Mohammedanere angriber Playboy-kontor
Fra : Michael Laudahn

Dato : 12-04-06 16:13

http://www.telegraaf.nl/buitenland/37236821/Moslims_vallen_kantoor_Playboy_aan.html

JAKARTA - Flere hundrede rasende mohammedanere har onsdag angrebet
kontoret af tidskriften Playboy i den indonesiske hovedstad Jakarta. De
kastede sten på bygningen og trængde ind i redaktionen. Der rev de
eksemplarer af bladet itu og forlangede, at det tages fra markedet i
deres land.

Playboys idonesiske udgave kom ud først forleden fredag. Skønt den
viser mindre nøgen hud end de amerikanske udgaver fra for et halvt
århundrede siden, solgtes tidskriften godt ved kioskerne.

Den indonesiske udgave indeholder samtaler, baggrundartikler, lige
sådan som andre landes udgaver. Kvindefotos er der også, og tilmed en
'centerfold', men i denne udgave er damerne altid decent beklædede.

Den militante mohammedaner-gruppering FPI truede med vold, med mindre
Playboy forsvinder fra reolerne med det samme.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : N/A

Dato : 12-04-06 16:20

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 16:20

Usenet Rulez said the following on 2006-04-12:
> Den vedervärdige "Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> fick mej nästan
> att ramla ur stoeln med meddelandet
> news:1144854755.161957.277920@j33g2000cwa.googlegroups.com i
> swnet.politik

> HAHAHAHA, vi tog skåne och halland från er,, hahahahahahaha

Skitröven är inte dansKKK tyvärr.
Säg raus så fattar han.

Fra : N/A

Dato : 12-04-06 17:25

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 17:25

Usenet Rulez said the following on 2006-04-12:
> Den vedervärdige Henry <nospam@bornet.net> fick mej nästan att ramla ur
> stoeln med meddelandet news:mn.640f7d64d013876b.52204@bornet.net i
> swnet.diverse

> En som förlorat 2 världskrig?

Stämmer bra.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-04-06 19:36

Henry fortalte:

Du er ikke så dum Henry.
Danskerne vil tilbageerobre Skåne, Halland og Blekinge ved
muhammedanernes hjælp.
Først dræber muhammedanerne svenskerne og så kommer kaveleriet fra DK

Petra Åkesson
vid Sociologiska institutionen, Lunds universitet, skrivit. Uppsatsen
hittar ni på denna adress:
www.sociologi.lu.se/krim/vi_krigar.pdf

"När det är svenskar rånar vi dem..."
"Det är lättast att råna svenskar, de är så rädda."
"Svenskarna gör ingenting, de bara ger oss sakerna, de är så mesiga."
"Vi kan råna när vi vill och när vi känner för det."
"... vi är snälla, de blir lurade och tror att vi är snälla."
"... när man rånar en svensk springer de andra svenskarna i väg..."

Fra : Pierre

Dato : 12-04-06 22:26

Martin Larsen wrote:

> [...]
> muhammedanernes hjælp.
> Først dræber muhammedanerne svenskerne og så kommer kaveleriet fra DK

jahadu, är det snapphanarna du dillar om? Fråga Per Rönne så får du veta en
massa osanningar om snapphanarna. För övrigt kan ni _få_ skkkåne. Det är
bara en massa matmasturbatörer där i alla fall.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-04-06 06:08

Pierre <x@y.com> wrote:

> Fråga Per Rönne så får du veta en massa osanningar om snapphanarna.

Som at det var en dansksindet guerillabevægelse mod de svenske erobrere,
som det tog svenskerne 100 år endelig at nedkæmpe?

Først omkring 1760 var partisankrigen endelig slut, også i Gønge Herred.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lou Ravioli

Dato : 12-04-06 19:38

Henry wrote:

> Stämmer bra.

Schön. Aber komm mir nachher nicht an und jammer mir die Ohren voll.

Lou Ravioli
--
Bitte, welches Universum ist das hier?

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 17:27

Henry <nospam@bornet.net> wrote:

> [...]

Ikke efter islamiske begreber - de er jo ikke i burka.

Fra Tyskland? Michael Laudahn er som bekendt - tysker. Og poster fra -
Tyskland.

> Skitröven är inte dansKKK tyvärr.

Men du viser med det du skriver, at du er en svensk /racist/ ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 12-04-06 17:35

> Ikke efter islamiske begreber - de er jo ikke i burka.

> Fra Tyskland? Michael Laudahn er som bekendt - tysker. Og poster fra -
> Tyskland.

Schwietz da han er efterlyst i Tyskland for undergravende virksomhed.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 17:58

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Schweiz da han er efterlyst i Tyskland for undergravende virksomhed.

Ja, det var så nu en nyhed for mig. Er han da nazist eller
holocaust-benægter?

Og hvordan har han lært dansk så godt? Gået på dansk skole i Sydslesvig?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 12-04-06 18:50

> Ja, det var så nu en nyhed for mig. Er han da nazist eller
> holocaust-benægter?

Ved det ikke, ikke andet end at han skriver at "systemet" i Tyskland ønsker
ham udleveret, p.g.a. hans "politiske" arbejde, så undergravende virksomhed
er for mig at se den rette betegnelse.

> Og hvordan har han lært dansk så godt? Gået på dansk skole i Sydslesvig?

Autodidakt går jeg udfra.

--
Allan Riise

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 18:39

On 060412, Per Rønne went completely off-topic in
dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse,swnet.diverse by
posting <news:1hdp18h.90wm0h17j7ra0N%per@RQNNE.invalid> :

> [...]
> Tyskland.

> Men du viser med det du skriver, at du er en svensk /racist/ ...

Är du också ett sånt där mongoarsle som skriker rasist så fort du inte får
som du vill.
--

Följande dag rimtursarne att fråga gingo om den Höges gifte i den Höges sal,
efter Bolverk de sporde,

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-06 18:41

Roland R <boegroeff@hotmail.com> wrote:

> [...]
> posting <news:1hdp18h.90wm0h17j7ra0N%per@RQNNE.invalid> :

> Är du också ett sånt där mongoarsle som skriker rasist så fort du inte får

Anvender man sådanne nationalitetsbetegnelser som Henry anvender, så
/er/ man racist.

Hvad ville du synes om danskere, der konsekvent omtalte svenskere som
»svensKKKere«?

Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 18:55

posting <news:1hdp58k.xe3qom18fv5q4N%per@RQNNE.invalid> :

> Anvender man sådanne nationalitetsbetegnelser som Henry anvender, så
> /er/ man racist.

Henryt är inte rasse, han är mupp, peddo och plastfinne.

> Hvad ville du synes om danskere, der konsekvent omtalte svenskere som
> »svensKKKere«?

Skiter väl jag i.
Du är ju lika barnslig som muslimerna som gnäller över lite bilder.

Dessutom har ju danmarKKK en lite annan invandringspolitik än vi har.
Och henryt skriker gladeligen rasist åt folk som inte tillåter utlänningar
att stjäla en cykel, så vilken av de två metoderna att hantera flyktingar
han tycker är bäst är ju ganska uppenbart.

--

Blott den vet,
som vida reser och fjärran farit har,

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 18:59

"Roland R" <boegroeff@hotmail.com> wrote in message

> Dessutom har ju danmarKKK en lite annan invandringspolitik än vi
> har.

Danmark bryder ikke nogen konvention hvis vi blev 10000 gange så
flygtningeafvisende, som vi er.

Fremmedkulturelles retskrav på at blive her, hvis statsborgerskab er
opnået pr løgn, er spinkelt

KKK altså KuKluxKlan var voldelige, men i en sammenhæng der ikke kan
sammenlignes med vor tid og vor perfekte humanisme.

Vi bør blive bedre humanister overfor kommende generationer af
danskere. Vi skylder ikke fremmedkulturelle/halenegre noget.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 12-04-06 20:21

Rubriken.

"Bo Warming" ha scritto nel messaggio

> [...]
>
>Vi bør blive bedre humanister overfor kommende generationer af
>danskere. Vi skylder ikke fremmedkulturelle/halenegre noget.

This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-04-06 20:27

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 18:58

Roland R said the following on 2006-04-12:

> [...]
> att stjäla en cykel, så vilken av de två metoderna att hantera flyktingar
> han tycker är bäst är ju ganska uppenbart.

En seriöst politiskt aktiv kille som jag är numera, kan inte stödja brott.
Stjäla en cykel är ett brott - tänk om det är min cykel som stjäls!

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 19:10

On 060412, Henry went completely off-topic in
dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse,swnet.diverse by
posting <news:mn.64ad7d64502787c9.52204@bornet.net> :

Fildelning är också ett brott...

--

Från sina vapen ej vike en man på fältet ett enda fjät,
ty ovisst är att veta,

Fra : @

Dato : 12-04-06 19:24

On Wed, 12 Apr 2006 20:09:53 +0200, Roland R <boegroeff@hotmail.com>
wrote:

>Fildelning är också ett brott...

ikke nødvendigvis

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 19:30

@ said the following on 2006-04-12:

> ikke nødvendigvis

All fildelning i Sverige kommer att bli legal efter höstens val.
Piratpartiet får över 4% och kommer in i riksdagen.

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 19:40

posting <news:mn.64cd7d64d751b2f0.52204@bornet.net> :

> All fildelning i Sverige kommer att bli legal efter höstens val.
> Piratpartiet får över 4% och kommer in i riksdagen.

Nu hävdar du alltså att du vill slopa förbudet mot spridning av
barnpornografi och våldsporr.

Varför är jag inte förvånad?

--

Ej så givmild man eller gästfri jag fann,
att ej åt gåvor han gladdes,

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 19:51

> [...]
> posting <news:mn.64cd7d64d751b2f0.52204@bornet.net> :

> Nu hävdar du alltså att du vill slopa förbudet mot spridning av

Det är inte Piratpartiets sak att uppfylla dina drömmar.

> Varför är jag inte förvånad?

På att inte jag blivit förbannad på dig...än?

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 20:03

posting <news:mn.64e37d6427f708e5.52204@bornet.net> :

> Det är inte Piratpartiets sak att uppfylla dina drömmar.

Du sade att all fildelning skall vara laglig, om då någon sprider barnporr
via bittorrent eller dc så är det per definition fildelning, och därigenom
lagligt.

> På att inte jag blivit förbannad på dig...än?

Nej, det är en sak jag är förvånad över.
"Inte" är en negation om det säger dig någonting, vilket jag iofs tvivlar på
att det gör.
--

Jag råder dig,
Loddfavner,

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 19:39

On 060412, @ went completely off-topic in
dk.politik,swnet.politik,no.samfunn.politikk.diverse,swnet.diverse by
posting <news:ubhq32l7b1pg22l27gvk8ou68iugg880b4@4ax.com> :

> ikke nødvendigvis

I henryts fall är det det.
Och det är inte nödvändigtvis upphovsrättslagarna som lägger sig i då, mer
lagar kring sedlighet/djurskydd/barnkonventioner och sånt tjafs.
--

Den nästa,
jag kan,

Fra : Henry

Dato : 12-04-06 19:53

> [...]
> Och det är inte nödvändigtvis upphovsrättslagarna som lägger sig i då, mer
> lagar kring sedlighet/djurskydd/barnkonventioner och sånt tjafs.

Du tycker att lagar kring sedlighet/djurskydd/barnkonventioner är tjafs?!??
Du verkar inte lite stollig.

Piratpartiet finns här: www.piratpartiet.se

Fra : Roland R

Dato : 12-04-06 20:06

posting <news:mn.64e57d649406461c.52204@bornet.net> :

> Du tycker att lagar kring sedlighet/djurskydd/barnkonventioner är tjafs?!??
> Du verkar inte lite stollig.
>
> Piratpartiet finns här: www.piratpartiet.se

Klart det är tjafs, de lagarna har ju gjort dig till den du är, bara det är
skäl nog att se över dem.
--

Medelmåttigt klok var man skall vara,
aldrig vara alltför klok,

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 12-04-06 20:20

"Per Rønne" ha scritto nel messaggio

>Anvender man sådanne nationalitetsbetegnelser som Henry anvender, så
>/er/ man racist.

Nää, snarare nationalist. Det är skillnad mellan "ras" och nationalitet.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 13-04-06 06:02

"Usenet Rulez" <usenet.rulezNOSPAM@whoever.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> swnet.politik

> HAHAHAHA, vi tog skåne och halland från er,, hahahahahahaha

Hahahahahaha og nu har muslimerne taget Sverige fra svenskerne 3 gange hip
hip hurra hip hip hurra hip hip hurra

Fra : Bo Warming

Dato : 12-04-06 18:54

"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> wrote in message
[...]

BW: Man kan ikke kritisere rotter for at være rotter og man kan ikke
kritisere muhamedanere for at være muhamedanere, så skæld Playboy ud
at de går ind i løvens hule

I perkerland er nøgenhed strafbart.
Vi bør tillade al nøgenhed.
Vi bør ikke tillade muslimer her at bære tørklæde, selvom det er
smagssag, men indtil vi får udvist alle disse fremmedkulturelle fra
DK, må vi signalere tydeligt at deres beklædningsmæssige
krigserklæring mod os, gider vi ikke se på

Ligesom de ikke gider se vestlig nøgenhed i deres lande.

Som japanskgift der har afhjulpet sult og sygdom i mørklødede
muhamedanerlande i fire år, er jeg den mindst racistiske usenetter.

Jeg tror ikke de har underlegent DNA vedr hjerneevner. Racisme er at
tro på bioarv vedr raceforskelle.

Det er opvækstmiljø, bl.a. koranen, der gør dem dyriske, farlige,
barbariske. Sæt mur mellem civiliserede og uciviliserede, som i
Israel.

Middelhavet bør være Fort Europas voldgrav

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 13-04-06 18:57

Dette har ikke en skid med mad at gøre ! skrid over i mudderkastning eller
politik grupperne.
så vi kan blive fri for dit ævl !
Du har virkelig brug for noget psykofarmaka !

mvh.
Jens Rasmussen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-04-06 20:55

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> skrev i en
meddelelse news:443e90ee$0$84025

> Du har virkelig brug for noget psykofarmaka !

Det må han allerede være på - intet menneske kan være så sindsyg uden at
være påvirket.

Med venlig hilsen

Johnny Andersen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-06 03:44

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
> "Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> skrev
> i en
>
> Det må han allerede være på - intet menneske kan være så sindsyg
> uden at være påvirket.

Vi er alle psykiatrisk syge og alkohol er psykofarmaka på linie med de
pille-doserede. Men jeg er ikke enig med mit idol Pascal om at det at
have prøvet rusmidler åbner ny veje i sindet. Da jeg i min studietid
havde fremstillet amfetamin, bildte jeg mig ind, at jeg kunne gøre mig
speeded, også da lageret var brugt op, ved at presse hjernen ind i
samme tankespor ved viljeskraft, men det var indbildning. Jeg har
altid haft evnen til en sen nat at gejle mig op til at tænke
ekstatisk, ukritisk, lykkeligt, brainstorming-flyvsk.
Mht cognac, arnbitter, chablis, amarone og hvad jeg ellers føjer til
gastronomien , er jeg gourmet og ikke gourmand - aldrig fuld.

"Om vin - giv en mand intet og han kan ikke finde sandheden, giv ham
for meget og det same sker." Blaise Pascal

Fra : Lasse

Dato : 13-04-06 00:16

Fra : Michael Laudahn

Dato : 13-04-06 11:55

Martin Larsen schrieb:

> [...]
> "... vi är snälla, de blir lurade och tror att vi är snälla."
> "... när man rånar en svensk springer de andra svenskarna i väg..."

'Henry' og 'Usenet Rulez' er samme kreatur. Han taler med sig selv,
foran publik. Med andre ord, et typisk produkt af det svenske
muku-sosse-samfund.

Fra : Erik J. Helgesen

Dato : 14-04-06 09:59

On 12 Apr 2006 08:12:35 -0700, "Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org>
wrote:

> [...]
>
>Den militante mohammedaner-gruppering FPI truede med vold, med mindre
>Playboy forsvinder fra reolerne med det samme.

Dette er det verste jeg har hørt! Fjerne Playboy fra utsalgene?
Det er jo helt sykt! Ja, det er jo nesten sammenlignbart med verdens
undergang. Vi kan da ikke finne oss i slikt. La Playboy få leve!

--
Erik

Darkness cannot drive out darkness, only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that.
-- Martin Luther King, Jr.

Fra : Marcus Stromberg

Dato : 14-04-06 18:44