Indvandring: Er det VIRKELIG så svært at f~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 15-04-06 11:13

Man prøver at indbille os at det var det mest normale i verden, at
tilstrømningen af fremmede hos os ikke opholder. Vi er helt enkelt
indvandringslande.

Hidtil var vi ikke det. Imidlertid er vi det faktiskt. Men vi er det
ikke som tidligere Nordamerika eller Australien/Ny Zeland, som var
quasi 'tomme' lande, og hvor udvandrende europæere kunne opbygge et
nyt hjemland. Vi er det, fordi vi i Europa - men også Nordamerika og
Australien/Ny Zeland - virker som en slags paradis på det altid
vuksende menneskeoverskud af de for det meste kaotiske lande af den
tredje verden. Og vi er det, fordi den politisk-juridiske kompleks har
besluttet at vi skal være det, uden at have søgt eller fået et
udtrykligt mandat fra os for det.

Vores aner og vi har opbygget vores lande ved systematisk arbejde i
relativt behagelige samfunde, hvor man kan leve. Det kunne vi gøre,
fordi vi er således som vi er.

De indtrængende fremmende kommer fra lande, som er meget dårligere
end vores lande. Grunden til det: Disse mennesker er meget dårligere
end vi er. Var de så gode som os, så skulle de efterhånden forvandle
deres egne lande i udholdbare samfunde, og folk kunne lede et
ordentligt liv der. Sådan gør vi det, og det er den naturlige vej.

I stedet for det vælger de en enkle vej: De spørger ikke om de er
velkomne, men sniger sig ind hos os og trikser sig igennem på en
måde, til de har indrettet sig. Derefter nyder de fordelene af vores
samfunde, men de bidrager intet.

Ikke alene det, de forværrer dem også på forskellige måder. Det
mest påfaldende er, at de ikke forstår sammenhængen mellem deres
karakteristiske måde at være og dennes konsekvenser. Ellers ville de
begribe, at vi skylder vores gode resultater vores gode handlingsmåder
- og de deres dårlige resultater deres dårlige handlingsmåder. I
stedet altså for at tilpasse sig til os - hvis de overhovedet skal
være her -, insisterer de på at kunne leve videre her på den måde,
de er vant ved fra deres hjemlande.

Mest påfaldende og mindst uholdbare i denne retning er mohammedanerne,
som - støttet ved rige arabiske oljestater - prøver med alle midler
at islamisere os og omvandle os til en bestandsdel af islamverden. Og
da de instinktivt behændigt undnytter vores systems kendetegn til
deres fordel og har en høj fødselkvote, kan man aftælle det på
fingrene: Hvis udviklingen vedvarer, så er det bare spørgsmål om
tid, til de har nået befolkningsflertal og kan realisere deres
islamske mål.

Ironisk nok ville vores lande så sygne hen til lige så ynkelige
stater, som deres egne er. Ved deres tilstedeværelse fjerner de altså
konsekvent efterhånden de forudsætninger, som havde gjordt vores
lande attraktive for dem. Men denne sammenhæng begriber de ikke. De er
helt enkelt meget dårligere end vi er.

Andre har sagt det før, og jeg gentager det: Der er kun en løsning,
og den lyder: Herkomstlandene skal forvandles af egen kraft i
udholdbare samfunde for deres borgere. Dertil skal de fremmede rejse
tilbage til deres lande, for at der kunne medhjælpe ved opbygningen.
Her har de intet tabt, vi vil dem ikke. Multikulti er lige sådan
vrøvl som integration. Vi håber, vores politisk-juridiske kompleks
begriber dette af egen indsigt. Ellers kan der ikke for alle tider
udelukkes en omstyrtning.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : HC

Dato : 15-04-06 13:08

> [...]
deres egne lande i udholdbare samfunde, og folk kunne lede et
>ordentligt liv der. Sådan gør vi det, og det er den naturlige vej.

Menneskene er ikke 'dårligere' end vi, eller nogen andre for den sags skyld.
Men de er holdt nede i en tilstand af intens uvidenhed, da de baserer deres
levevis på en middelalderlig bog der hedder Koranen i alt for stor grad.
Hvis blot de havde haft den sekulariserede udvikling vi har haft i vesten,
med et tåleligt forhold til de religionsværdier vort samfund er opbygget
omkring, så ville der jo intet problem være... Men sålænge der er røvhuller
der vil beholde deres magt over pøbelen ved hjælp af frygt (for hvad er
religion ellers baseret på, hvis ikke frygt for døden?), så vil der fortsat
være denne tilstand af uvidenhed hos de mellemøstlige borgere.

Men de er da ikke dårligere end os andre - de er bare indoktrineret til at
være indskrænkede i deres åndssvage tankegang - desværre.

