Ny Bo Warming fanside
Fra : Peter

Dato : 08-04-06 13:07

Fra : keldo

Dato : 08-04-06 13:46

Billedet af manden med etiketten på hovedet beviser intet. Bo Warming har
aldrig eksisteret, hvordan kan folk tror på sådan noget pjat.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-06 15:05

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> Billedet af manden med etiketten på hovedet beviser intet. Bo
> Warming har aldrig eksisteret, hvordan kan folk tror på sådan noget
> pjat.

En samling typiske skitzofrene usenettere havde inviteret mig til
dss-fest på Vesterbro, og jeg var så naiv at tro at jeg så var
velkommen

Man viste fotos af tidligere dss-fester og fotograferede på kryds og
tværs og for at bidrage til morskaben tog jeg en våd kold øl med
letafglidelig etiket og satte den klæbrige mærkat på min pande, for
hvem gider se på almindelige billeder af folk ved et bord.

Idag skriver Arne Melchior banaliteter om Asmaa's ret til slør og
citerer som "uimodsigelig" den gamle revy-vise

"Jeg sætter min hat som jeg vil/og sætter den gerne på sned" og
præciserer om valg af påklædning at "kun sædeligheden sætter grænser"
og tilføjer "_og hvor går de_". Det ved han godt, men han vil ikke
irettesætte sine helligkrigere fra Mellemøsten, som ikke ved det og
gennemtæver

Antag at jeg var ekhibitionistisk nudist - ville det også være OK med
brødrene Melchior og den ca halve million muslimer de har fået
importeret. Næppe. Tæskehold a la de to netop betinget dømte
tandudslående happyslapping aber render rundt på vore badestrande og
gennemtæsker danskere, der begår lovlig næsten-nudisme.

Tyske pikkelhuer var ikke "på sned" - kulturradikale foretrak
Tommy'ernes nonchalante baretter på sned. Montys alpehue. Hvis
Melchior ikke er dobbeltmoralsk, bør han angribe sine helligkrigeres
intolerance vedr afklædthed - og aktivt godtage hagekors på TV, helt
som burkaer og chadori-slør.

Arne Melchior var den første til på TV at angribe www.glistrup.com i
1997 og kræve den bortcensureret pga vitser om bøsser. Han har som
kommunikationsminister optrådt i Anders And kostume. Jeg sætter min
vits som jeg vil.

Altid har han stemt for racismecensur§266b - selvom man kan gå forbi
og se forbi - ord er ikke vold.

" Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. "

Nietzsche (stemme med fødderne)

Fra : Kert Rats

Dato : 08-04-06 16:06

> [...]
> forbi - ord er ikke vold.
>
> " Når man ikke længere kan elske, bør man _gå forbi_. "

- Eksistens berettiger ikke til manifestation og refleksion. Guddommelig
ærefrygt krænker ej selvet. Vrøvl og sludder har altid været go' lat(r)in!

(Carl Viggo Madsen von Fub&Kanel)

Men siten er sgu da meget underholdende - ikke sandt?

Venligst

Kert

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-06 16:56

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> [...]

Og fordi man aldrig er tvunget til at læse, bør Melchiors censurønsker
altid afvises - man kan "gå forbi".
Kun ord der direkte skaber vold, bør kriminaliseres

> - Eksistens berettiger ikke til manifestation og refleksion.
> Guddommelig ærefrygt krænker ej selvet. Vrøvl og sludder har altid
> været go' lat(r)in!
>
> (Carl Viggo Madsen von Fub&Kanel)

Jeg aner ikke hvad "guddommelig ærefrygt" er, Min religion er nærmest
panteisme og underkastelse bør forvises til Mellemøsten.

> Men siten er sgu da meget underholdende - ikke sandt?

Det er da smigrende at min sætten øletiket i panden kan skabe sådan
interesse, men jeg er ikke optaget af ligegyldige udseende ting,
hvorimod respons på mine ord interesserer mig.
Havde jeg udført noget politisk tankevækkende, fx onaneret under
dss-festen, så var der noget at diskutere
Heldigvis er mine lejere og deres mange smukke pigegæster ligeglade
med at jeg er nudist i vor fælles have.
At man skjuler onani, er naturligt - men ligesom JP-tegner-vits var
debatskabende test på frigjorthed, så var de autonomes uvarslede,
utilladte nøgen-demo på Rådhuspladsen 1998 en værdifuld provokation,
ved at politiet trods anmeldelser ikke greb ind. Gid nogen ville
provokere konstruktivt med offentlig onani - jeg har fået mit rygte
plettet og er for gammel og fed, til at kunne bruges til det projekt

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-04-06 18:16

On Sat, 8 Apr 2006 17:06:09 +0200, Kert Rats wrote:

> Men siten er sgu da meget underholdende - ikke sandt?

