Halal- og kommunistpøbel
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-04-06 20:15

Halalhippier og kommunistpøbel bliver stadig mere racistiske og voldelige
med deres ekstremistiske og fordumsfulde tankegods.
Se her hvad man byder en amerikansk skønhed i England af grovheder og
chikane:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4881474.stm
Det er ved at være flovt at være Europæer. Hvorfor tager vores borgerlige
regering ikke hånd om problemet (for det er jo også i DK) inden det
kommer ud af kontrol?

Mvh
Martin

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-04-06 21:37

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> Det er ved at være flovt at være Europæer. Hvorfor tager vores borgerlige
> regering ikke hånd om problemet (for det er jo også i DK) inden det

Hvor har du fået indtrykket af at den nuværende regering er borgerlig?

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 14-04-06 21:39

> [...]

> Det er ved at være flovt at være Europæer. Hvorfor tager vores borgerlige
> regering ikke hånd om problemet (for det er jo også i DK) inden det

Så alvorlige er problemerne nu altså heller ikke i Danmark, hverken når
det drejer sig om amerikanere eller islamiske indvandrere.

For sidstnævntes vedkommende synes en af problemerne så at være at et
bestemt segment af befolkningen, omkring dagbladet Politiken, synes at
sprede falske rygter udenlands.

Generelt er Danmark stadig et af de mest fredelige lande i verden, og
præget af den største tolerance. Man skal ikke have opholdt sig meget i
England for at finde ud af det; selv i Oxford er der steder, hvor det
tilrådes mennesker med lys hud ikke at færdes udendørs om natten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 15-04-06 13:09

Martin Larsen skrev:

> [...]
> Det er ved at være flovt at være Europæer. Hvorfor tager vores borgerlige
> regering ikke hånd om problemet (for det er jo også i DK) inden det

Hvor i artiklen står der, at det er europæere, der står for
grovhederne? Jeg har en mistanke om, at antiamerikanisme i Europa
omtales på samme lemfældige måde som antisemitisme i Europa - ved
at man ikke nævner, det meste og groveste kommer fra perkere.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 16-04-06 09:20

> [...]
> regering ikke hånd om problemet (for det er jo også i DK) inden det kommer

Nu er det også sådan at BBCs sympati ligger hos muslimerme, da islam er en
fredelig religion, så muslimer er forfulgte og ofre for de kristnes vold og
racisme.

Svend