/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Opfordring til deminstration mod DR.
Fra : Jim


Dato : 02-04-06 17:42

Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
Hvem vil være med i demonstrationen?

Mvh. Jim.



 
 
Martin Larsen (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 02-04-06 18:35

Jim fortalte:

> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af
> den islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på
> TV-Avisen. Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV
> øjeblikkeligt. Hvem vil være med i demonstrationen?

Smid tv'et ud og stop licensbetaling. Det har jeg gjort forlængst.
Og det er noget der gør indtryk på de venstresnoede velmenere i den mest
latterlige meningsfabrik - især hvis mange gør det.

Mvh
Martin



Jan W Nielsen (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 02-04-06 18:53

> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
> Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
> Hvem vil være med i demonstrationen?

Ikke mig.

Uanset at jeg synes, hun er en vittighed, så mener jeg ikke, man skal fyre
folk på det grundlag.

Når det så er sagt, så mener jeg ikke, hun kan bidrage med ret meget
positivt her i landet. Hendes opfattelse af, hvordan samfundet skal
indrettes er ganske enkelt ikke forenligt med danskernes. Jeg mener, hun
burde forlade Danmark og søge til et samfund, der i højere grad er
indrettet, som det hun ønsker.

Det havde jég gjort, hvis jeg var hende - ingen tvivl om den sag.

--
/Jan W Nielsen



Bo Warming (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-04-06 07:29


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:44300f65$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse
>> af den islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på
>> TV-Avisen.
>> Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
>> Hvem vil være med i demonstrationen?
>
> Ikke mig.

Meddel tid og sted og jeg kommer

> Uanset at jeg synes, hun er en vittighed, så mener jeg ikke, man
> skal fyre folk på det grundlag.

Der er fyret folk for vits: "hættemåge"

> Når det så er sagt, så mener jeg ikke, hun kan bidrage med ret meget
> positivt her i landet.

Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive
gjort af danskere og ville blive gjort hvis bistand og dagpenge
privatiseredes til privat forsikring.
Skadeligst er Naser Khader.



Jim (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 03-04-06 07:56

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:yg3Yf.137593$ZL4.135520@fe17.usenetserver.com...
>
> "Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
> news:44300f65$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af
>>> den islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>>> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på
>>> TV-Avisen.
>>> Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
>>> Hvem vil være med i demonstrationen?
>>
>> Ikke mig.
>
> Meddel tid og sted og jeg kommer
>
>> Uanset at jeg synes, hun er en vittighed, så mener jeg ikke, man skal
>> fyre folk på det grundlag.
>
> Der er fyret folk for vits: "hættemåge"

Så kalder vi hende for 'Store hvide fugl'....
Vi må jo endelige ikke kalde hende en dum gås...

>> Når det så er sagt, så mener jeg ikke, hun kan bidrage med ret meget
>> positivt her i landet.
>
> Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive gjort af
> danskere og ville blive gjort hvis bistand og dagpenge privatiseredes til
> privat forsikring.
> Skadeligst er Naser Khader.

Hans virkelige intentioner ser vi måske aldrig før den dag, han kommer i
regering..
Hvis det skal ske, så skal de radikale i regering, hvilket igen betyder, at
danskernes frihedsdrømme brister endnu engang.

J.



Jan W Nielsen (04-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 04-04-06 21:26

> Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive gjort af
> danskere.

Hvad er dit belæg for at kunne fremsætte den påstand..?

--
/Jan W Nielsen



Bo Warming (05-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-04-06 03:33


"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:4432d626$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive
>> gjort af danskere.
>
> Hvad er dit belæg for at kunne fremsætte den påstand..?

De dur kun til at være tolke, indvandringskonsulenter,
menneskerettigheds-specialister, modersmålsproglærere, sagsbehandlere,
taxachafører, grillbar-personale og nærbutik-personale og nu så småt
også kassedamer - og med store problemer: tandlægeklinikassistenter.



Jan W Nielsen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-04-06 18:07

>>> Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive gjort
>>> af danskere.

>> Hvad er dit belæg for at kunne fremsætte den påstand..?

> De dur kun til at være tolke, indvandringskonsulenter,
> menneskerettigheds-specialister, modersmålsproglærere, sagsbehandlere,
> taxachafører, grillbar-personale og nærbutik-personale og nu så småt også
> kassedamer - og med store problemer: tandlægeklinikassistenter.

Du udtaler dig katagorisk i første udsagn (øverst).

Det er faktuelt forkert.



Bo Warming (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 09-04-06 19:09

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:44393ee4$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>> Ingen muslimer bidrager med noget som ikke med fordel kunne blive
>>>> gjort af danskere.
>
>>> Hvad er dit belæg for at kunne fremsætte den påstand..?
>
>> De dur kun til at være tolke, indvandringskonsulenter,
>> menneskerettigheds-specialister, modersmålsproglærere,
>> sagsbehandlere, taxachafører, grillbar-personale og
>> nærbutik-personale og nu så småt også kassedamer - og med store
>> problemer: tandlægeklinikassistenter.
>
> Du udtaler dig katagorisk i første udsagn (øverst).
>
> Det er faktuelt forkert.

Nej, der er visse tekniske specialer, hvor vi behøver udenlandske
eksperter, fx EDB-folk fra Indien.

Men alt som muslimer gør, kunne gøres af de danskere som via al for
høj dagpengesats mm bestikkes til lediggang, men som ville være
nyttigere og dermed lykkeligere, hvis de var fx

taxachafører, grillbar-personale ,nærbutik-personale, kassedamer ,
tandlægeklinikassistenter



Jan W Nielsen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 09-04-06 21:17

> Nej, der er visse tekniske specialer, hvor vi behøver udenlandske
> eksperter, fx EDB-folk fra Indien.

> Men alt som muslimer gør, kunne gøres af de danskere som via al for høj
> dagpengesats mm bestikkes til lediggang, men som ville være nyttigere og
> dermed lykkeligere, hvis de var fx

Der er trods alt også muslimer her i Danmark, som reelt udfører højt
kvalificeret arbejde.

(Dette er dog ikke det samme, som at der ikke er store kompetenceproblemer i
gruppen.)

--
/Jan W Nielsen



Jim (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-04-06 21:23

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev i en meddelelse
news:44396b70$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Nej, der er visse tekniske specialer, hvor vi behøver udenlandske
>> eksperter, fx EDB-folk fra Indien.
>
>> Men alt som muslimer gør, kunne gøres af de danskere som via al for høj
>> dagpengesats mm bestikkes til lediggang, men som ville være nyttigere og
>> dermed lykkeligere, hvis de var fx
>
> Der er trods alt også muslimer her i Danmark, som reelt udfører højt
> kvalificeret arbejde.

Jamen dog, så skal der måske en længere uddannelse til at bage en pizza?

J.



GB (09-04-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 09-04-06 21:36

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in
news:44396b70$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Der er trods alt også muslimer her i Danmark, som reelt udfører højt
> kvalificeret arbejde.

Ja, jeg har f. eks. to tyrkiske kollegaer, som jeg meget nødig ville
undvære.

> (Dette er dog ikke det samme, som at der ikke er store
> kompetenceproblemer i gruppen.)

DET er så til gengæld også rigtigt. Jeg har f. eks. ikke kendskab til
kompetente somalier.

Bo Warming (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 10-04-06 00:42

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message
news:44396b70$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Nej, der er visse tekniske specialer, hvor vi behøver udenlandske
>> eksperter, fx EDB-folk fra Indien.
>
>> Men alt som muslimer gør, kunne gøres af de danskere som via al for
>> høj dagpengesats mm bestikkes til lediggang, men som ville være
>> nyttigere og dermed lykkeligere, hvis de var fx
>
> Der er trods alt også muslimer her i Danmark, som reelt udfører højt
> kvalificeret arbejde.

Jo, der _er_ nogle pakistanske IT-folk, der er mere til profitskabelse
i erhvervslivet end til helligkrig.

Men også de kan undværes - vi har arbejdsløse danske IT-folk med samme
kompetencer, og kun fordi der hældes isbryder-skattepenge i
muslim-ansættelser kan de fremmede få job.

Den største gruppe gavnlige muslimer er ikke butiksfolket,for de er
narkosælgere og hælere og socialbedragere
Det er taxa-chafører. Og det spændende cowboy-job som det er at
hyggesnakke med passagerer mens man kører rundt i storbyens gader,
kunne jeg godt unde blev forbeholdt danskere, der bestikkes til at gå
på overførselsindkomst.
Det er et misundelsesværdigt skønt job.



