Angreb på kristne i Ægypten
Fra : Per Rønne

Dato : 14-04-06 12:45

I dag kan man på:

<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=448544>

se at tre koptiske kirker i Ægypten er blevet angrebet.

Og det var i det land, der mente at danskerne ikke var venlige nok over
for de islamiske indvandrere?

Kopterne er ikke engang indvandrere, men er de oprindelige ægyptere, der
var der før den arabiske erobring.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JYH

Dato : 14-04-06 13:01

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> se at tre koptiske kirker i Ægypten er blevet angrebet.
>
> Og det var i det land, der mente at danskerne ikke var venlige nok

Og det er det land, der undrer sig over, at danskere ikke vil feriere i landet?

Fra : Tveskaeg

Dato : 14-04-06 13:32

On Fri, 14 Apr 2006 13:44:32 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>se at tre koptiske kirker i Ægypten er blevet angrebet.

Fredens og tolerancens religion bekender kulør, endnu en gang!

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-04-06 14:12

> [...]
> for de islamiske indvandrere?
>
> Kopterne er ikke engang indvandrere, men er de oprindelige ægyptere, der

Og jeg ser lige i en rapport fra Pakistan, at "minoriteter" ikke engang tør
forlade deres huse, når der er valg, og kan altså ikke bruge deres specielle
minoritetsstemmeret til noget.

Men nogen vil jo siger at: "det er det samme" her i Danmark, vi behandler
"vores" minoriteter på samme måde.

I Pakistan kalder man det "taktiske tilbagetog", når man bøjer sig for
mullahernes krav, - sidst om at den traditionelle drageflyvningsfestival er
forbudt. Og i et pakistansk dagblad kalder man alle disse taktiske
tilbagetog noget som ender med en strategisk udsmidning, - af fornuften går
jeg ud fra, og/eller af Musharraf.

Her er EU jo også igang med "taktiske tilbagetog" for islam?

Fra : NoTrabajo

Dato : 14-04-06 14:52

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i

> [...]
> udsmidning, - af fornuften går jeg ud fra, og/eller af Musharraf.
>
> Her er EU jo også igang med "taktiske tilbagetog" for islam?

Det er den forkerte vej at gå. Vi skulle i stedet gøre klar til at få
muhamedanerne sendt hjem til Muhamedanien.
--
NoTrabajo

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 14-04-06 15:05

> [...]
> går jeg ud fra, og/eller af Musharraf.
>
> Her er EU jo også igang med "taktiske tilbagetog" for islam?

Muhamedanere er på ingen måde en minoritet i Danmark, lige så vel som
Grønlændere og Færinger ikke er det.

Fra : @

Dato : 14-04-06 19:25

On Fri, 14 Apr 2006 16:05:10 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Muhamedanere er på ingen måde en minoritet i Danmark,

muhammedanerne i danmark er en sand plage samt en kæmpeudgift

nogle snakker om, at udgifterne til uintegrerbare muhammedanere ligger
i størrelsesordenen 100 mia. kroner pr. år

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Wilstrup

Dato : 14-04-06 19:34

> [...]
>
> nogle snakker om, at udgifterne til uintegrerbare muhammedanere ligger
> i størrelsesordenen 100 mia. kroner pr. år

Det er jo altid gratis at udslynge påstande, der er udokumenterede - og hvis
man til disse tal ikke medregner indtægterne i form af manglende udgifter
til institutionspladser, at de skal leve på halve overførselsindkomster,
samt at dem, der er i arbejde faktisk betaler deres skat, så¨kan det godt se
ud af meget.
Men hvis det er så grelt, så kan de danske arbejdsgivere jo bare ansætte dem
i stedet for at afvise dem fordi de har sært klingende navne, så ville de
kunne bidrage mere til statskassen og alle ville være glade.

Glem den retorik med at ville smide dem ud af landet - det kan vi ikke og
skal naturligvis heller ikke uden grund. Vi har underskrevet diverse
traktater, der forhindrer det, så det må vi naturligvis holde os til.

At pøbeltænkende mennesker har en helt anden opfattelse, som fx at smide dem
ud af et fly uden faldskærm og lignende, behøver vi, der er begavede og
humanistisk tænkende mennesker naturligvis ikke tage ved lære af.

Du må så selv afgøre, hvor du står i denne sag: på medmenneskelighedens og
humanismens side, eller pøbelens, populismens og fascismens/nazismens ditto.

Valget er dit -men tag konsekvenserne af det.
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 14-04-06 20:32

On Fri, 14 Apr 2006 20:33:53 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Det er jo altid gratis at udslynge påstande, der er udokumenterede

det er vist det der kan kaldes en eksperts bedømmelse

> - og hvis
>man til disse tal ikke medregner indtægterne i form af manglende udgifter

en manglende udgift er lig med en indtægt !!!!!!

du ryger vist ulovligt tobak

>til institutionspladser, at de skal leve på halve overførselsindkomster,

hvis de var på hele overførselsinkomster ville udgiften være endnu
større

>samt at dem, der er i arbejde faktisk betaler deres skat, så¨kan det godt se
>ud af meget.

hvor mange 1. 2. og 3. generations-muhammedanere af arabisk herkomst
mener du da forsøger sig selv her i landet?

