Vigtige og uvigtige emner
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 13-04-06 09:51

Det store problem er at danskerne ikke får børn nok.

Da det er børnene som betaler fremtidens skatter.

Og hoved årsagen til at mange kvinder ikke får børn,
er at de er enlige.

Og de er enlige fordi at mændne ikke kurtiser dem

Og mændene kurtiser dem ikke fordi det ikke er synligt at de er enlige.

Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige
mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.

Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Fra : komma

Dato : 13-04-06 10:00

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige mænd
> ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.
>
> Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Tjaeh... tror vi må ud og stemme dørklokker

/hola

Fra : Bo Warming

Dato : 13-04-06 10:09

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.
>
> Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Kvinder har fået færre og færre børn da teknik erstattede mennesker
mere og mere men værst nu er, jvf Camre, at optimisme mht en fremtid
for børnene er os berøvet via helligkrigerimport.

Det der skal gøres er demontrantion for udvisning af de
fremmedkulturelle

Robotter producerer alt. Indtjenning øges ikke af
befolkningsfordobling. Indtægt pr person øges ved
befolkningshalvering.

Fra : JYH

Dato : 13-04-06 12:11

Peter Ole Kvint wrote:

> Og mændene kurtiser dem ikke fordi det ikke er synligt at de er
> enlige.
> Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige
> mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.

Det omvendte er vel også tilfældet:

Kvinderne kurtiserer ikke mændene, fordi det ikke er synligt at de er enlige.
Enlige kvinder ikke kan se, hvilke mænd der er enlige.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-04-06 13:02

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Det omvendte er vel også tilfældet:
>
> Kvinderne kurtiserer ikke mændene, fordi det ikke er synligt at de er
> enlige.
> Enlige kvinder ikke kan se, hvilke mænd der er enlige.

Nej og kvinder der ikke er enlige, gør ikke opmærksom på nogen måde, med at
de har en mand og så er manden en idiot fordi han bare skal vide at en
kvinde er optaget, men siger det først når de synes at de er berettiget til
at overfuse en.

Svend

Fra : Orange Blossom

Dato : 13-04-06 12:27

"Peter Ole Kvint" skrev i en meddelelse

> Det store problem er at danskerne ikke får børn nok.
>
> Da det er børnene som betaler fremtidens skatter.
>
> Og hoved årsagen til at mange kvinder ikke får børn,
> er at de er enlige.

Det ser det da ikke meget ud til, da masser af aleneboende piger i alle
aldre er alene med 1 eller 2 børn. Det ser du vel overalt, hvor du
færdes - gør du ikke?

> Og de er enlige fordi at mændne ikke kurtiser dem

Arrrh ha ha...

> Og mændene kurtiser dem ikke fordi det ikke er synligt at de er
enlige.

Altså, hvis du havde skrevet det her på dronning Victorias tid, så kunne
det måske have været rigtigt, men nu - hvor har du dog dine øjne
henne.

Du skulle da ha' et kursus i eet eller andet. Jeg ved bare ikke hvad.

> Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige
> mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.

He - det er da utroligt, at nogen kan se tingene sådan. Ved du f.eks.
ikke, hvor mange der træffer hinanden på internettet?

> Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Mmmm - tænke, tænke . . . . hvordan skal man finde på noget helt nyt og
originalt.

Nej jeg skal altså ud og flytte nogle stauder NU. Det går ikke at sidde
her og spilde hele dagen. Men i mellemtiden vil jeg tænke over dit
indlæg og senere vende frygtelig tilbage.

Orange Blossom

God Påske.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-04-06 12:57

> [...]
> ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.
>
> Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Og så er der lige det at flertallet af kvinderne er kællinger der stiller op
og se hvor dejlig og skøn jeg er eller hvis man komme til at være høflig
eller venlig over for dem bliver man straks overfuset.

Svend

Fra : @

Dato : 13-04-06 15:11

On Thu, 13 Apr 2006 10:50:49 +0200, Peter Ole Kvint
<haabet2003@yahoo.dk> wrote:

>Det store problem er at danskerne ikke får børn nok.

har en oveflod af børn hjulpet Ægypten?

>Da det er børnene som betaler fremtidens skatter.

det er fremtidens børn der laver fremtidens arbejde, skat er blot en
måde til at omfordele udbyttet af arbejdet

>Og hoved årsagen til at mange kvinder ikke får børn,
>er at de er enlige.

aha, jeg vil da gerne give en øøhhh "hånd" med der

ingen skal komme og sige at jeg nægter at hjælpe en kvinde i nød

>Og de er enlige fordi mændene ikke kurtiserer dem

de ku' jo prøve med høje hæle og læbestift så...

os mænd er ikke så svære at narre

>Og mændene kurtiser dem ikke fordi det ikke er synligt at de er enlige.

for at være bare lidt grov hvis en kvinde virkelig ønsker at blive
"graveret" er det ikke noget problem

>Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige
>mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.

hvori bstår problemet?

det kan jo være at folk bevist har valgt at være enlige

>Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

tag det roligt det er forår så safterne skal nok stige

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-04-06 21:07

Peter Ole Kvint skrev:

> Det store problem er at danskerne ikke får børn nok.

Nej.

> Da det er børnene som betaler fremtidens skatter.

Det er der alt rigeligt børn til allerede. Faktisk er der for
mange, hvilket ses af overførselsbetalinger til de unge af de små
årgange. Skulle man endelig anlægge en ren skattetænkningsvinkel
på vort afkom, så skulle vi have færre børn - indtil vi når det
punkt, hvor der er behov for dem allesammen - i
ikkeskatteyderfinancierede stillinger, der kaster skattegrunker
af sig.

> Og hoved årsagen til at mange kvinder ikke får børn,
> er at de er enlige.
>
> Og de er enlige fordi at mændne ikke kurtiser dem

Så kender du ikke mænd.

> Og mændene kurtiser dem ikke fordi det ikke er synligt at de er enlige.

Det er masser af mænd fuldkommen ligeglade med.

> Det vil sige at de største grundlægende samfundsproblem er at enlige
> mænd ikke kan se hvilke kvinder som er enlige.
>
> Hvorfor er der ingen som vil gøre noget ved dette?

Det er der da. Der er nærmest ingen ende på alle de tilbud enlige
mænd og kvinder har for at mødes via f.eks. nettet.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 13-04-06 21:57

"HrSvendsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> af sig.

enlige.

> Det er masser af mænd fuldkommen ligeglade med.

Nåe ja, det var da nok det jeg mente.

Nej - man ser jo på det du skriver i andre grupper, at du har mange
slags interesser, så kan du da også sagtens komme på steder, hvor man
under venskabeligt samvær dyrker disse interesser. Derved opdager man
helt af sig selv, hvem der er enlige og hvem der ikke er.

Og hvem der er interesserede og hvem der ikke er - og det er tit en helt
anden side af sagen. Bor du på en ø i Limfjorden eller på Hjarnø, eller
såddan et sted?

Ruth