Chokmah (Bo M. Mogensen) siger mig normalt ikke meget, men denne side ER
værd at lytte til. Gad vide hvem der har skrevet sangen og hvem der synger
den?

/|\
/\
Bruno

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-06 19:29

Bruno Christensen skrev:

> Chokmah (Bo M. Mogensen) siger mig normalt ikke meget, men denne side ER
> værd at lytte til. Gad vide hvem der har skrevet sangen og hvem der synger
> den?

Det er tydeligvis "den jyske troubadur" Niels Hausgaard. (Hvilket
strengt taget også gør det tvivsomt om den må lægges til afspilning på
en frit tilgængelig hjemmeside, endda helt uden henvisning til
ophavsmanden...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-04-06 19:59

"Peter" <petrusl@mon.com> skrev i en meddelelse
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

Haha - Man skulle næsten tro, at Niels Hausgaard har skrevet sangen til Bo.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-06 20:10

"Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message

> "Peter" <petrusl@mon.com> skrev i en meddelelse
>

> Haha - Man skulle næsten tro, at Niels Hausgaard har skrevet sangen
> til Bo.

I mine ti år på usenet har ingen kunne argumentere logisk og
videnskaeligt mod Ole Kreiberg og mig.

Hausgaard ku aldrig ha skrevet den sang - den er amerikansk og oversat
til ham (lissom Bohr fordanskede Ernst Mach, Heraklit og Buddha).

Hvad man ikke har i analytiske evner og fornuft, må man have i
følelser og musik og humor, som Einstein sagde og især levede efter

"Verden vil bedrages " Einstein til Georg Brandes, København DTU 1922
- en middelmådig opreklameret forsker til en genial og dansk jøde, som
insisterede at han var mere dansker end jøde, klogt sagt.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-04-06 21:40

> I mine ti år på usenet har ingen kunne argumentere logisk og videnskaeligt
> mod Ole Kreiberg og mig.

Du har fået det forklaret det en mio. gange hvad Einstein betyder for GPS -
men du_vil_ikke forstå det - måske fordi han var jøde?

Du mangler stadig at forklarer hvordan geneve konventionen, giver lov til
folkedrab - jvf. Lidice (heydrich).
- Men du flygter altid, når man vil have bevis på din "videnskabelig
argumentation".

> Hvad man ikke har i analytiske evner og fornuft, må man have i følelser og
> musik og humor, som Einstein sagde og især levede efter

Er du musikalsk Bo?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-06 21:47

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse Du mangler stadig
> at forklarer hvordan geneve konventionen, giver lov til folkedrab -
> jvf. Lidice (heydrich).

Haag Landskrieg konvention er uklar men overholdtes altid af nazierne
vest for Elben

I Genghis Khan stepper hvor Stalin aldrig overholdt hvad han havde
ratificeret, droppede tyskerne konventionerne af nød ret hurtigt.

> Er du musikalsk Bo?

Ikke vildt men jeg gik til blokfløjte og klaver fra 6 klasse og
spillede klarinet og tenorsax i min brors swingorkester i gymnasiet
og fløjte i kammermusikgruppe i min studie tid og underviste i
klarinetspil på Holte Gymnasium i to år.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-04-06 21:54

> "Johnny Andersen" <netsat_99@yahoo.dk> wrote in message
>
> Haag Landskrieg konvention er uklar men overholdtes altid af nazierne vest
> for Elben

Hvorfot vrøvler du om Hagg? - det er geneve konventionen vi taler om - som
var gældende under WW2.
Hvis du selv tror på, at Hitler og hans lystige svende overholdt noget som
helst er du mere naiv end jeg trode...

Du forstod det åbenbart ikke....

/Johnny

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-04-06 22:02

Johnny Andersen wrote:

> Hvis du selv tror på, at Hitler og hans lystige svende overholdt noget som
> helst er du mere naiv end jeg trode...