@ (02-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-04-06 19:18

On Sun, 2 Apr 2006 18:42:19 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
>islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
>Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
>Hvem vil være med i demonstrationen?

jeg har hørt om nogle folk her i DK som nægter at betale TV-licens med
henvisning til noget EU lov eller direktiv,
kan bare ikke lige finde noget om dette på Internet,
nogen som ved noget?



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Jim (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 02-04-06 19:41

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
news:7650321a58ka7isufmmnnpqeaclqdtp217@4ax.com...
> On Sun, 2 Apr 2006 18:42:19 +0200, "Jim"
> <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:
>
>>Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
>>islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>>Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
>>Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
>>Hvem vil være med i demonstrationen?
>
> jeg har hørt om nogle folk her i DK som nægter at betale TV-licens med
> henvisning til noget EU lov eller direktiv,
> kan bare ikke lige finde noget om dette på Internet,
> nogen som ved noget?
>
Ja, det er vist samme direktiv, http://www.kritiskelicensbetalere.dk/
henviser til.
Min licens skal ikke gå til at lønne terrorsympatisørere og andre
fundamentalister i den muslimske lejr.



Kert Rats (02-04-2006)
Kommentar
Fra : Kert Rats


Dato : 02-04-06 23:02


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:44301adb$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:7650321a58ka7isufmmnnpqeaclqdtp217@4ax.com...
>> On Sun, 2 Apr 2006 18:42:19 +0200, "Jim"
>> <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:
>> jeg har hørt om nogle folk her i DK som nægter at betale TV-licens med
>> henvisning til noget EU lov eller direktiv,
>> kan bare ikke lige finde noget om dette på Internet,
>> nogen som ved noget?
>>
> Ja, det er vist samme direktiv, http://www.kritiskelicensbetalere.dk/
> henviser til.
> Min licens skal ikke gå til at lønne terrorsympatisørere og andre
> fundamentalister i den muslimske lejr.
>

http://www.kritiskelicensbetalere.dk/ kan jeg ikke finde den omtalte
henvisning til EU-direktivet.
Ved du hvilket direktiv, der refereres til?


Venligst

Kert Rats



Jim (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 03-04-06 07:52

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
news:qRXXf.174$b75.77@news.get2net.dk...
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> news:44301adb$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>> news:7650321a58ka7isufmmnnpqeaclqdtp217@4ax.com...
>>> On Sun, 2 Apr 2006 18:42:19 +0200, "Jim"
>>> <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:
>>> jeg har hørt om nogle folk her i DK som nægter at betale TV-licens med
>>> henvisning til noget EU lov eller direktiv,
>>> kan bare ikke lige finde noget om dette på Internet,
>>> nogen som ved noget?
>>>
>> Ja, det er vist samme direktiv, http://www.kritiskelicensbetalere.dk/
>> henviser til.
>> Min licens skal ikke gå til at lønne terrorsympatisørere og andre
>> fundamentalister i den muslimske lejr.
>>
>
> På http://www.kritiskelicensbetalere.dk/ kan jeg ikke finde den omtalte
> henvisning til EU-direktivet.
> Ved du hvilket direktiv, der refereres til?
>
Nej, men jeg vil lede efter det.
Om ikke andet, så har jeg jo min tuner i min PC, og den skal der ikke
betales licens for.

J.



Peter K. Nielsen (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 03-04-06 14:42


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:4430c62e$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> news:qRXXf.174$b75.77@news.get2net.dk...
>>
>> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
>> news:44301adb$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>>> news:7650321a58ka7isufmmnnpqeaclqdtp217@4ax.com...
>>>> On Sun, 2 Apr 2006 18:42:19 +0200, "Jim"
>>>> <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:
>>>> jeg har hørt om nogle folk her i DK som nægter at betale TV-licens med
>>>> henvisning til noget EU lov eller direktiv,
>>>> kan bare ikke lige finde noget om dette på Internet,
>>>> nogen som ved noget?
>>>>
>>> Ja, det er vist samme direktiv, http://www.kritiskelicensbetalere.dk/
>>> henviser til.
>>> Min licens skal ikke gå til at lønne terrorsympatisørere og andre
>>> fundamentalister i den muslimske lejr.
>>>
>>
>> På http://www.kritiskelicensbetalere.dk/ kan jeg ikke finde den omtalte
>> henvisning til EU-direktivet.
>> Ved du hvilket direktiv, der refereres til?
>>
> Nej, men jeg vil lede efter det.
> Om ikke andet, så har jeg jo min tuner i min PC, og den skal der ikke
> betales licens for.