> [...]
stedet altså for at tilpasse sig til os - hvis de overhovedet skal
være her -, insisterer de på at kunne leve videre her på den måde,

Ja, hvis man vil bo i dette land, så må man kraftedeme også tage og følge
vores lovgivning, og vores øvrige samfundsnormer, og så iøvrigt holde sin
forpulede lortereligion hjemme hos sig selv, i eget hus\lejlighed, og ikke
propagandere ved at gå rundt iført latterlige tørklæder, burkaer, og hvad
ved jeg - bvadr. Velkommen til danmark og velfærden - opfør jer nu som
intelligente mennesker, altså... Kvindeundertrykkelsen er vi kommet over her
i landet, fat det dog for helvede...

> [...]
fingrene: Hvis udviklingen vedvarer, så er det bare spørgsmål om
tid, til de har nået befolkningsflertal og kan realisere deres

Ja, det vil da unægtelig ske... Hvorfor skulle de ellers bruge kvinderne som
fødemaskiner? Det er ikke unormalt at se familier på gaden, her på Nørrebro,
hvor forældrene er akkompagneret af en hel flok unger, der ikke kan det
danske sprog - ligesom deres mor. Bvadr... Ak, ja... Om en 30 års tid, så...
Puha, jeg bliver helt kvalm bare jeg tænker på det..

HC

Fra : Michael Laudahn

Dato : 15-04-06 13:53

HC schrieb:

> [...]
>
> Men de er da ikke dårligere end os andre - de er bare indoktrineret til at
> være indskrænkede i deres åndssvage tankegang - desværre.

Stort set enig. Jeg har bare udtrykt mig lidt enklere, for at holde det
enkelt ('keep it simple').

Husk den sidste sætning i min lille artikel. Jeg er skeptisk overfor
udsigten, at apparatet kommer til fornuft af sig selv.
Internationasliseringen gør det endnu mere usandsynlig. De skal
tvinges af befolkningen, ved permanente massedemonstrationer, indtil
målet er opnået.

Rækker det ikke, skal man nok huske at der vist også er
sympatisatører med vores anliggende i de dele af samfundet, som ellers
er der for at beskytte apparatet...

Fra : NoTrabajo

Dato : 15-04-06 19:12

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

> [...]
> velkomne, men sniger sig ind hos os og trikser sig igennem på en
> måde, til de har indrettet sig. Derefter nyder de fordelene af vores

De bidrager da til at holde politi og hospitaler beskæftiget, når de fører
hellig krig mod folkedanskeren med deres knivstikkerier.
--
NoTrabajo

Fra : Vibe Juel

Dato : 16-04-06 10:33

Der skulle vel stå ophørerer.

[ snip ]

Helt præcist. Det er det virkelig aller mest vanvittige ved deres
fremfærd.

For en halv snes år siden bragte tv en lang og omfattende udsendelse om
en ret stor by i England. Denne by havde indladt en enorm mængde af
indvandrere fra de lande som er mest muligt forskellige fra den kultur
de kom over til. De fik valgret og det lykkedes dem til sidst at få
stemt en borgmester ind fra eet af de lande, som vi også har fået så
mange fra nu. Jeg kan ikke huske hvilket. Kunne på det tidspunkt ikke
forestille mig, hvor aktuelt det skulle blive for Danmark, at denne
store engelske by nu havde masser af huse, som forfaldt. At almindelig
europæisk renovation, var blevet droppet, så skidtet flød i gaderne og -
ja den udsendelse burde vises igen NU, hvor der er så mange der trænger
til stærkere briller for at se, hvad det er, der foregår lige for øjnene
af dem.

Dem der er toneangivende her i Danmark, dem der bestemmer at danskere,
som seriøst vil debatere, hvad det er der er ved at ske i vores land,
skal kaldes racister, de har meget brug for at se den film.

Den BØR vises nu, vi bør have at vide, hvad byen hed, så vi kan se, hvad
det er, vi er på vej til. Det kan ikke være meningen, at folk først skal
belæres om det, når det samme ER sket her. Det er ikke helt sket endnu,
ergo må man også nu kunne forhindre, at det kommer så vidt.

Men det kan man ikke, hvis de som kan se, bare skal bringes til tavshed,
ved at man rakker dem ned.

Vibe.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 16-04-06 12:11

Vibe Juel schrieb:

> [...]
> ja den udsendelse burde vises igen NU, hvor der er så mange der trænger
> til stærkere briller for at se, hvad det er, der foregår lige for øjnene

Husker du noget mere? Så du den på DR? Var det en film lavet af
englændere eller danskere (eller...)? Ville du genkende navnet af
byen, f eks når du så det på et kort?

