(R) for Racist?
Fra : *-* NEiL DANELAW *-*

Dato : 04-04-06 17:44

Betyder dette, at dette parti nu er for racister?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article187441.ece

Fra : HC

Dato : 04-04-06 18:00

"*-* NEiL DANELAW *-*" <mail@topbanana.dk> skrev i en meddelelse
> Betyder dette, at dette parti nu er for racister?
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article187441.ece

Der er blot beviset for at det, man har sagt hele tiden, er sandt... De
kommer kun herop for at rippe os for penge.

Føj...

Dem der laver socialt bedrageri som etniske danskere skulle ligeledes skamme
sig - men jeg finder det SÆRLIG slemt med dem der invandrer - de burde da
næsten ha' lidt respekt for det land der har bydt dem velkommen? Men næh,
åbenbart ikke.. *suk*

HC

Fra : Pjensen73

Dato : 04-04-06 18:00

*-* NEiL DANELAW *-* skrev:
> Betyder dette, at dette parti nu er for racister?
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article187441.ece

Det er desværre kun ham der har fået øjnene op, for det radikale bagland
raser mod Erik Simonsen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 18:34

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
(klip)
> Det er desværre kun ham der har fået øjnene op, for det radikale bagland
> raser mod Erik Simonsen.

Hvad ligner det også at sige, at kejseren ikke har noget tøj på? Flab!

De Rabligale er nok Danmark mest elitære parti, og når politbureauet har
bestemt, hvordan verden ser ud, skal menige medlemmer ikke komme og afsløre,
at den ser anderledes ud.

Erik Simonsen kan uden tvivl se frem til en kammeratlig samtale med en
repræsentant for den radigale inkvisition.

Mvh, Ulrik