Bøger på www.glistrup.com og andet fremskr~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-06 18:04

Bøger på www.glistrup.com og andet fremskridts-ideologi på denne
BW-hjemmeside

Da Mogens Glistrup 15 oktober 1997 sendte mig erklæring uden forbehold
om, at jeg kan bruge hans navn som "blikfang" for min hjemmeside, var
der ingen begrænsninger om, hvad siten skulle rumme, foruden en række
Glistrup-bøger om muhamedanere ,straffesager og racisme-§

En hjemmeside uden liv bliver ikke besøgt, så jeg har opdateret den
bog-centrerede site med egne artikler, fordelt på 50 emnegrupper, i
overensttemmelse med den organisering af Glistrups folketings-arkiv,
som jeg udførte som ansat på Rigsarkivet det første år efter Glistrup
havde forladt folketinget.

Efterhånden er der også kommet mange artikler, som ikke har et klart
overlap med Glistrups egne skriverier, fx historie-revisionisme, der
er i forlængelse af den kritik af sejrherrehistorieskrivningen, som
Glistrup selv udtrykte til aviserne i 1971, jvf bogen "Glistrups lille
sorte".

Ved velbesøgte møder og ved telefonsamtaler har jeg lært en masse, der
gør Glistrup-filososofien til et sammenhængende hele, fx at voldtægt
bør ikke straffes hårdere end lemlestende vold, og at staten ikke skal
dømme vedr ære, og at pædofili bør afkriminaliseres, "selvom det er at
stikke hånden ind i en hvepserede, at bringe emnet op".

At Aids-smittebærere bør have advarende tatovering, har jeg uheldigvis
citeret som et lovforslag - det var kun et svar til at KU-møde, hvor
der spurgtes om, hvad Glistrup ville gøre vedr denne
infektions-sygdom, hvis han var sundhedsminister.

Man skal stå ved sandheden, og registrering bør aldrig slettes. Og
copyright bør nedtrappes, og kunstnere må finde sig i at deres ord
er "som pile der er skudt ud, og hvis bane og brug man ikke kan blande
sig i". Kunstneres fine fornemmelser vedr om deres navn misbruges, bør
ignoreres ifølge Glistrup.