Så gjorde socialdemokraterne det sgu igen!~
Fra : Kim2000

Dato : 13-04-06 00:17

Helle T. og resten af partitoppen udarbejder en velfærdsplan, fint nok. Et
alternativ til regeringens velfærdsplan, så er det da muligt at se forskel
på regeringen og oppositionen. De søsætter den og hvad sker der så?

Jo, den afdankede Torben Lund nede fra Brussel gør det som regeringen ikke
gjorde, han angriber den og kalder den ubrugelig og tilføjer iøvrigt at
Helle T. er helt uegnet som partiformand. Ufatteligt. Anders Foghs politik
bliver angrebet, han når end ikke at reagerer før hendes egne har stukket
hende i ryggen. Jeg kan godt forstå hvis landets dygtigste hjerner (kilde:
Fokus) ikke gider politik.

Nu må partitoppen simpelthen træde i karakter og smide de illoyale ud, enten
bakker man op om formanden - i det mindste officielt - eller også må man
finde sig et andet parti. Det er faktisk socialdemokraternes medlemmer der
valgte hende på helt igennem demokratisk vis, og det mindste man skylder sit
parti, sine medlemmer og sine vælgere er vel for fanden ikke at smadre ens
parti.

Nu kan vi sikkert læse i landets aviser om Torben Lunds angreb, mens
velfærdsudspillet drukner og VK-DF vedtager det oprindelige. Grotesk, de må
virkelig hade deres parti.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 13-04-06 07:12

On Thu, 13 Apr 2006 01:16:35 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>hende i ryggen. Jeg kan godt forstå hvis landets dygtigste hjerner (kilde:

Må man nu ikke kritisere åbenlyse tåbeligheder mere (stem på os og vi
hæver skatten)...?

> [...]
>finde sig et andet parti. Det er faktisk socialdemokraternes medlemmer der
>valgte hende på helt igennem demokratisk vis,

Det siger jo en hel del om socialdemokraternes medlemmer....

>og det mindste man skylder sit
>parti, sine medlemmer og sine vælgere er vel for fanden ikke at smadre ens
>parti.

Det synes jeg at HTS klarer det helt godt selv......

>Nu kan vi sikkert læse i landets aviser om Torben Lunds angreb, mens
>velfærdsudspillet drukner og VK-DF vedtager det oprindelige. Grotesk, de må
>virkelig hade deres parti.

Eller det modsatte....

For min skyld kan de bare slås videre indtil de ryger under
spærregrænsen...

Fra : Egon Stich

Dato : 13-04-06 11:31

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu kan vi sikkert læse i landets aviser om Torben Lunds angreb, mens
> velfærdsudspillet drukner og VK-DF vedtager det oprindelige. Grotesk, de

Som jeg har sagt i årevis:
Partiet er blevet overtaget af overklassedyr, på jagt efter et levebrød,
samt bedre forhold for egen klasse.
Adskillige af dem, er på bunden borgerligt indstillede.
Det er jo derfor, ordentlige mennesker er flygtet, så man ikke kunne se
røvene for bar skosåler.

At man så tror, problemet løses ved at ansætte en yngre generation af samme
kaliber, er jo vanvittigt.

I og med, at fagforbundene fik nok, kappede forbindelsen og lukkede Aktuelt,
var det sket med socialdemokratiet som parti for de timelønnede og de svage.

MVH
Egon

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-04-06 12:20

Egon Stich skrev:

> [...]
> var det sket med socialdemokratiet som parti for de timelønnede og de svage.

Fagforbundene blev også overtaget af småborgerdyr/pampere, der
selvfølgelig ikke gad klassekampen.

Aktuelt blev lukket fordi det hele tiden gav underskud og
medlemmerne alligevel ikke gad læse lortet, der forlængst var
blevet en ligegyldig sprøjte for småborgere, der kunne finde
langt bedre underholdning i BT.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 13-04-06 12:31

wrote:

> [...]
>hende i ryggen. Jeg kan godt forstå hvis landets dygtigste hjerner (kilde:

Og som om det ikke var nok. I dag kommer Lykketoft så og begynder at
snakke om højere skatter på boligen.

<http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3675892/>

Hvordan i alverden kan han gøre det? De sidste dages debat har helt
tydeligt vist, at det svage punkt i S-planen er finansieringen. Det er
der, alle de andre har forsøgt at angribe. HTS har hævdet, at planen
kunne finansieres uden skattestigninger. Men det har ikke været helt
overbevisende, så det er helt tydeligt hendes akilleshæl.

Og nu kommer så selveste Lykketoft og falder hende i ryggen. Det er
altså ubegribeligt.

Fra : Tveskaeg

Dato : 13-04-06 14:48

wrote:

> [...]
>finde sig et andet parti. Det er faktisk socialdemokraternes medlemmer der

Han sagde faktisk til TV2 nyhederne kl 12 idag at han ikke længere
stemte på partiet, hvordan fanden kan han så repræsentere partiet i
europarlementet?

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-04-06 15:07

Tveskaeg skrev:

> Han sagde faktisk til TV2 nyhederne kl 12 idag at han ikke
> længere stemte på partiet, hvordan fanden kan han så
> repræsentere partiet i europarlementet?

Selv socialdemokraterne har mistet respekten for
Socialdemokraterne.

Forresten - har øvroen fået sit eget parlament?

Fra : John

Dato : 13-04-06 21:14

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Han sagde faktisk til TV2 nyhederne kl 12 idag at han ikke længere
> stemte på partiet, hvordan fanden kan han så repræsentere partiet i
> europarlementet?
>
> Jeg tror den gode mand har fået et nyt job,
Programredaktøren på tv-kanalen DK4,
Torben Lund

Fra : Jesper

Dato : 13-04-06 18:08

> [...]

> Nu kan vi sikkert læse i landets aviser om Torben Lunds angreb, mens
> velfærdsudspillet drukner og VK-DF vedtager det oprindelige. Grotesk, de må

Såvidt jeg kan se, er det HTS der er afdanket. Det er da godt for
sosserne, at der er nogen indenfor partiet, der tør tage bladet for
munden.

Vælgene har gennemskuet Helle og hendes ufinansierede gavebod: Den
nyeste Vilstrup sender S nedad igen.

Lige nu ligner det sossetoppen, ledet af HTS, laver mest af alt en
kinesisk brandøvelse( http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_fire_drill ).

Det' en OMmer!
--
Jesper