Japansk fremsynethed
Fra : NoTrabajo

Dato : 13-04-06 11:42

Modtaget fra Den Danske Forening:

Arbejdskraft fra andre lande vil føre til sociale gnidninger med den
japanske befolkning pga. forskellige religioner, vaner og livsmønstre.
Sådanne sociale omkostninger vil blive enorme.

Vice-arbejdsminister Kozo Okabe i Japan Economic Journal 1990

Gid at det da var vores land, der havde haft sådan nogle fremsynede
politikere, i stedet for disse halalhippier, der på det danske samfunds
bekostning skulle eksperimentere med det multietniske samfund.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 11:47

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> Modtaget fra Den Danske Forening:

Ja, DDF-artiklen om Japans indvandringsfornuft er fremragende

Det er netop disse facts om dette land af overmennesker jeg har
fremført nu i ti år på internettet og haft artikler i DDFs blad
Danskeren om for 6 år siden og artiklen blev oversat og bragt i svensk
indvandringskritisk blad

Kan nogen argumentere imod min ros til trainsurfers i Information
forleden?