Hvis det var en dansk udsendelse, ville jeg foreslå du prøver at
ringe DR. Ellers kunne jeg prøve at lave noget via uk.politics.misc
osv. Uden stort håb dog, men man kan jo i hvert fald forsøge.

Fra : Vibe Juel

Dato : 16-04-06 12:58

Vibe Juel schrieb:

> [...]
trænger
> til stærkere briller for at se, hvad det er, der foregår lige for

Hmm, det værste er nok, at det var ikke et program eller en film, jeg
havde læst om i forvejen, så jeg havde ikke stillet ind på programmet,
da det startede, og har derfor slet ikke set noget navn på udsendelsen.

I hvert fald mener jeg, byens navn var et navn, jeg havde hørt før. Det
var een af de ting, der chokerede mig, at en by vi altid havde kendt af
navn, som beliggende langt nord for London, var på vej til ikke at være
engelsk mere, selvom den jo dog stadig lå i England.

Det har faktisk undret mig fra tid til anden, at man overhovedet intet
hører om det tilfælde mere. Når man taler om den voldsomme indvandring i
Europa, skulle man dog tro, at nogen ville referere til den by som et
særligt grelt tilfælde af det der er ved at ske i hele Europa.

Jeg gætter på, at det var på DR jeg så det. Dansk tekst ja - men om det
var undertekster til engelsk lægger man jo ikke altid mærke til, hvis
man er meget optaget af selve emnet. Og emnet var meget alarmerende,
derfor er det primært dét jeg husker. Stadig kun gæt, jeg kunne
forestille mig, at det er et program lavet af englændere, som kendte
forholdene bedre end danskere ville gøre, men at udsendelsen her i
Danmark måske havde indslag af danskere som talte om forholdene. Det kan
dog sagtens være forkert, fordi det er længe siden.

Det nærmeste jeg kan komme, må være at sige jeg hælder mest til, at det
var et program produceret af englændere eller danskere. Ikke noget
tredje land.

Mmm - joh tak. Det er selvfølgelig heller ikke livsnødvendigt. Det var
mere, hvis nogen i denne gruppe havde set udsendelsen fra starten, hvor
man må formode byen ligesom er blevet præsenteret.

Når jeg bagefter tænkte tilbage på udsendelsen, tænkte jeg nærmest på
området Leeds, Manchester, Liverpool, Birmingham og op til Sheffield.
Skulle det være en mindre by i dette område. Det må jo være en umulig
tanke, at det kunne være een af de større byer.

Mere tør jeg ikke sige.

Vibe

Fra : Vibe Juel

Dato : 16-04-06 13:09

"Michael Laudahn" skrev i en meddelelse

[...] snippet en hel masse

> [...]

Nej nej nej, sådan må du for guds skyld ikke sige.Det minder mig om de
første gæstearbejdere, som kom hertil, når de sagde: Dem der dårlige
mennesker, ikke godt - dårlige mennesker. Det er både dårligt sprog i al
almindelighed, men det vil også lige være vand på deres mølle, som vil
lede efter anledning til at kalde dig racist.

Du er nødt til at finde andre ord både om landene og om menneskene.

Vibe

Fra : @

Dato : 16-04-06 14:06

On Sun, 16 Apr 2006 14:08:41 +0200, "Vibe Juel" <Vibe@Juel.dk> wrote:

>"Michael Laudahn" skrev i en meddelelse
>

> [...] snippet en hel masse

>Nej nej nej, sådan må du for guds skyld ikke sige.

det er ikke desto mindre sandt de er dårligere hvad angår deres evne
til at omgås civilicerede mennesker

i Danmark findes der folk som er kommet fra

Chile
Vietnam
Thailand
Kina
Sverige

det har aldrig nogen sinde givet anledning til noget der bare lignede
problemer

men så kom problemerne

der kom arabisk talende muhammedanere til landet

disse muhammedanere har mere travlt med at opføre sig som
muhammedanere end med at opføre sig ordentligt,

så det er jo klart at når den slags mødes med ordentlige folk så vil
der opstå problemer

så løsningen på dette er enten at smide disse arabisk talende
muhammedanere samt deres yngel ud eller dræbe dem

>Du er nødt til at finde andre ord både om landene og om menneskene.

muhammedanske lande = møddinger pestbuler rottereder

menneskene= verdensforbrydere koranfascister rabiate religiøse
galninge racister

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Michael Laudahn

Dato : 16-04-06 13:34

Vibe Juel schrieb:

> [...]
> lede efter anledning til at kalde dig racist.
>
> Du er nødt til at finde andre ord både om landene og om menneskene.

Det var allerde det 'bedre' ord. Oprindelig ville jeg sige sandheden,
og den hedder 'dummere'. I et samfund hvor resultatet tæller, måtte
det være en legitim vurdering.