S-DF regering
Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 18:07

I dagens JP kan man på:

<http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3673142>

læse følgende læserbrev af
Naser Khader:

> [...]
> afdankede ambassadører, Politiken, Arla osv. vil forfærdes. Der vil blive
> oprør fra stambordene mod de radikale.
>
> En S-DF-regering
> Eller også kan Khader skifte parti - til V, S eller DF. DF vil være det
> mest konsekvente.
>
> Hvis han vælger S, kan han hjælpe Helle Thorning-Schmidt med at få den
>virkelighedsfjerne ronkedor, Svend Auken, ud af vagten. Så S igen
>bliver regeringsdueligt. Så kunne Khader blive integrationsminister i
>en S-DF-regering. Den løsning vil jeg anbefale ham. At blive i Det
>Radikale Venstre er et forførerisk dobbeltspil.

Tjae, det er da i hvert fald et originalt forslag, og det er da også
tydeligt at den gamle socialdemokrat Ole Hyltoft føler sig delt mellem S
og DF. Men realistisk? Næppe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Basil

Dato : 12-04-06 18:21

Per Rønne forklarede den 12-04-2006:

> Tjae, det er da i hvert fald et originalt forslag, og det er da også
> tydeligt at den gamle socialdemokrat Ole Hyltoft føler sig delt mellem S
> og DF. Men realistisk? Næppe.

Hvad han end vælger, kan han trække det parti med i regeringen, ved
næste valg (er mit bud).
Vælger han at blive, sker der ingenting.
Kai

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-04-06 03:01

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> valg (er mit bud).
> Vælger han at blive, sker der ingenting.

Må give dig ret Kai, at så længe Naser Khader bliver hængende i Jelveds
skørter med hendes form for dialog og ønsker om at Danmarks image bliver
forbedret i muslimske lande hvis hun bliver statsminister, vil der nok ikke
ske ret meget.

Svend