Dansker smittet med H5N1?
Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 05:04

En ung dansker er netop blevet hasteindlagt på Rigshospitalet; de er
mistanke om at han er smittet med fugleinfluenzaen H5N1.

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=722684>

Han er fra Lolland, et sted der netop er ramt af mange syge fugle.

Lad os nu se om epidemiredskabet er tilstrækkeligt stort.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 15-04-06 12:05

> [...]
>
> Han er fra Lolland, et sted der netop er ramt af mange syge fugle.
>
> Lad os nu se om epidemiredskabet er tilstrækkeligt stort.

Jeg gætter på, at det er ham Freddy Blak, han har altid haft roterende pip i
roen... ;0)

Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 13:26

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Jeg gætter på, at det er ham Freddy Blak, han har altid haft roterende pip i
> roen... ;0)

Freddy Blak er ikke 25 - han er /mindst/ dobbelt så gammel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 15-04-06 14:32

> Freddy Blak er ikke 25 - han er /mindst/ dobbelt så gammel.

Han virker ellers som om han kun er 4 år ind imellem.. ;0)
Mn ja, han er efterhånden en gammel na.... ;)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-04-06 12:46

Per Rønne skrev:
> [...]
>
> Han er fra Lolland, et sted der netop er ramt af mange syge fugle.
>
> Lad os nu se om epidemiredskabet er tilstrækkeligt stort.

Det var - heldigvis - ifølge selvsamme avis "en and"!

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 15-04-06 13:26

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Det var - heldigvis - ifølge selvsamme avis "en and"!

Næh, en »and« var det nu ikke; patienten blev indlagt, men havde /ikke/
fugleinfluenza.

Knægten havde bare arbejdet med fuglegødning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk