Automatisk "scroll" i IFRAME.
Fra : :o)

Dato : 21-01-01 14:40

Jeg har lavet en IFRAME, hvor indholdet nogle gange er større end rammens
dimentioner.
Hvordan kan jeg få browseren til automatisk rulle ned i bunden af
dokumentet, der vises i iframen?

Det skal være sådan, at brugeren aotumatisk ser det allernederste af
indholdet, der vises i iframen!

Jeg mener, at jeg en gang så et ligende eksempel i en af IDG's hæfter, men
jeg kan ikke huske hvilket. Der gik det vist ud på, at rulle hen til et
bestemt sted på et stort billede...

Svar i ng, eller på p_ole@mobilixnet.remove.dk, hvor ".remove" er fjernet.

Fra : René Lønstrup (AKA R~

Dato : 23-01-01 09:26

<p_ole@mobilixnet.dk.remove.this> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94esfa$7uu$2@news.cybercity.dk...
> Hvordan kan jeg få browseren til automatisk rulle ned i bunden af
> dokumentet, der vises i iframen?

Smid en <a name="bund"> ned i bunden af din side (den der skal være i
iframen), og link til "siden.html#bund" i din <iframe>, så burde det virke.

--
René (der har fået sin sig væk...)