>Men hvis det er så grelt, så kan de danske arbejdsgivere jo bare ansætte dem

hvorfor belemre arbejdspladser med folk der efter 10 år i Danmark ikke
engang har gidet at tilegne sig det danske sprog

>Glem den retorik med at ville smide dem ud af landet - det kan vi ikke

det er udelukkende et spørgsmål om vilje

> og
>skal naturligvis heller ikke uden grund. Vi har underskrevet diverse
>traktater, der forhindrer det, så det må vi naturligvis holde os til.

traktater kan brydes - og bliver det
menneskerettighedserklæringen af 1948 brydes dagligt i mange
muhammedanske lande

det er også muligt fuldt legat at fratræde en traktat man ikke længere
ønsker at følge

>At pøbeltænkende mennesker har en helt anden opfattelse, som fx at smide dem
>ud af et fly uden faldskærm og lignende, behøver vi, der er begavede og
>humanistisk tænkende mennesker naturligvis ikke tage ved lære af.

er det særligt humanistisk at tillade muhammedanske koranfasciter at
tage ophold her i landet til skade for alt og alle?

>Du må så selv afgøre, hvor du står i denne sag: på medmenneskelighedens og
>humanismens side, eller pøbelens, populismens og fascismens/nazismens ditto.
>
>Valget er dit -men tag konsekvenserne af det.

jeg vil altid stå på den menneskelige side,

og bekæmpe koranfascime og andre totalitære dogmatiske onde ideologier

hvis du ikke vil det så er valget dit - tag konsekvenserne af det

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Konrad

Dato : 20-04-06 09:44

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
> samt at dem, der er i arbejde faktisk betaler deres skat, så¨kan det godt

Den indtægt vi har, fordi "kun" halvdelen af samtlige indvandrere er på
overførselsindkomst? Get real - det er da lige så lamt som "@"'s
100.000.000.000 kr...

> [...]
> i stedet for at afvise dem fordi de har sært klingende navne, så ville de
> kunne bidrage mere til statskassen og alle ville være glade.

Her er lidt mere af samme morsomme skuffe : Indvandrerne kan da bare tage en
uddannelse, indvandrerne kan da bare lære at tale dansk, indvandrerne kunne
lade være med at sende deres poder i koranskoler - og alle ville være glade.

> [...]
> ud af et fly uden faldskærm og lignende, behøver vi, der er begavede og
> humanistisk tænkende mennesker naturligvis ikke tage ved lære af.

Nej - vi kan give arbejdsgiverne skylden, kan vi.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-04-06 19:32

On Thu, 20 Apr 2006 10:43:49 +0200, Konrad wrote:

> Her er lidt mere af samme morsomme skuffe :

Joh, vi tager dem en af gangen.

>Indvandrerne kan da bare tage en uddannelse,

Så vidt jeg ved har alle ret til en uddannelse her i landet, at mange
muslimske indvandrere anser håndværk for nedværdigende og derfor ikke vil i
lære, er vel deres problem (vi kan jo ikke tvinge folk til at lære noget)

>indvandrerne kan da bare lære at tale dansk,

Der findes mange indvandrere som taler dansk, nogle enkelte er så
forstokkede i deres tro at de ikke ønsker at lære landets sprog.

>indvandrerne kunne lade være med at sende deres poder i koranskoler

Hvad er det der foregår i en koranskole, udenadslære på arabisk. Dvs alle
der har gået på koranskole har lært de vigtige dele af koranen (på samme
måde, de har fælles referenceramme) og taler samme sprog (arabisk) når de
taler tro. Derfor er der ingen eller meget lidt udvikling i islam.

> - og alle ville være glade.

Personligt foretrækker jeg at være halvlykkelig ateist fremfor at være glad
"religionstosse".

/|\
/\
Bruno

Fra : NoTrabajo

Dato : 14-04-06 14:50

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> [...]
> over for de islamiske indvandrere?
>
> Kopterne er ikke engang indvandrere, men er de oprindelige ægyptere,

Ja, man ser tydeligt, hvad der venter os, men halalhippierne og andre naive
danskere fatter ikke en skid.

Det er på tide, at vi sætter effektivt ind mod muhamedaniseringen af
Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : @

Dato : 14-04-06 19:13

wrote:

> [...]
>for de islamiske indvandrere?
>
>Kopterne er ikke engang indvandrere, men er de oprindelige ægyptere, der

du må snart til at lære det

det er os der er de slemme drenge hver gang

muhammedanerne er ikke slemme de er gode og fredselskende

det siger de selv og så må det passe