Turister boykotter muslimske lande
Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-04-06 09:53

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3668050/

Var det ikke en ligeså god som indlysende tanke? De er jo stærkt
afhængige af turisme. Skal oversættes og spredes.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-04-06 10:30

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3668050/
>
> Var det ikke en ligeså god som indlysende tanke? De er jo stærkt
> afhængige af turisme. Skal oversættes og spredes.

Jeg tror ikke, at der er tale om egentlig boykot, men mere om at danskerne
er bange for deres eget skind ved at rejse til de muhamedanske lande.
--
NoTrabajo

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-04-06 14:08

NoTrabajo skrev:
> "Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i

> Jeg tror ikke, at der er tale om egentlig boykot, men mere om at danskerne
> er bange for deres eget skind ved at rejse til de muhamedanske lande.

Helt enig: Men det bliver jo SELVFØLGELIG straks udlagt som noget nær
politisk organiseret "boykot" af denne nærmest evigt klynkende svans af
en Star Tours-salgschef (som vist i øvrigt også er aktiv konservativ
kommunalpolitiker på Frederiksberg?), at de færreste fornuftige
mennesker altså har lyst til at risikere at dele skæbne med f.eks. Nick
Berg...

Fundamentalistmuslimer er jo tydeligvis totalt utilregnelige og jeg har
VIRKELIG svært ved at se, hvorfor man skulle risikere livet for at redde
turistindustrien i nogle muhammedanske lande: De har skidt i egen rede
ved at skræmme danskere (og andre nordiske turister) væk, så nu kan de
sgu' lære lidt om, hvad man opnår ved den slags trusler!

(Og nej, vi kan jo nok ikke ligefrem forvente en i større danske aviser
helsidespubliceret undskyldning, hvor lokale hoteldirektører i
mellemøsten og omegn på deres grædende knæ trygler os om at komme
tilbage og lægge vores gode og rare danske penge, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 09-04-06 14:32

On Sun, 09 Apr 2006 15:07:59 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Helt enig: Men det bliver jo SELVFØLGELIG straks udlagt som noget nær
>politisk organiseret "boykot"

og hvad hvis det var en organiseret boykot, som svar på den
muhammedanske verdens konkurrence i dårlig opførsel i februar

det vil da blot være et sundhedstegn, at vi ikke længere vil finde os
i alt fra muhammedanernes side, og rammes f.eks. Ægypens
turistindtægter kan de jo passende takke deres forrige ambasadør i
Danmark for dette

> [...]
>kommunalpolitiker på Frederiksberg?), at de færreste fornuftige
>mennesker altså har lyst til at risikere at dele skæbne med f.eks. Nick

jeg tager aldrig på ferie i et land hvor muhammedansk galskab råder

--
De, der påstår at have en alvidende gud i ryggen,
gør i praksis sig selv til gud.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-06 11:58

Ja folk stemmer med fødderne

At tage til turist til Muhamedanien er selvhaderisk extremsindsyge

Disse krapyler er uinteressante og der er andre steder i troperne hvor
du kan få sol på maven

Fra : Jim

Dato : 09-04-06 15:16

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i en meddelelse

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3668050/

Var det ikke en ligeså god som indlysende tanke? De er jo stærkt
afhængige af turisme. Skal oversættes og spredes.

Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor den lille Ælling og Co. ikke selv går i
front med boycot af de islamiske rejsemål.
At de ikke bare ganske simpelt siger, at disse rejsemål ikke længere er
mulige.
Det ville have været langt bedre, end at de skal sætte penge til og samtidig
give næring til vedligeholdelsen af disse forbryderlande.

J.