En stemme på Jelved er en stemme på Fogh
Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-06 23:29

Sosserne er klar med nyt slogan.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3667168

Os der gudskelov hverken har aktier i det ene eller andet, skal passe på
ikke at gå til af grin LOL

Mvh
Martin

Fra : GB

Dato : 07-04-06 23:42

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in news:4436e7a5$0$945
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Os der gudskelov hverken har aktier i det ene eller andet, skal passe på
> ikke at gå til af grin LOL

Ja, den skulle nok kunne få enkelte radigalere til at hoppe over i
Minoritetspartiet.

Fra : Torben Bach

Dato : 09-04-06 20:36

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Martin

"En stemme på Jelved er en stemme på Fogh"
For mit vedkommende er det helt fint, for jeg har ved guderne ikke forstået,
hvorfor de Radikale går frem i meningsmålingerne (Khader eller ej), men hvis
påstanden holder stik, så er det noget lettere at "forstå" en Radikal.

Lad os nu se, hvad der sker på valgdagen, når den oprinder.

Smilende Helle, som smiler med et glimt i øjet (hvis der er en fotolinse og
en mikrofon foran hende), uanset hvor alvorligt et emne, hun udtaler sig om,
er klar med en programerklæring fra i morgen. Det skal blive spændende, om
det er et program med indhold, eller om det kun er overskrifter og en til
flere poser varm luft, som det har været i det første år af hendes
formandsperiode.

Torben

--
Husk at *hvis* du vågner -
er hver morgen den første dag

Fra : TheLandOfTax

Dato : 10-04-06 13:50

I det mindste er min radikale stemme ved sidste valg blevet lidt mere
værd

Fra : Egon Stich

Dato : 11-04-06 10:15

"TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com> skrev i en meddelelse
I det mindste er min radikale stemme ved sidste valg blevet lidt mere
værd

Radikal?

Jeg havde opfattelsen af, at du gerne så, at indvandrene fik bedre
muligheder?
Det er jo netop de radikale, der har hovedskylden for situationen i dag.
Først og fremmest ved at lade alt for flere fremmede komme ind, end vi som
samfund magtede at behandle anstændigt, dernæst ved i mange år aktivt at
undertrykke den politiske debat om sagen.

Burde du ikke kikke de radikale lidt bedre efter i sømmene?

MVH
Egon