"Det gør man ikke"
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 08:43

Når net-betjente løj mine indlæg fundatsstridige overfor udbydere, så
jeg for et årstid blev tungeafklippet, så var der ikke andre grunde
end DET GØR MAN IKKE vedr min facon

Som ingen skade gør. Ingen tvinges til at læse mig

Det må være samme intolerance imod min hus og have livsstil, som har
inficeret bank og kreditforenings-topfolks underbevidsthed, når de
ikke vil låne i total sikkerhed vedr Bjelkes Alle 46, st+1.sal
ejerlejlighederne

"Dont do it better, do it different"Andreas Warming, 1915-1992

- og oven i denne vits-med-alvor sagde han

"Gør hvad du vil når du ikke skader andre fysisk"

Hvis skorstenen som Vidal har ondt af, kunne falde ned på fortovet, så
var der en sag for Klaus Bondams kontrollanter, evt politiet. Men alle
forbrydelser jeg kan anklages for er "forbrydelse uden offer".

Iøvrigt mener jeg at porno har samme krav på tolerance som religion.

Pli er respekt for andre. Også det er tip top her. Eller?
Skal man have mere respekt for præster end for andre?

Mit kald er at være dødirriterende på en konstruktiv gandhisk måde.

Fra : Vidal

Dato : 14-04-06 11:08

Bo Warming wrote:

> Mit kald er at være dødirriterende på en konstruktiv gandhisk måde.

Det kan måske skaffe dig en invalidepension,
men bruger du dit hus til at demonstrere
det, får du ingen lån.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 12:03

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> [...]

JEg burde være elsket, men er man dårlig til matematik, irriteres man
ved at få påvist fejl i sine matematikopgaver.

> Det kan måske skaffe dig en invalidepension,
> men bruger du dit hus til at demonstrere
> det, får du ingen lån.

Hvordan er det lykkedes for mig, at gøre forståeligt at der er tale om
at et kald straffes.
Helt analogt med korsfæstelse og holocaust. Ren ondskab. Ren
intolerance. Intet kan undskylde personforfølgelsen, for huset er i
perfekt stand - man altså ikke dekoreret usmageligt (efter min smag)

Jeg er mig selv. Jeg bruger ikke noget der tilhører andre til at
demonstrere noget

Men dine autonome voldsvenner skriger INGEN RACISTER I VORE GADER, når
se søger at lemleste mig, og du bakker op om at man skal søge at
tvinge folk til at forlade deres eget ubelånte hus, for at være det
mindst bioracistiske menneske i DK, men kulturracist efter nogles
smag.

Hvis du bruger din komputer til at demonstrere hvad du mener, er det
så bedre end HVIS jeg brugte mit hus til at demonstrere min visioin om
en lykkeligere verden?
Jeg bruger mit hus til lykkeligt liv - nix weiter.

Iøvrigt er det latterligt at så mange usenettere hakker på at jeg får
halvdelen af den laveste førtidspension man kan få, når jeg som
bolighaj er gavnligere end nogen offentlig ansat.Alle kan få samme
pension ved at sige sandheden til en læge. Der kræves ikke sygdom
andet end hvad alle midalderende har.

HVad tør du vædde om, af de meninger du har der afviger fra mine vedr
hus og lån?
Om det passer at forsikringsselskab har kendt svamprisiko minimal dvs
forsikret til normal præmie? Kik omkring og se min police.

Fra : Vidal

Dato : 14-04-06 18:07

Bo Warming wrote:

> JEg burde være elsket, men er man dårlig til matematik, irriteres man
> ved at få påvist fejl i sine matematikopgaver.

Burde?

> [...]
> intolerance. Intet kan undskylde personforfølgelsen, for huset er i
> perfekt stand - man altså ikke dekoreret usmageligt (efter min smag)

Nej, lad da endelig være at gøre noget, ved huset
og skyd en hvid pind efter lånet.

> Jeg er mig selv. Jeg bruger ikke noget der tilhører andre til at
> demonstrere noget

Så lad være med at insistere på at låne.

> [...]
> lykkeligere verden?
> Jeg bruger mit hus til lykkeligt liv - nix weiter.

Det er jo ikke sandt, du vil bruge dit hus til
at låne penge i.

Få fat i en repræsentant fra kreditforeningen og sig
du ønsker penge til at renovere dit hus. Så kan du
sammen med ham få lavet en fornuftig handlingsplan,
så dit hus lever op til gældende æstetiske krav for
salgbare huse. Så får du et hus, du kan låne i uden
yderligere omkostninger.

Altså, hvis du *vil* låne penge.

> HVad tør du vædde om, af de meninger du har der afviger fra mine vedr
> hus og lån?

4.75. Hvis jeg taber, sender jeg et frimærke
i en kuvert.

> Om det passer at forsikringsselskab har kendt svamprisiko minimal dvs
> forsikret til normal præmie? Kik omkring og se min police.

Nej.

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard