Akari kører med klatten
Fra : Tveskaeg

Dato : 11-04-06 11:18

http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece

Eller rettere med traileren.

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 12:23

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:ag0n32l3dn0uab2b0627tlnn286hvccfh7@4ax.com...
> http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece
>
> Eller rettere med traileren.

Det er da lige til en udvisning.
Og den motorsagkyndige kan jo lade ham dumpe til alle prøverne.
Jeg troede forresten ikke, at han kunne nå op til rattet og ned til
pedalerne.
Eller han har måske fået specialindretning med børnesæde?

Fra : Tony

Dato : 11-04-06 16:45

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Det er da lige til en udvisning.

Først, efter en tur i gabestokken.

> Og den motorsagkyndige kan jo lade ham dumpe til alle prøverne.

Eller ''dumpe'' ham, med en betonklods om benene ude i sydhavnen.

> Jeg troede forresten ikke, at han kunne nå op til rattet og ned til
> pedalerne.
> Eller han har måske fået specialindretning med børnesæde?

Jeg har hørt at gnomen sidder på 30 koranbøger, for at nå op til rattet,
hvori han også har kontrol over pedalerne.

Altså en slags invalidebil .......host host.

Tony

Fra : Konrad

Dato : 12-04-06 12:24

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Det er da lige til en udvisning.

Overtrædelse af fartgrænser?

> Og den motorsagkyndige kan jo lade ham dumpe til alle prøverne.

Hvorfor skulle han det?

> Jeg troede forresten ikke, at han kunne nå op til rattet og ned til
> pedalerne.

Så troede du om.

> Eller han har måske fået specialindretning med børnesæde?

Var det da på den måde, du løste dit eget undermålerproblem på?

Fra : Jim

Dato : 12-04-06 13:12

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Overtrædelse af fartgrænser?

Husk lige at lægge børnevold, islamistisk terrorpropaganda, landsforræderi
og bedrageri ved ansøgning om dansk indfødsret.
Grænsen må være nået for længe siden.
Statsborgerskabet skal pilles fra ham, så han kan udvises.

> Hvorfor skulle han det?

Fordi den motorsagkyndige forhåbentlig er en ansvarsfuld dansker.

> Så troede du om.

> Var det da på den måde, du løste dit eget undermålerproblem på?

Mon ikke du forsvarer den forkerte person?

J.

Fra : Konrad

Dato : 12-04-06 13:29

> Husk lige at lægge børnevold,

Han blev fyret - der kom ingen sag ud af det. I dét tilfælde, som i så mange
andre.

>islamistisk terrorpropaganda,

Det er ulovligt - havde han gjort det, sad han i spjældet nu.

>landsforræderi

Det er ulovligt - havde han gjort det, sad han i spjældet nu.

> og bedrageri ved ansøgning om dansk indfødsret.

Nåda? Hvordan har han bedraget?

> Grænsen må være nået for længe siden.
> Statsborgerskabet skal pilles fra ham, så han kan udvises.

Men det kan det ikke.

> Fordi den motorsagkyndige forhåbentlig er en ansvarsfuld dansker.

Ansvarsfuldhed er altså i dine øjne det samme som ikke at gøre sit arbejde,
svindle eller forskelsbehandle?

> Mon ikke du forsvarer den forkerte person?

Jeg forsvarer ingen - jeg svarer på dit gylle.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 12:40

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece
>
> Eller rettere med traileren.

"Vidnet, der ringede til politiet, mente selv, at Akkari kørte mindst
130 til 140 kilometer i timen. Imamens hastighed blev af politiet målt
til 127 km/t."

127 km/t kan ikke få mit pis i kog.

Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 11-04-06 13:01

On Tue, 11 Apr 2006 13:40:27 +0200, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>til 127 km/t."
>
>127 km/t kan ikke få mit pis i kog.
>
>Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

Bemærk lige at han havde en trailer på slæb.

For del år tilbage blev hastigheden for biler med trailer netop sænket
fordi der havde været for mange grimme ulykker når en trailer gik i
selvsving og hoppede af.

Forestil dig hvad der sker når en trailer ekser rundt og hopper af med
130kmt i timen og den bagudkørende bil kommer med 120kmt.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 13:08

> [...]

> Forestil dig hvad der sker når en trailer ekser rundt og hopper af med
> 130kmt i timen og den bagudkørende bil kommer med 120kmt.

OK, i stand corrected.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 13:27

> [...]
>
> Forestil dig hvad der sker når en trailer ekser rundt og hopper af med
> 130kmt i timen og den bagudkørende bil kommer med 120kmt.

Eller en modkørende motorcyklist, som får traileren i hovedet...
Akkari bør idømmes megabøde og frakendelse af kørekortet for bestandigt.
Og så skal man overveje at anlægge sag mod imamdværgen for at have udsat
danskere for livsfare, altså forsøg på manddrab.

J.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 11-04-06 13:29

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> 127 km/t kan ikke få mit pis i kog.

Men grænsen med trailer er kun 70 km/t - også på motorvej;

M.A.O.:

En "Akkari" - Den hastighed med trailer, der koster frakendelse af
kørekort

Men det er da på den anden side godt at se at imamerne forsøger at
integrere sig og deltager i Påske-trækket til "Mutter Poetz".

Fra : Jim

Dato : 11-04-06 13:32

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i en meddelelse news:e1g7f1$dlr$1@news.al.sw.ericsson.se...

> [...]
>
> M.A.O.:
>
> En "Akkari" - Den hastighed med trailer, der koster frakendelse af

Altså en 'Buksti' + moms... ;0)

Fra : Konrad

Dato : 12-04-06 12:26

> Altså en 'Buksti' + moms... ;0)

En Engel, hvis han havde kørt galt.

En Per Stiv Øller, hvis han havde været fuld.

En Prins Joakim, hvis bilen havde været en Audi.

osv osv

Fra : Jim

Dato : 12-04-06 13:13

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> En Engel, hvis han havde kørt galt.
>
> En Per Stiv Øller, hvis han havde været fuld.
>
> En Prins Joakim, hvis bilen havde været en Audi.

Joachim kører ikke Audi.
Han kører Landrover, Peugeot og Massey Ferguson.

J.

Fra : @

Dato : 12-04-06 15:29

On Wed, 12 Apr 2006 14:12:55 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Joachim kører
> Massey Ferguson.

hva' f*nd*n har han ikke råd til en traktor?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-06 13:41

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> "Vidnet, der ringede til politiet, mente selv, at Akkari kørte mindst
> 130 til 140 kilometer i timen. Imamens hastighed blev af politiet målt
> til 127 km/t."
>
> 127 km/t kan ikke få mit pis i kog.

Husker jeg ikke helt galt så må man køre 70 km/t med en trailer (ellers
kører jeg for pænt), så det er en overskridelse på 81%, det er da en del.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 11-04-06 14:12

Bjørn Perlsø) wrote:

>"Vidnet, der ringede til politiet, mente selv, at Akkari kørte mindst
>130 til 140 kilometer i timen. Imamens hastighed blev af politiet målt
>til 127 km/t."
>
>127 km/t kan ikke få mit pis i kog.

127 km/t MED EN TRAILER...!!!!

Det er sgu livsfarligt både for ham selv og alle andre der er så
uheldige at være i nærheden.....

>Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

Hvis det havde været UDEN trailer ville jeg give dig ret, men det var
det altså ikke....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-04-06 21:03

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> [...]
> uheldige at være i nærheden.....

> Hvis det havde været UDEN trailer ville jeg give dig ret, men det var

Som sagt - I stand corrected.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://haxor.dk

Fra : Svend Poulsen

Dato : 11-04-06 16:48

> [...]
> til 127 km/t."
>
> 127 km/t kan ikke få mit pis i kog.
>
> Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

Hmm, siden du ikke ved det så kan jeg da lige oplyse dig en lille smule om
færdselsloven.

Ved overskridelse af max hastigheden med trailer på over 40 km i timen dvs.
70 + 40 = 110 km/t i timen mister man kortet.

Hvis han er målt til de 127 km/t og udstyret er kalibreret og kontrolleret
og fra trukket fejlvisningen er kortet røget, men selvfølgelig, hvis han har
penge nok vil han kunne betale sig fra det alligevel, selv om Akkari har
overskredet grænsen for at miste kortet med 13 km/t

Svend

Fra : @

Dato : 11-04-06 19:03

Bjørn Perlsø) wrote:

> [...]
>til 127 km/t."
>
>127 km/t kan ikke få mit pis i kog.
>
>Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

er der andre danske love du synes man kan tillade dig at blæse på?

127 km./t. med trailer

den trailer skal ikke være læsset ret meget forkert før det kan gå
galt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-04-06 13:00

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on tirsdag 11. april 2006 at 13:22
+0100 wrote:
>Det er da lige til en udvisning.

Ehhh - nå, hvordan det?
Der er da tale om en ret banal færdselsforseelse.
Forresten er han dansk statsborger og kan dermed ikke udvises.

>Og den motorsagkyndige kan jo lade ham dumpe til alle prøverne.

Det kan vel kun tolkes derhed, at du ønsker at de prøvesagkyndige ikke
lader aspirantens kørsel bestemme.
Du mener altså med andre ord at prøver ikke skal være retfærdige, men
derimod afhængige af eksempelvis religion eller hudfarve??
Et interessant synspunkt: Hvordan tror du det vil virke hvis eks.
prøvesagkyndige er nynazist vil behandle en jøde, der er til prøve?

>Jeg troede forresten ikke, at han kunne nå op til rattet og ned til
>pedalerne.
>Eller han har måske fået specialindretning med børnesæde?

Ja ja, niveauet hæver sig jo ikke…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-04-06 13:00

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) on tirsdag 11. april 2006 at
13:40 +0100 wrote:
>Man kan kritisere Akkari for meget, men hold det nu sagligt...

Nemlig!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Michael Laudahn

Dato : 11-04-06 15:24

Tveskaeg schrieb:

> http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece
>
> Eller rettere med traileren.

Mon traileren var en mobil moské? Eller sjaria-domstol? Eller...?!

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 12-04-06 07:13

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece
>
> Eller rettere med traileren.

Kan man hævde at Muhammad-sagen har været til gavn for begge parter? Har
Imanerne også lært noget?

Han kører som en Jyde, der protesterer imod centralregimets urimelige
koloni-regler, som er alene er lavet for at skade det jyske fastland.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm