Indhold af et directory
Fra : Rene Jensen

Dato : 15-06-01 19:16

Hej.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg får filnavne hentet ind i
en tabel fra et directory?

Jeg har på min homepage områder med billeder som jeg gerne vil have vist og
det jeg ser som nemmeste løsning er at tildele mine filnavne til en tabel
v.h.a. en kontrolløkke og derefter anvende tabellen som pointere til
filnavnene på billederne.

Jeg anvender XML og kan derfor nemt presentere billederne udfra en tabel.

mvh. og på forhånd tak.
René Jensen

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 15-06-01 20:00

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Rene Jensen"
<rene.jensen@rjnet.dk> just offered me, he muttered some weird stuff,
and I had to correct this gibberish:

>Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg får filnavne hentet ind i
>en tabel fra et directory?

Du kan helt sikkert finde noget på:
<URL:http://java.sun.com/products/jfc/tsc/articles/treetable2/index.html>
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?