Poul Nødgaard = god underholdningsværdi
Fra :    ab©

Dato : 04-04-06 17:04

Efter at have fulgt dagens folketingsdebat, må jeg virkelig krumme tæer over
de udtalelser, der kommer fra ovennævnte - man skulle i bedste fald tro, at
nogle af tingets medlemmer sidder på grundlag af lodtrækning blandt folk,
der er hinsides al fornuft.

ab©
--
- der gerne vil vide mere uden at vejen
går over højreorienterede aviser (-c:)

Fra : Alucard

Dato : 04-04-06 17:41

On Tue, 4 Apr 2006 18:04:13 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

> [...]
>nogle af tingets medlemmer sidder på grundlag af lodtrækning blandt folk,

Da specielt på den venstreorienterede side.... De blev jo ved med at
spørge ham om regeringens holdning til ditten og datten..... Hvad med
om de spurgte en FRA regeringen....

Fra : Martin K

Dato : 04-04-06 17:45

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Da specielt på den venstreorienterede side.... De blev jo ved med at
> spørge ham om regeringens holdning til ditten og datten..... Hvad med
> om de spurgte en FRA regeringen....

Var det spørge-Willy? Jeg så lige en udsendelse, hvor han fortalte at han i
sine unge dage havde arbejdet med at blande gift på Cheminova. Det forklarer
en del

--
Martin K

Fra :    ab©

Dato : 05-04-06 15:12

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .... Hvad med
> om de spurgte en FRA regeringen....

Det er der da absolut ingen mening i - regeringens holdninger er jo totalt i
lommen på Pia ?

ab©

Fra : Alucard

Dato : 05-04-06 16:13

On Wed, 5 Apr 2006 16:11:30 +0200, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>Det er der da absolut ingen mening i - regeringens holdninger er jo totalt i
>lommen på Pia ?

Og det ved du fordi............?

Fra : Alucard

Dato : 05-04-06 16:16

wrote:

>ab©
>
>- der gerne vil vide mere uden at vejen
>går over højreorienterede aviser (-c:)

Oversat til dansk.....

ab© vil gerne vide mere (så længe det ikke er i konflikt med hans egne
fordomme).......

Fra : GB

Dato : 05-04-06 19:45

"   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in

> totalt i lommen på Pia ?

Hvem er hende Pia du skriver om i hvert eneste indlæg? Det må vel være din
kæreste, siden du er så sygeligt fascineret af vedkommende.