EU Newspeak
Fra : Jesper

Dato : 14-04-06 21:08

En EU arbejdsgrupper arbejder på at afskaffe udtrykket "islamiske
terrorister" til fordel for et mere passende udtryk. Pt. kigger man på
udtryk som "terrorister, som på misbrugende måde påkalder sig islam",
eller "terrorister, som misbruger islam".

Hvad bliver det næste? Nazistiske folkemordere skal vel også snart
kaldes "folkemordere, som misbruger nazisme" eller "folkemordere, som på
en misbrugende måde påkalder sig nazime".

--
Jesper
The saw is family!

Fra : dktekno

Dato : 14-04-06 21:22

Nazistisk folkemord:
Emotionelt tiltrukkede homosapiens af geografisk afgrænsede områder's
aktioner der medførte høj mortalitetsrate blandt en gruppe af homosapiens.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-04-06 21:39

> [...]
> udtryk som "terrorister, som på misbrugende måde påkalder sig islam",
> eller "terrorister, som misbruger islam".

Ja, og minsandten om ikke Margrethe Auken i TV-Avisen her 21:00
forsvarede denne newspeak.

Der er forunderligt, at de ikke kan se at de gør sig selv til grin.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 14-04-06 21:56

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, og minsandten om ikke Margrethe Auken i TV-Avisen her 21:00
> forsvarede denne newspeak.
>
> Der er forunderligt, at de ikke kan se at de gør sig selv til grin.

Ja...og det værste ved det hele er, at hun nok ikke følte sig til grin.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : @

Dato : 14-04-06 22:00

On Fri, 14 Apr 2006 22:08:07 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>udtryk som "terrorister, som på misbrugende måde påkalder sig islam",
>eller "terrorister, som misbruger islam".

så Magrethe Auken i TV-avisen kællingen var ved at slå knuder på sig
selv mens hun forklarede det gode ved dette PC-nonsens

hvordan skal man formulere sig når man vil sige:

"Muhammedansk terrorist"
"Muhammedanere som misbruger terror"
"Muhammedanere som bruger terror"
"Muhammedanere som misbruger terrorister"

>Hvad bliver det næste?

muhammedanere som endnu ikke har dræbt nogen=
"Moderate muhammedanere"

muhammedanere som benytter det danske valgsystem til at få sneget
potentielle mordere ind i råd og nævn=
"Demokratiske muhammedanere"

Muhammedanere som opfører sig ordentligt ved særlige lejligheder=
"Fredelige muhammedanere"

muhammedanere som ikke siger noget=
"Sanddru muhammedanere"

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-04-06 22:22

> [...]
> udtryk som "terrorister, som på misbrugende måde påkalder sig islam",
> eller "terrorister, som misbruger islam".

Det er jo blot endnu en grund til at modsætte sig det buerokratiske
storstatsprojekt som EU er blevet til.

Vi ihukommer vel også den rapport som for nogle år tilbage ikek skulel
udgives fordi den påpegede at det er muhammedanere der står for
flertallet af EU's jødeforfølgelser?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : GB

Dato : 16-04-06 15:58

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Hvad bliver det næste? Nazistiske folkemordere skal vel også snart
> kaldes "folkemordere, som misbruger nazisme" eller "folkemordere, som på
> en misbrugende måde påkalder sig nazime".

I forvejen kalder de jo ikke terrorister for terrorister, men for
"insurgents", "modstandsfolk" og lignende eufemismer.

Næ, i EU er det skam ikke comme il faut at kalde en spade for en spade.

Fra : Jesper

Dato : 16-04-06 18:42

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> "insurgents", "modstandsfolk" og lignende eufemismer.
>
> Næ, i EU er det skam ikke comme il faut at kalde en spade for en spade.

Ja, spaden skal helst hedde et vertikaltstillet manuelt terrestisk
relokationsaggregat,
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Alucard

Dato : 16-04-06 20:43

On Sun, 16 Apr 2006 19:41:44 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Ja, spaden skal helst hedde et vertikaltstillet manuelt terrestisk
>relokationsaggregat,

Nej..... "vertikaltstillet" bruges kun om offentligt indkøbte
spader...

Fra : GB

Dato : 16-04-06 21:18

Alucard <alucard44@hotmail.dk> wrote in

> Nej..... "vertikaltstillet" bruges kun om offentligt indkøbte
> spader...

Nåeh - til gammelsocialdemokratiske kommunalansatte, som det ærede medlem
Hr. Egon Stich, som her på det sidste er begyndt at skælde hæderlige
arbejdere ud for "kapitalister". Hrm, jeg associerer vist...