Lidt tid igen for forfriskende ytringsfrih~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 11-04-06 16:36

....bare drømme om:

http://halturnershow.com/index.html

Se titlerne og ved interesse artiklerne!

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Jan Nielsen

Dato : 11-04-06 17:16

"Michael Laudahn" <laudahn2002@yahoo.se> skrev i en meddelelse

....bare drømme om:

http://halturnershow.com/index.html

Se titlerne og ved interesse artiklerne!

Kunne du ikke fortælle en lille smule om hvad linken handler om når du
poster den??
Ingen klikker vel kritikløst på diverse link uden en smule nervøsitet for om
det er en link til en eller anden virusbefængt side...
En uskik der er ved at være ret udbredt her er, at så mange smider alle
mulige link ud uden bare en smule info om hvad der er at se på linken, lært
af tidligere dårlige erfaringer klikker jeg ikke uhæmmet på postede link i
NG.....
Jan Nielsen

Fra : Michael Laudahn

Dato : 11-04-06 17:27

Jan Nielsen schrieb:

> [...]
> af tidligere dårlige erfaringer klikker jeg ikke uhæmmet på postede link i

Det mener jeg at have gjordt. Desuden er jeg numere bekend nok for at
man ikke måtte mistænke mig for sådan noget. Sådan nogen tricks
ville jeg nok ikke en gang spille med folk som Allan Riise m fl.