-04-06 11:53

On Sun, 16 Apr 2006 11:42:13 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>"Sex med en kvinde" får dig straks til at tænke på Marianne Jelved?
>Jaja, hver sine fantasier.

yyrrdddkkk

kan man ikke blive fri for den slags,

det er sg* lige til at blive impotent af

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 16-04-06 13:55

Frank E. N. Stein skrev:

> "Sex med en kvinde" får dig straks til at tænke på Marianne Jelved?
> Jaja, hver sine fantasier.

Ja okay, at kalde Jelved for en kvinde er selvfølgelig en
fornærmelse mod hunkønnet. My bad.

Fra : GB

Dato : 16-04-06 15:44

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> "Sex med en kvinde" får dig straks til at tænke på Marianne Jelved?
> Jaja, hver sine fantasier.

Ja, når der nu ER sexbomber som Jette Gottlieb fra Enhedslysten...

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 16-04-06 16:11

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> Ja, når der nu ER sexbomber som Jette Gottlieb fra Enhedslysten...

I Jette Gottliebs pas, under Køn, står der NEJ.

Jeg vil tro hun har et personnummer hvis 6 første cifre afsluttes med ",5".

Thorkild

Fra : GB

Dato : 16-04-06 16:14

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in

> I Jette Gottliebs pas, under Køn, står der NEJ.

JA.

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 19:54

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> wrote in message
> I Jette Gottliebs pas, under Køn, står der NEJ.

ROFL!

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 16-04-06 18:37

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in

> Ja, når der nu ER sexbomber som Jette Gottlieb fra Enhedslysten...

Ja, forhelvede! Bare at se på hendes saftige overskæg bliver jeg helt
våd i bukserne af.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : GB

Dato : 16-04-06 21:15

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Ja, forhelvede! Bare at se på hendes saftige overskæg bliver jeg helt
> våd i bukserne af.

Vi imødeser med længsel Per Erik Rønnes næste epos.

Fra : Per Rønne

Dato : 16-04-06 04:55

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
> det såmænd også blandt nordafrikanere den dag i dag). Han har
> adskillige gange været inde på det emne.

Jep, men hvis man med »homoseksualitet« tænker på en seksualdrift der
overvejende eller udelukkende rettes mod eget køn, så er den medfødt.
Det er i dag kun homofober og troende freudianere der har andre
opfattelser. Og det var i øvrigt netop forskningsresultater om den
medfødte homoseksualitet der gjorde, at homoseksualitet i DDR
afkriminaliseredes [i Sovjet kom de nu stadig i fængsel, gerne placeret
sådan at de blev /gang-raped/].

Når det drejer sig om antikken og om amerikanske fængsler, så er de kun
et udslag af at de fleste fra naturens hånd er biseksuelle, og at kun
kulturen har kunnet ændre det, rent fænotypisk.

For Nordafrikas vedkommende: Hvem kan dog føle sig seksuelt tiltrukket
af omvandrende telte?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 16-04-06 07:35

On Sun, 16 Apr 2006 05:54:58 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jep, men hvis man med »homoseksualitet« tænker på en seksualdrift der
>overvejende eller udelukkende rettes mod eget køn, så er den medfødt.

Det mangler jeg nu stadig at se et eneste bevis på.....

>Det er i dag kun homofober og troende freudianere der har andre
>opfattelser.

Det ligner ellers ikke dig at gå ned på det "rendestens-plan"...

>For Nordafrikas vedkommende: Hvem kan dog føle sig seksuelt tiltrukket
>af omvandrende telte?

Nu lyder du næsten som Kim Larsen eller Gath...

Snup dig en kop kaffe og slå hjernen i gang....

Fra : Per Rønne

Dato : 16-04-06 08:06

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote:

> Snup dig en kop kaffe og slå hjernen i gang....

Jeg drikker ikke kaffe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 16-04-06 00:44

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Det har naturligvis intet på sig, og den seksuelle prægning er da også
> afsluttet ved fødslen.

Mener du at homoseksualitet er et resultat af en medfødt génfejl?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 16-04-06 04:55

> Mener du at homoseksualitet er et resultat af en medfødt génfejl?

Nej. Resultat af hormonale påvirkninger under en bestemt fase af
graviditeten, hormonale påvirkninger der dels skyldes stokastiske
forhold, dels skyldes forekomsten af et antal alleller [af gener] der i
sig selv øger sandsynigheden.

De internationale lægeorganisationer betegner i øvrigt ikke længere
homoseksualitet som en sygdom, men som en naturlig variation inden for
normalområdet. Dermed kan der ej heller tales om en medfødt genfejl.
Studier af homoseksualitet i eksempelvis mågekolonier tyder i øvrigt på,
at forekomsten af enkønnede par hos en vis andel af populationen kan
være en evolutionsmæssig fordel; unger hvis forældre er døde, eller
unger som bliver mishandlet af forældrene, bliver nemlig adopteret af
disse homoseksuelle par, og vokser derfor op og bliver voksne. Studierne
viser at 5% af parrene er enkønnede, svarende til hvad man ser hos Homo
sapiens.

At allellerne af flere gener kan spille sammen ses i øvrigt også andre
steder. Som når det drejer sig om hudfarve.

Og så vil jeg opfordre dig til at læse Dr Bruce Bagemihls udmærkede bog
»Biological Exuberance. Animal Homosexuality and Natural Diversity«.
Profile Books. ISBN 1-86197-182-6.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : GB

Dato : 16-04-06 15:45

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Mener du at homoseksualitet er et resultat af en medfødt génfejl?

Sandsynligvis op til flere - i Per Rønnes tilfælde.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-04-06 03:15

On Sat, 15 Apr 2006 23:16:41 +0200, Jesper wrote:

> http://www.quebecoislibre.org/000610-9.htm
>
> Lidt statistik:

Som er nogenlunde lige så meget værd som det statistiske bevis på at
parabolantenner er årsag til cancer.

Fra : Jesper

Dato : 16-04-06 11:04

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Som er nogenlunde lige så meget værd som det statistiske bevis på at
> parabolantenner er årsag til cancer.

Dét var i hverfald et godt bevis på et du ikke tænker med den indvendige
side af hovedet!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-04-06 12:23

On Sun, 16 Apr 2006 12:03:40 +0200, Jesper wrote:

> Dét var i hverfald et godt bevis på et du ikke tænker med den indvendige
> side af hovedet!

Hverken kildekritik eller kritik er vist din stærke side.

Fra : Jesper

Dato : 16-04-06 17:37

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Hverken kildekritik eller kritik er vist din stærke side.

Ingen kritik er din stærke side. Hold dig til at lave monstre!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-04-06 20:55

On Sun, 16 Apr 2006 18:37:08 +0200, Jesper wrote:

> Ingen kritik er din stærke side.

Det er bemærkelsesværdigt at du ikke har gjort et eneste forsøg på at
forsvare din kilde. Det kan kun være fordi den ikke holder til et
nærmere gennemsyn.

> Hold dig til at lave monstre!

Jeg kunne lære noget af dine forældre.