Kors
Fra : Henri Gath

Dato : 07-04-06 16:51

Fra : Alucard

Dato : 07-04-06 17:19

On Fri, 7 Apr 2006 17:50:58 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>http://www.designfordialog.org/

Tja, tegninger af nøgne damer skaber altid "dialog"..... )))

Fra : @

Dato : 07-04-06 18:09

On Fri, 07 Apr 2006 18:19:11 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Tja, tegninger af nøgne damer skaber altid "dialog"..... )))

jeg tillod mig at sende KW's tegning af pædofeten med bombe i
turbanen,
gad vide om det kommer med

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Alucard

Dato : 07-04-06 19:02

On Fri, 07 Apr 2006 19:08:59 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>jeg tillod mig at sende KW's tegning af pædofeten med bombe i
>turbanen,
>gad vide om det kommer med

Jeg tvivler..... Det er sgu nok sensureret....

Fra : HrSvendsen

Dato : 13-04-06 00:02

Henri Gath skrev:

> http://www.designfordialog.org/

Føler du ikke bare en ubændig trang til at dine skattekroner
snarest (hvis de ikke allerede gør det) tilflyder dette
fantastiske kunstneriske initiativ?

Fra : @

Dato : 13-04-06 14:11

On Thu, 13 Apr 2006 01:02:18 +0200, HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com>
wrote:

>Føler du ikke bare en ubændig trang til at dine skattekroner
>snarest (hvis de ikke allerede gør det) tilflyder dette
>fantastiske kunstneriske initiativ?

http://www.designfordialog.org/
Design for Dialog is an organization of designers based in Copenhagen,
Denmark. Our goal is the promotion of peaceful, open dialog between
people of all nations, faiths and political persuasions through visual
media.

fredlig åben dialog javel ja dejligt "initiv"

endelig en organisation uden muhammedeanere

eller ?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/