DN: Sverige indførte
Fra : Per Rønne

Dato : 04-04-06 07:26

I Dagens Nyheter kan man i dag på:

<http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=534427&previousRenderTyp
e=6>

se at den svenske stat og Svenska Kyrkan var yderst følgagtig over for
det nazistiske Tyskland, i en grad så man indførte »arierattester«, og
tvangsophævede ægteskaber hvori den ene havde eksempelvis en jødisk
bedstemor. Hvilket pludselig gjorde husmødre til enlige mødre, og gav
deres børn prædikatet »uægte«, hvilket gav dem færre rettigheder i
datidens samfund.

Det fremgår af artiklen at Holland nægtede at følge de tyske
Nürnberg-love, og jeg ved at Danmark havde samme holdning - ellers var
Søren Krarup [præst og folketingsmand for Dansk Folkeparti] da også
blevet til et »uægte barn«, da hans mors forældre var jøder der havde
ladet sig døbe, så manden kunne blive præst i folkekirken.

Mon det er denne følgagtighed over for Nazityskland der går igen, når
man ser at de svenske nazister er så meget talrigere end dem vi har i
Danmark? Og som genspejles i en Jan-Inge Fluchts og Thomas Palms
holdning til jøder og den jødiske stat?

Hvad skete der i øvrigt efter 1945? Var børnene i de tvangsopløste
muligheder det gav for at få en uddannelse, og undgå at blive sociale
paria'er?

FUT swnet.politik
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-06 09:01

> [...]
> bedre
> muligheder det gav for at få en uddannelse, og undgå at blive

Alle rige lande, incl USA fik i de år skøre darwinistiske ideer om at
tabere skulle steriliseres - Danmark var pioner og kopieredes af
nazierne nogle år senere.
Steincke er en af de bedste socialministre vi har haft, selvom
tidånden løj om psyke-arv og tvang ham til visse overgreb, som idag
kritiseres.
Del af lovpakken var kastrering af voldtægtsforbrydere, som dengang
var voldsmænd - ikke daterape-humanister der misforstår et uudtalt nej
som et ja, således som er det normale ved nutidsdanskerpigers
falskanmeldelser der er drevet af at pigen let får 50000 kr i
erstatning hvis hun kan få retten med på at det var voldtægt.
Dengang ville man spare de hårdtarbejdende skatteydere for udgifter,
og man ville ikke forsørge uansvarlige enlige mødres
promiskuitionsbørn eller se dyriske liderlige afstumpede psykopater
blive gentagelsesforbrydere, ved overfald på piger på 'øde mørke veje
Hvor der handles der spildes - det er overfladisk af fordømme
Steincke-lovene, USA-lovene, Sveriges-lovene , blot fordi de
inspirerede nazierne og pga krig gik ting grassat hos vort broderfolk
i syd.

Fra : Martin

Dato : 04-04-06 09:28

Bo Warming skrev:

> det er overfladisk af fordømme
> Steincke-lovene, USA-lovene, Sveriges-lovene , blot fordi de
> inspirerede nazierne og pga krig gik ting grassat hos vort broderfolk
> i syd.

Ja og i øst