Peter Duelort bekender kulør...
Fra : Jesper

Dato : 06-04-06 14:12

....nu er han socialakrobat!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3942479

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-04-06 16:28

Jesper skrev:
> ...nu er han socialakrobat!
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3942479

Jamen Herredumildestegud, da!

Bedst som det NÆSTEN ikke burde kunne gå værre for Socialdemokraterne,
kommer Peter Duetoft - som sammen med den tilsyneladende dybt fordrukne
(og nej, jeg køber altså ikke dèn om "skovflåten" der vel sandsynligvis
snarere har været en dækhistorie!) partistifterdatter Mimi Jakobsen var
hovedmanden i den efterhånden så legendarisk veludførte totalnedrivning
af partiet Centrumdemokraterne, at de færreste idag overhovedet kan
huske det - valsende ind fra højre.

Jeg ville - i fald jeg altså var Socialdemokrat - ved dette syn blive
rædselsslagen i en grad så jeg rent fysisk ville kunne defækere noget,
der nok for det utrænede øje vitterligt måtte kunne forveksles med
cornichoner.

(Altså sådan nogle her:
http://sgfoto.signf.dk/data/28/1cornichoner-thumb.jpg)

For jo, han er jo sådan set i netop denne ufrivilligt destruktive
henseende "en ganske erfaren mand", men er det da ikke opskriften på
Ragnarok (i ordets egentlige, mytologiske betydning) at invitere sådan
en - selv blandt hans ny venner - så katastrofalt talentløs fyr indenfor
i Socialdemokratiet?

Er socialdemokraterne virkelig bare så totalt ignorante, at de ikke
kender dèn af Murphys lovsætninger, der lyder: "Tro ALDRIG, at det ikke
kan blive værre, uanset hvor slem situationen ellers tager sig ud!"

(Se evt. http://roso.epfl.ch/dm/murphy.html)

Eller er han, Peter "The Demolition Man" Duetoft mon tværtimod ligefrem
sat til at udfri Socialdemokratiet af sine langvarige lidelser og en
give det en hurtig og spektakulær død? Man kan kun gætte om motiverne...

Anders Peter Johnsen