Jerry Nielsen: Homofil seriepædofil
Fra : Jesper

Dato : 06-04-06 08:54

Jerry Nielsen er en en homofil seriepædofil, han har 10 domme for
overgreb på mindreårige drenge, første dom er fra 1974. Den 9. og 10.
dom skal han afsone samtidigt, fordi han misbrugte en dreng, mens han
ventede på at afsone den 9. dom.

Var det ikke rimeligt at udvide mulighederne for idømmelse af forvaring
på ubestemt tid til at inkludere den slags mennesker?

http://ekstrabladet.dk/112/article187849.ece
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 06-04-06 09:27

> [...]
>
> Var det ikke rimeligt at udvide mulighederne for idømmelse af forvaring
> på ubestemt tid til at inkludere den slags mennesker?

1. Han har forført drengene, ikke voldtaget dem, og de er i øvrigt over
den /ekstra/ kriminelle lavalder på 12 år. Havde der været tale om
voldtægt havde jeg været åben over for kirurgisk kastration. Ikke for
forvaring, medmindre en sådan kastration var umulig at foretage.

2. Hvorfor skal det fremhæves at det var /drenge/ han har forført? Havde
det været anderledes hvis det havde været /piger/?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 06-04-06 16:08

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> 2. Hvorfor skal det fremhæves at det var /drenge/ han har forført? Havde
> det været anderledes hvis det havde været /piger/?

1."Forført", aha. Er det rimeligt at voksne mænd skal forføre
mindreårige?

2. Er det ikke en korrekt udlægning?

33% af bøsserne erkender sex med mindreårige (Family Research Institute,
Lincoln, NE.)

Bøsser begår 33% af alle overgreb mod børn (Psychological Reports, 1986,
58, pp. 327-37.)

--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 06-04-06 16:13

> 1."Forført", aha. Er det rimeligt at voksne mænd skal forføre
> mindreårige?

Har jeg påstået det? Det eneste jeg siger er at forførelse er mindre
alvorligt end voldtægt.

> [...]
> Lincoln, NE.)
>
> Bøsser begår 33% af alle overgreb mod børn (Psychological Reports, 1986,

Jeg kender ikke validiteten af disse »undersøgelser«, som jeg ikke
engang kan kontrollere efter.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-04-06 21:27

On Thu, 06 Apr 2006 17:12:40 +0200, Per Rønne wrote:

> [...]

Du kan læse lidt om forfatteren her:
http://psychology.ucdavis.edu/rainbow/html/facts_cameron.html

> Jeg kender ikke validiteten af disse »undersøgelser«, som jeg ikke
> engang kan kontrollere efter.

Fra http://www.familyresearchinst.org/:
"The Family Research Institute was founded in 1982 with one overriding
mission: to generate empirical research on issues that threaten the
traditional family, particularly homosexuality, AIDS, sexual social
policy, and drug abuse. FRI believes that published scientific material
has a profound impact, both in the United States and around the world."

Jeg tror ikke jeg umiddelbart ville tage deres undersøgelser for gode
varer.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-06 04:36

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> [...]
> has a profound impact, both in the United States and around the world."
>
> Jeg tror ikke jeg umiddelbart ville tage deres undersøgelser for gode

Det gør jeg heller ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-06 05:26

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

Hvordan mon han i øvrigt forklarer sådan noget:

<http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=432962/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 07-04-06 10:11

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Hvordan mon han i øvrigt forklarer sådan noget:
>
> <http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=432962/>

Kviksølvsforureningen?
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-06 11:36

> Kviksølvsforureningen?

Bøsse-ænderne.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 07-04-06 11:50

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Bøsse-ænderne.

Ja, det er der jeg siger: Vi ser resultatet af kviksølvsforureningen.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-04-06 13:46

Jesper fortalte:

> Ja, det er der jeg siger: Vi ser resultatet af kviksølvsforureningen.

Det nok mere sandsynligt at de påvirkede af forurening fra hormonlignende
stoffer.
Der er blevet udført undersøgelser af fisk og vildænder fra en schweizisk
flod, hvor der udledes renset spildevand fra flere renseanlæg. Analyser
af de spiselige dele af dyrene viste, at koncentrationerne af
nonylphenolforbindelser var 0,5-5,8 mg/kg (muskelvæv i fisk) og 3,7 mg/kg
(muskelvæv i vildænder). Selvom den nuværende viden på dette område må
anses for utilstrækkelig, kan det ikke udelukkes, at mennesker kan blive
udsat for nonylphenolforbindelser f.eks. ved spisning af forurenede fisk.

I andens tilfælde vil jeg tro at den ene er blevet femininiseret.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 07-04-06 18:40

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> udsat for nonylphenolforbindelser f.eks. ved spisning af forurenede fisk.
>
> I andens tilfælde vil jeg tro at den ene er blevet femininiseret.

Homoseksualitet kendes faktisk fra mange dyrearter, og man kan se at
omkring 5% af fuglene i en mågekoloni danner han-han eller hun-hun par.

Og disse par opfostrer faktisk unger. Han-parrene kan få dem på flere
måder:

1. Parring med en hun, hvorefter hunnen smides ud, når æggene er lagt.
Hannerne udruger derefter æggene.

2. Tyveri af æg.

3. Tyveri af unger, som opfostres som deres egne.

4. Adoption af unger der er flygtet fra forældre der mishandler dem.
Ungerne kan også være blevet forældreløse, eller bare blevet væk fra
forældrene. På den måde overlever de, i stedet for at blive bytte for
rovdyr. Det kan faktisk godt være en evolutionær fordel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 07-04-06 17:47

On Fri, 07 Apr 2006 06:26:25 +0200, Per Rønne wrote:

> Hvordan mon han i øvrigt forklarer sådan noget:
>
> <http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=432962/>

Sikkert med noget forfærdeligt vrøvl.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 06-04-06 20:50

> [...]
>
> 2. Hvorfor skal det fremhæves at det var /drenge/ han har forført? Havde
> det været anderledes hvis det havde været /piger/?

Fordi det er drenge han har forført, og iøvrigt mener jeg at alle i bøsser
burde ha jeres røvhuller syet sammen.