Asyllejrene
Fra : Lyrik

Dato : 05-04-06 17:41

Nu må denne menneskelige fornedrelse høre op!

Jeg foreslår kontant konsekvens.
Når et menneske eller en familie har afslag på asyl, så har danskerne 3
måneder til at få dem ud af landet!
Kan de ikke det, så skal de ud af lejrene og have permanent
opholdstilladelse!
Så skal Danmark føle konsekvenserne af slendrian og ineffektivitet!
Deres børn vokser op i koncentrationslejren, går i skole og lærer dansk.
Imens bliver forældrene sindssyge af de danske trusler om udvisning, som
aldrig bliver til noget.

Man driver mennesker til total menneskelig ruin ved at skide dem noget i
overfyldte lejre som man kan sammenligne med koncentrationslejre.

Det mener jeg ikke man kan byde en familie mere end i maximalt 3 måneder.
Derefter så er det så bare at modtage dem i samfundet.
Og vil DK ikke det så er det om at flytte røven og få dem ud til en
tilværelse i hjemlandet i en fart.

Hilsen
Jens

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 05-04-06 18:07

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> Nu må denne menneskelige fornedrelse høre op!

Hej Jens, jeg må give dig ret langt hen ad vejen; men flygtningene har nogle
internationale rettigheder mht at appelere afgørelser.
Det betyder jo at tiden går !
Andre ønsker ikke selv at medvirke til en tilbagesendelse.

Hvad med dem ?

ivan, århus

Fra : manden

Dato : 05-04-06 18:14

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det betyder jo at tiden går !
> Andre ønsker ikke selv at medvirke til en tilbagesendelse.

Js så er der en intægtskilde til grøndland
De skal sendes op til grøndland og lave isterninger
Mon ikke de hurtigt bliver trætte af at være deroppe
hvor de ikke lan voldtage,stjæle,lave røverier,snyde i skat og moms og
lignende

Fra : Lyrik

Dato : 05-04-06 18:29

> [...]
> Det betyder jo at tiden går !
> Andre ønsker ikke selv at medvirke til en tilbagesendelse.

++++++++++++++++++++
Så vidt jeg er oplyst om gælder det afsluttede sager. At de siges: ikke at
"ønsker at medvirke til tilbagesendelse." Hvad betyder det? At de ikke selv
gider at betale taxaen ud til lufthavnen?
Halloooo! Det er fanger i en koncentrationslejr som ikke selv vil vade ud
gennem pigtråden frivilligt!?))

Det er jo en sætning komplet uden mening.
Næh så vidt jeg forstod det handlede det om at man ikke kunne sende folk til
Iraq, Afghanistan og Kossovo.
Disse landes regeringer(Iraq) eller FN(Afghanistan) og NATO(Kossovo) kunne
lige nu ikke overskue at modtage nogen.
Så beholder man dem bare og holder vejret til man bliver blå i hovederne.

Så skulle fælden klappe for de 1500 det drejer sig om. OK du kan ikke sende
dem hjem!-Så skal de have asyl!
Du kan ikke beholde dem i et "Limbo"(katolsk ventested for udøbte babyer der
hverken kan komme til himmel eller helvede)

De skal videre med deres liv. Jeg synes 3 måneders handletid er en god idé.

Hilsen
Jens

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-04-06 23:37

> [...]
> Du kan ikke beholde dem i et "Limbo"(katolsk ventested for udøbte babyer
> der hverken kan komme til himmel eller helvede)

Dit synspunkt er altså at asylsøgere burde behandles menneskeværdigt, men
det er netop denne kristne blødsødenhed og naivitet som har bragt os i den
nuværende situation, hvor Danmarks eksistens er mindst lige så truet som
under svenskekrigene.

Jo værre vi behandler asylsøgere, jo færre vil komme hertil. Jeg er enig i
at de afviste asylsøgere bør udsendes af landet inden 3 måneder, om ikke på
andre måder, så ved at betale andre lande for at tage imod dem.

Fra starten burde alle asylsøgere og godkendte flygtninge være interneret i
pigtrådslejre som det var tilfældet med de tyske flygtninge 1945-49. Når man
først tillader dem at mænge sig med den intetanende lokalbefolkning, så er
erobringen sat på skinner. Og muhamedanerne udgør en langt større
koloniseringsfare end tyskerne i sin tid.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Lyrik

Dato : 06-04-06 00:45

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nuværende situation, hvor Danmarks eksistens er mindst lige så truet som
+++++++++++++++++++++++++++++++
Nej det er den lange ekspeditionstid som har skabt problemerne.
Folk skal altid behandles menneskeværdigt.

Danmark skriger på arbejdskraft. De gamle skal arbejde til de styrter om af
alderdom.

> [...]
> så er erobringen sat på skinner. Og muhamedanerne udgør en langt større
> koloniseringsfare end tyskerne i sin tid.
+++++++++++++++++++++++++
Klare retningslinier der kan forstås udefra og kort ekspeditionstid uden
ankemuligheder.

> [...]
> sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.
+++++++++++++++++++++++++++
At du gider at læse Koranen.
Kan det ikke være ligemeget hvad der står i den. Den islamiske kultur er
brudt sammen og venter med længsel på sit coup de grâce.

Hilsen
Jens

Fra : Kim2000

Dato : 05-04-06 19:50

> [...]
>
> Jeg foreslår kontant konsekvens.
> Når et menneske eller en familie har afslag på asyl, så har danskerne 3

Det er fuldstændig utilstedeligt at der faktisk meget nemt kan gå både 2 og
3 år inden myndighederne snøvler sig sammen til at give enten afslag eller
asyl. Imens må de ikke arbejde, lære dansk end ikke lave deres egen mad
eller passe en kolonihave. De sidder og kigger ud i luften. Det er for ringe
og det er virkelig en god måde at skabe sociale tilfælde på.

> [...]
> Deres børn vokser op i koncentrationslejren, går i skole og lærer dansk.
> Imens bliver forældrene sindssyge af de danske trusler om udvisning, som

Altså kort sagt behandlingstiden skal ned. 3 måneder burde det højst tage at
få behandlet en sag, det burde heller ikke tage mere end 3 måneder at få dem
ud igen.

> Man driver mennesker til total menneskelig ruin ved at skide dem noget i
> overfyldte lejre som man kan sammenligne med koncentrationslejre.

Nej, det kan man ikke, men asyllejre er bestemt ikke et godt sted, men kan
overhovedet ikke sammenlignes med koncentrationslejre på nogen måde.

> [...]
> Derefter så er det så bare at modtage dem i samfundet.
> Og vil DK ikke det så er det om at flytte røven og få dem ud til en

Langt hen af vejen kan vi i hvert fald godt blive enig.

mvh
Kim

Fra : Stefan W. Christense~

Dato : 05-04-06 22:00

Lyrik wrote:

> [...]
> opholdstilladelse!
> Så skal Danmark føle konsekvenserne af slendrian og ineffektivitet!

Lige et spørgsmål: tror du flygtningene/indvandrerne ville vælge at
forlade landet, eller blive i "koncentrations-lejrene", hvis de frit
kunne vælge (hint: de KAN givetvis frit vælge).

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen