Til forsvar for korstogene
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-04-06 21:11

Ganske kort;

http://www.geocities.com/CapitolHill/6981/defense.htm

http://www.thewhitefathers.org.uk/340ismap.html

Mange klandrer i dag kristendommen for korstogene - godt nok er jeg ikke
kristen, men jeg er ikke en tilhører af denne skare.

Korstogene var tydeligvis et storpolitisk svar på den islamiske
agression mod kristne lande.

Bemærk på det anførte kort hvor langt muhammedanerne trængte ind i
Europa, bl.a. til Poitiers i 732 (hvor de heltdigvis blev tilbagevist),
kun et århundrede år efter Muhammeds død!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 15-04-06 21:18

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> [...]
> Europa, bl.a. til Poitiers i 732 (hvor de heltdigvis blev tilbagevist),
> kun et århundrede år efter Muhammeds død!

Lidt yderligere omkring historien om og den agressive spredning af
ISlam:

http://www.san.beck.org/AB13-MuhammadandIslam.html

(på engelsk)

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : @

Dato : 15-04-06 21:39

On Sat, 15 Apr 2006 22:18:06 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]

og nu har vi dem her sg* igen, og denne gang har de fået hjælp af
nogle tossede selvmorderiske politikere,

der er kun en ting at gøre med muhammedanere

bekæmpe dem med alle midler

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : B. Enny

Dato : 15-04-06 22:15

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Lidt yderligere omkring historien om og den agressive spredning af
> ISlam:
>
> http://www.san.beck.org/AB13-MuhammadandIslam.html
>
> (på engelsk)

det er da godt det ikke er sårn i dag!!

--

B. Enny

Fra : Henri Gath

Dato : 16-04-06 00:00

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Europa, bl.a. til Poitiers i 732 (hvor de heltdigvis blev tilbagevist),
> kun et århundrede år efter Muhammeds død!

"tilbagevist"???? De blev fuldstændig massakreret!

Fra : Svend Poulsen

Dato : 16-04-06 06:04

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> "tilbagevist"???? De blev fuldstændig massakreret!

Nå det er det der er galt, muhamedanerne har mindreværdskomplekser over at
de ikke kunne erobre og besejre Europa i middelalderen med vold og død, og
så at de fordømte kristne tillod sige at gå til modangreb.

Det er det de vil have hævn over i dag, at muhamedanisme ikke har kunnet slå
kristne.

Svend