Politiet i New Zealand vil forbyde burka-b~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-04-06 13:27

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3663406/

'...fordi antallet af muslimer i New Zealand stiger'. Nu altså også
der.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Alucard

Dato : 06-04-06 13:36

On 6 Apr 2006 05:27:00 -0700, "Michael Laudahn"
<es_reicht_2005@yahoo.com.br> wrote:

>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3663406/
>
>'...fordi antallet af muslimer i New Zealand stiger'. Nu altså også
>der.

Tænk, jeg troede slet ikke at de måtte køre bil.....

Rent sikkerhedsmæssigt skal det helt klart forbydes (de kan jo ikke se
en skid gennem "fluenettet").....

Fra : NVJ

Dato : 06-04-06 15:28

On Thu, 06 Apr 2006 14:35:59 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Tænk, jeg troede slet ikke at de måtte køre bil.....
>
>Rent sikkerhedsmæssigt skal det helt klart forbydes (de kan jo ikke se
>en skid gennem "fluenettet").....

Nej men de må helt sikkert kunne lugte den, så godt som de er pakket
ind

/NVJ