De lukkede da de frihedskæmpere der sad i Shell huset, da det blev bombet,
ud, helt frivilligt.
Havde engang en forstander/lære, der var blandt dem der slap uden varigt
fysisk men, og som blev sluppet fri.

Ivar Madsen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-04-06 22:17

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ud, helt frivilligt.
> Havde engang en forstander/lære, der var blandt dem der slap uden varigt

Efter at de havde anbragt dem på øverest etage - for at forhindre bombning
af Shell huset. Det er i strid med geneve konventionen.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-06 09:10

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> wrote in message

> [...]
> bombet,
> ud, helt frivilligt.
> Havde engang en forstander/lære, der var blandt dem der slap uden

Det har jeg også læst, at fanger brugt som skjold blev lukket ud af
tyskerne ,
- overlæge professor Frihedsråds-chef, kommunist-leder Mogens Fog
er vist lyvende pralhals, når hans biografi har klassisk trick-og-list
røverhistorie om at narre vagterne
Helt grotesk er historierne om at narre Gestapo til at få jøder til
Sverige. Det var tyskerne der sikrede at det let . TOTAL-FAREFRIT -
kunne ske og danske politikere ville have kz-indspærret vore jøder.
Ingen kæntrede og der var ikke storm i oktober 1943. Men for dramaets
skyld begik nogle jøder selvmord.

Fog blev "tævet" på Shellhuset af "stikkeren Birkedal", men det var
blå mærker kun, og sjældent var det værre - men Birkedal reddede mange
mennesker fra snigmord, både danskere og tyskere, ved at optrevle
netværk vedr nedkastede våben, bl.a. Holger Danske og BOPA
Birkedal var som Rommel en helt for sin sides sag. Men vi henrettede
ham 1950 udfra lov med tilbagevirkende kraft. Vi var aldrig bedre end
tyskerne, udfra fornuftig Kantsk moral.

Først da tyskerne havde overgivet sig 5maj , myrdede de danske
voldspsykopater løs med britiske nedkastede våben - så var det
farefrit og socialdemokratiskstatsminister Buhl havde studehandlet,
så der ikke sattes politi på gaden før i juni, selvom kun 1000
rekrutter havde været i kz nov44-marts45 og der var 8000 politifolk
som kunne have dæmpet mord-galskaben mod tilfældige tyskvenlige og
kæreste-rivaler.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-04-06 07:39

> [...]
> Hvis du selv tror på, at Hitler og hans lystige svende overholdt
> noget som helst er du mere naiv end jeg trode...

Vedr juristen Werner Bests perfekte overholdelse af krigskonventioner
er Haag-retningslinierne det mest relevante.

De to lallende og selvmodsigende program-erklæringer overlapper
hinanden.

Japanerne modstod pres i efterkrigstiden mht at ratificere denne
international-smalltalk om gentleman-krigsførsel.

De har altid ment at , skal en tand trækkes ud, er *et hurtigt ryk*
bedre end fremogtilbage lempen med undtagelsesparagraffer der kun er
til jurist-jobskabelse.

Hitler uddelegerede, og hans generaler startede med lydigt at følge
til punkt og prikke den af Weimar-republikken ratificerede
gentleman-adfærd fra ridderturneringernes tid, men måtte af nød
fornedre til til Stalin-niveau i Øst-Europa.

USA i Vietnam var langt grusommere end nazierne - når en landby måske
havde huset en vietcong-frihedskæmper, så holocaustede man den med
napalm eller som i MaiLai at give de lystige landtropper en
sadist-oplevelse.

USA&UK civilbombardementer med millioner af
brandsårs-livstids-invaliderede og dræbte til følge, især kvinder og
børn, er
hvad man får når man går op i skrivebordsteoretisk
menneskerettighed-filosofi - men ejer man medierne, så kan ondskab
værre end Stalins let glorificeres.

