"Ingen fascister i vore kanaler"/blandt vo~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-04-06 03:21

DR er folkeeje (og er farligt de-fakto-monopol) og kan ikke selv
opdigte en ret til at lade folk iklædt morderisk krigserklæring mod
alle vantro være studieværter som Asmaa
--------------------

Hvad mener du om følgende - måske lidt tit-for-tat rethaverisk
synspunkt

Autonome med kasteskyts angreb Den Danske Forenings og Gertrud
Galsters fornemme pro-ytringsfrihed, men ellers upolitiske demo på
Rådhuspladsen, og mens voldsmændene for på os, skreg de "Ingen
racister i vore gader", hvilket de også har gjort når de i
Fælledparken årligt søgte at drukne eller lemleste Glistrup ved 1 maj
møder, som jeg var arrangør af., og hvor nogle usenet veteraner
stadig roser volden, trods min konstante argumentation for den
glistrupske Gandhip-pacifisme.
Uheldigvis bor jeg lige om hjørnet til deres tyvsk BZatte hus, på
Jagtvej, som ejes af mine kristne brødre, Faderhuset (Moses Hansen,
Samuelskolen m.fl.)
Jeg får derfor mine ruder smadret af de narko-glade unge voldsmænd,
selvom jeg i tråd med Glistrups ideologi reklamerer for liberalisering
vedr Narko og Hash på mit plankeværk - et sundt friheds og
trivselssynspunkt som også ateisten Jens Rohde nu er landet
på.Glistrup viser vejen på alle felter
Bør vi ikke vedr brug af hættemåger i TV-programmer og måske snart som
folkevalgte politiker - og regeringsmedlemmer - Naser Khader vil jo
være minister - kunne kræve "Ingen fascister i vore TV-kanaler" og
lignende?

Da jeg som den første fik udbredt Glistrupsynspunktet SLØR ER EN
KRIGSERKLÆRING MOD DANSKERNE via meget sete og genudsendte
TV Danmark programmer, var Glistrup særdeles tilfreds med, at dette
markante synspunkt slap gennem medie-muren via min ildhu
At jeg måtte bryde TV-reglerne var nødvendigt - de genudsende
alligevel en snes gange - da Poulsgaard klædte sig i kvindetøj og
bornerte jyder syntes at en FRP-MF ikke sku spille revy på komisk
måde, var Glistrup fuld af ros for Poulsgaards folkelighed og brud på
god smag, pli, kotume - Glistrup er PoulHenningsen-fan og
moral-relativist, ofte kulturradikal vedr alt der ligner geniale Georg
Brandes.
Længe har han sat ære i at optræde i verdens mest lappede badekåbe når
journalister besøgte ham, indtil hans søn nu har givet ham en
FCK-badekåbe, der er ny og hel..
Hvordan skal vi forny os i den aktuelle situation?
Rindal var fornyelsens og grænseoverskridelsens mand - hvordan kan han
inspirere os idag?