En lille opsang til nogle få men meget akt~
Fra : TheLandOfTax

Dato : 06-04-06 09:00

Der er givetvis nogle her som lever i deres egen lille verden, og ikke
forstår hvordan samfundet nu engang fungere og at kultur er noget der
ændre sig med tiden. I lever i fortiden og vil ikke acceptere at den
næste morgen I vågner, er der en ny dag som bringer noget der er
forskelligt fra i går. I sidder her hele dagen (aften og natten) og
hyler og hykler (for at bruge jeres ejet ordvalg) om den mindste
ændring i samfundet. I finder det mest negative i enhver situation
frem for at debattere lidt mere konstruktivt. I tillader jer endvidere
at tilsvine folk som bringer et emne op som de ønsker at debattere,
ved at kritisere folk personligt frem for at bidrage konstruktivt til
emnet.

Har I det virkeligt godt med dette? Får I noget positivt ud af livet?
Bidrager I med noget til samfundet, noget i kan være stolte af? Eller
sidder i bare her og får lidt for lidt ud af livet?

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-04-06 09:36

TheLandOfTax <thelandoftax@yahoo.com> skrev:
>Der er givetvis nogle her som
>lever i deres egen lille verden, og ikke
>forstår hvordan samfundet nu
>engang..........

Some people: Can not handle the truth.

--

Mvh.
Adam

Fra : Ulrich Valera

Dato : 06-04-06 18:41

"TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com> wrote in message

[...]

Der er meget rigtigt i dette -

Det kommer af, at vi her i landet med verdens højeste skat lærer, at
skulle give afkald på alt det, vi gerne vil .........for i stedet at
gøre "det rette"

Det er psykisk nedtur, og derfor søger vi det negative at rase over - i
et forsøg på at få luft for vor skuffelse over vort skønne spildte liv.

Det er også derfor, at Danmark er misundelsens moderland!

- Nå, jeg vil tilbage til rudekuverterne med girokortene for diverse
afgifter ....

Ulrich Valera
Artig borger, der altid gør, hvad man bør gøre - på en pæn og nobel
måde -

Fra : Claudio Adam

Dato : 07-04-06 10:00

Ulrich Valera <ulrich@valera.cc> skrev:
> [...]
>misundelsens moderland!
>
>- Nå, jeg vil tilbage til
>rudekuverterne med girokortene for diverse

Halløj!

Ligeledes bør den observante debattør bemærke:

At denne Kloak-Bonde ikke vedlægger navn til sit Gylle.

Fra : Tveskaeg

Dato : 07-04-06 10:17

On 6 Apr 2006 01:00:15 -0700, "TheLandOfTax" <thelandoftax@yahoo.com>
wrote:

>Har I det virkeligt godt med dette? Får I noget positivt ud af livet?
>Bidrager I med noget til samfundet, noget i kan være stolte af? Eller
>sidder i bare her og får lidt for lidt ud af livet?

Du ved da godt at enhver usenet klient har et filter, ikke?