Læs dog JP og Politiken idag, hvor man næsten kommer til at tro på
AbrahamLincoln-idealismen om at "man kan narre alle i en tid, nogen
altid men ikke alle altid"

Dels oversættes Guardian-nyhed om, at briterne I FREDSTID udførte
langt værre tortur mod tyske officerer ,
end hvad nazierne nogensinde begik, dels fortæller min tidligere
Rigsarkiv-kollega, anti-revisionist-historiker med speciale i
Theresienstadt, Hans Sode-Madsen, at "det kom helt bag på de
allierede i hvor høj grad der skulle sørges for mad og forsyninger med
andre livsnødvendigheder , vand.fx". Man torturerede extremt fanger
bragt til UK og i pigtrådslejre lod man måske mange hundredtusinder
soldater som Geneve og Haag gav rettigheder, sulte langsomt ihjel -
Læs også bogen "Other losses" af den canadiske historiker Dave +
et-eller-andet tostavelses, firbogstavs efternavn. - fra ca 1995
Det var den senere præsident Eisenhover, der som general var ansvarlig
for en ren sadismebegrundet bevidst holocaustning, der ikke kunne
undskyldes med krigens panik, hvilket næsten al tysk udåd kan.
Amerikanske soldater stod bag de enorme maximal-grusomheds sultlejre,
som også vises i Polansky-filmen "Pianisten" , og danskerne
helte-brigade var villige stikrenddrenge for Montgomerys unødvendig
lemlestelse og drab på 250 + 250 tyske ingeniørsoldater vedr
minerydning ved Vestkysten, også startende med stikkermordmåneden
"Glade Maj 1945".
Læs Helge Hagemanns grundigt videnskabelige og ubestridte "Under
tvang" fra 2000.
Den værste holocaustning uddelegerede Harry Truman til sin marionet
Stalin, der ikke lod mer end 4% af Stalingrad-fangerne vende hjem til
Tyskland efter årtier og som i 1945-50 overgik al tidligere
kz-modbydelighed mod de der ikke elskede ham i ØstEuropa, især
fordrevne tyske civile.
Men at arbejde i uranmine i Uralbjergene har dog livsindhold - ikke så
slemt som kedsomheden i danske fængsler p.t. og her kunne elektronisk
fodlænke i hjemmet træde i stedet, men vi er kulturradikale dvs
særligt målrettet onde.

" Vor slægts historie er tæt besat med beviser på at sandhed er ikke
svær at slå ihjel og en løgn der fortælles med talent, er udødelig.
Mark Twain

" Troen på at sandheden altiv vinder over forfølgelse, er en
af de bekvemme usandheder, som mennesker gentager igen og igen, så de
bliver almindeligheder, men al erfaring modsiger det. John Stuart Mill

Fra : alexbo

Dato : 08-04-06 22:34

"Johnny Andersen" skrev

> Du mangler stadig at forklarer hvordan geneve konventionen, giver lov til
> folkedrab - jvf. Lidice (heydrich)

Ødelæggelsen af Lidice var ikke noget folkedrab, og Heydrich havde ikke
noget ansvar for det, han var død på det tidspunkt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-04-06 20:04

"Peter" <petrusl@mon.com> wrote in message
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

Det er da ej sjov Niels Hausgaard version af den kendte amerikanske
antirevisionist-sang som BoMM har sat til Hennings fotografier fra
DSS-festen på Vesterbro for et par år siden.

Selvfølgelig har Titanic og WW1-Flandern-skyttegravene eksisteret -
hvad er det for noget latinamerikansk der siges efter op-med-armen?

Ingen har bestridt Titanic eller Waterloo eller WW1+2 eller Hitlers
arbejdslejre, der har dødslister over 80000 døde af især naturlige
årsager.

Selvfølgelig har gaskamre med Zyklon-B eksisteret og mange fanger er
nok reddet af at de humane tyskere således rensede madrasser og tøj
for lus, hvad også svenskere og nordmænd gjorde dengang - og på
krigsskib sænket maj 45 af RAF ved Lolland er der netop samme ZyklonB
dåser, for at holde tyfus væk fra matroserne - se montre1 i
Frihedsmuseet ved Esplanaden nær Amalienborg.

Ingen har bestridt verdenskrige og Titanic osv osv.

Men der er professorer med tungtvejende videnskabelig argumentation,
der betvivler 1. 6 mio tallet 2. gaskamre til andet end luseaflivning
3. fortsæt om dødelghed i arbejdslejrene - hvorfor skulle man ikke
blot have skudt dem, hvis man ville folkemord?

Fra : Kert Rats

Dato : 09-04-06 01:24

> [...]
> betvivler 1. 6 mio tallet 2. gaskamre til andet end luseaflivning 3.
> fortsæt om dødelghed i arbejdslejrene - hvorfor skulle man ikke blot have

Civilisation er vildmands tyranni. Demokrati er kløgtens endeligt.
- Alfred E. Neumann

Ærbødigst

Kert Rats