Gallup: VKR-flertal
Fra : Per Rønne

Dato : 08-04-06 03:46

Den sidste Gallup viser at VKR ville kunne opnå 91 mandater sammen, mens
det eksisterende VKO-flertal har 93.

I undersøgelsen står partierne således:

V 28,1% 50
K 9,7% 18
-----------
DF 14,1% 25
R 12,9% 23

S 21,2% 38
SF 8,2% 15
Enh 3,3% 6´

Så er det jo spørgsmålet om /hvad/ V, K og R ville kunne blive enige om.

<http://images.bm4.metropol.dk//214/214342/214342_original.jpg>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-04-06 07:13

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i

> Så er det jo spørgsmålet om /hvad/ V, K og R ville kunne blive enige
> om.

Flere muhamedanere til landet for at fremskynde muhamedaniseringen af
Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : Jesper

Dato : 08-04-06 09:58

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> SF 8,2% 15
> Enh 3,3% 6´
>
> Så er det jo spørgsmålet om /hvad/ V, K og R ville kunne blive enige om.

Afskaffelsen af Lukkeloven
Fjernelsen af efterlønnen
og flere andre liberale mærkesager, hvor R og VK ikke står særligt langt
fra hinanden.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 08-04-06 10:30

> Afskaffelsen af Lukkeloven

K har længe været imod, men snakker på det senere om en afskaffelse
2009.

> Fjernelsen af efterlønnen

Enigheden rækker kun til K.

> og flere andre liberale mærkesager, hvor R og VK ikke står særligt langt
> fra hinanden.

Hvad med uddannelsespolitikken, hvor R har afvist alle forbedringer for
grundskolen, og med begejstring har tilsluttet sig forringelserne i
gymnasieskolen?

Og så er der lige hele udlændingepolitikken ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 08-04-06 09:58

> [...]

> SF 8,2% 15
> Enh 3,3% 6´
>
> Så er det jo spørgsmålet om /hvad/ V, K og R ville kunne blive enige om.

Jeg kan se at der nu er trebund i Point & Figure i S tallene hos Gallup,
hvis man følger tallene siden Januar.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : td

Dato : 08-04-06 10:38

> [...]
> SF 8,2% 15
> Enh 3,3% 6´
>
> Så er det jo spørgsmålet om /hvad/ V, K og R ville kunne blive enige om.

Jeg håber ikke at de kan blive enige om noget som helst, for så bliver jeg
tvunget til at stemme på Enhedslisten, og det vil s'gu være for langt ude.

td