Er hættemågelægens patienter ofre for RUC-~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-06 03:37

Muslimpiger er mindre intelligente end danske, og når muslimer opnår
universitetseksamener i hjemlandet, er korruption dominerende
forklaring og her er redskabet til at få inkompetente givet
papir-kompetence den ansvarsforflygtende GRUPPEEKSAMEN, som RUC har
været pioner for

Som dansk lægevæsen har udviklet sig, kan jeg ikke forestille mig
andet end pulsåreblødning, hvor jeg ville søge hospital.

Mild hjernerystelse hos SID-morderwannabe, som Jonni Hansen væltede
blidt med sin bil, for at redde sine seks sovende venner fra
motorsavsbandens molotovs, førte til at danske læger borede huller i
kraniet på sav-banden, for at give Jonni fængselsdom for """alvorlig
kranielæsion"""
Ideologi er alt, lægevidenskab er intet. Idag