Vikinger var til fornyelse i.st.f konventi~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-06 21:05

Vikinger var til fornyelse i.st.f konvention

Bo Torstenson begrunder i Politiken 15.4.06 at DK-kultur ikke er
resultat af den mellemøstelige bondereligion, som senvikingekongerne
blev påduttet men af vor forudgående sømandsskab, træteknik,
handelssnilde

"Da alle andre folkeslag i deres svedige og frustrerede afmagt agede
modvillige stude stude rundt på skrumplede, hullede og sumpede hulveje
med ynkelige smålaster, sejlede vi med høj cigarfring laster på
størrelse med vore dages lastvognstog rundt til enhver destination i
den kendte verden"

Desværre blev vikingerne tvunget til enguderi og forlod vor ret
ateistiske ikke-overtro.

Ny magthavere krævede konformitet - kirker af sten, ikke af træ.

Helt som smagsdommere, der blæser på husværdi og kun låner efter
snobberi, som opfindes i den enkelte situation, når en debatør skal
chikaneres.

Andetsteds i avisen påstås at DF,V,K udgør en synode.

Adskil stat og kirke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-04-06 14:43

Bo - for satan da - nu er der jo ingen grupper på dk.bla.bla .. der ikke ved
at du ikke kan få lån i dit hus.

Tag da for helvede og lid i fred.

Eller brug tiden til eftertænksomhed over hvorfor nogen mon kunne finde på
at nægte at låne din penge. Dine evige spammen grupper med budskabet om hvor
uretfærdig du er blevet behandlet af kreditinstituioner er altså belastende.
Har du overvejet at nogen kunne tænkes at læse herinde der er
beslutningstager på långivning. Den evindelige køren i samme skure virker
småpsykotisk som jeg vil gætte får kreditinstituioner til at løbe skrigende
bort.

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-06 16:21

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message
> Har du overvejet at nogen kunne tænkes at læse herinde der er
> beslutningstager på långivning.

Det meste af trådstarten berører ikke det halehæng, som du helt
urimeligt hidser dig op over.

Nogle tror jeg klynker. På ingen måde. Jeg fremlægger, hvad jeg anser
for interessant ved, at det næppe har fortilfælde. Måske det antyder
en ny stil, en ny strømpil, vedr pengeinstitutter og/eller vedr ny
censur-former.

"It is clear that thought is not free, if the profession of certain
opinions makes it impossible to earn a living. " Bertrand
Russel

( " Frihed er retten til at fortælle folk det, de ikke ønsker
at høre. George Orwell

" Censur er et system, som viser værdien af ting ved at
forbyde dem. Frank Wedekind)