Jow jim.

For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra Danamrks Radio"

Derimod skal du ikke betale licens hvis du kun kan se netTV

Peter



Martin Larsen (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 03-04-06 15:29

Peter K. Nielsen fortalte:

> For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra Danamrks
> Radio"
> Derimod skal du ikke betale licens hvis du kun kan se netTV

Jeg syntes jeg hørte noget om at de ville til at have klik-afgift

Mvh
Martin


Bo Warming (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-04-06 23:56

Her er demo at deltage i - Gertrud Galster er det fremragende
DenDanskeForening aktivist, der stod bag DDF-demo på Rådhuspladsen for
ti dage siden


Fra Gertrud 3. april 2006 med önske om en god påske



OM IGEN ! JEG TOG FEJL AF TV 2 OG DR 2 OG TELEFONNUMRENE

SÅ HER KOMMER HISTORIEN IGEN - NU MED DET RIGTIGE NUMMER


NB IKKE TIL HJEMMESIDER !

DETTE MÅ IKKE LÆGGES UD PÅ HJEMMESIDE

Angående onsdag 5. april kl. 23.00 på DR 2


Kære kampfæller!

Her er en aktion, som I alle uden større besvær kan tage del i fra
Flensborg til Nordkap. Vær med! HJÆLP TIL.
I behøver ikke engang at se programmet...
Bare I kan bruge en telefon !

onsdag den 5. april kl. 23.00 - 23.45

Da fortsætter dansk DR-2 nemlig Asmaa Abdol-Hamids propagandaserie pro
islam.
DR2´s nye studievært Asmaa, er en tilsløret kvinde, som ikke vil hilse
med håndtryk på mænd og som af venligsindede, mere demokratiske
muhammedanere, der er flygtet fra islamisk styre, betegnes som
islamist.

Der har i Danmark rejst sig skarp kritik mod DR2 for deres ansættelse
af Asmaa Abdol-Hamid som "studievært", ikke mindst fra danske
kvindebevægelser.
Hjælp os at få hende smidt ud af DR 2.

Vær med i en såkaldt telefonstorm, hvor vi allesammen ringer op til DR
2 under Asmaas udsendelsen for at forlange hendes afgang fra DR 2. Det
gælder at blokere telefonerne med de mange opkald og helst gøre
pressen opmærksom på, at der må være noget alvorligt galt fat med DR2,
eftersom telefonerne hele tiden er optaget og man ikke kan komme
igennem. Ring op flere gange. Hæng i! Gør noget!

Vi skal ikke have en islamist til at optræde og belære danskerne om
hvad islam er. Vi har allerede set rigeligt af islams "kultur". I -
som alle kæmper mod islam - har argumenter nok imod islamiske
DR2-studieværter!

Vore licenspenge skal ikke bruges til islam!

DR har en Lytter&SeerKontakt, men dér er kun åbent hverdage mellem

kl.9-20 på tlf: 0045-35 20 35 20,

men da udsendelsen först er onsdag kl. 23.00, så må I ringe til DR i
TV-byen i Söborg DR 2,

0045 - 35 20 30 40



RING ALTSÅ TIL DR 2 MELLEM KL. 23.00 - 23.45 ONSDAG DEN 5.
MARTS :

0045 - 35 20 30 40 og protester!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-

Her er mere information om sagens kerne:

Hvis I hører til dem, der sidder længe oppe om aftenen, kan I se
seriens 1. om Adam og Asmaa i dag mandag kl. 00.25

Fra DR 2´s omtale af programmet:

dr.dk > DR2 > Adam og Asmaa
Adam og Asmaa forside
Kontakt
DR2 programmer
DR2 forside

DR2 præsenterer en helt ny debatserie i 8 dele. Den tager fat på
forskellig-hederne og forståelseskløften mellem den vestlige og
islamiske verden.
Muhammed-sagen har afsløret en afgrundsdyb forståelseskøft mellem den
vestlige og den islamiske verden. Adam og Asmaa er en debatserie, der
spænder over begge sider af forståelseskløften. Serien stræber ikke
efter enighed. Men efter gensidig klarhed og måske endda forståelse.
Værter: Asmaa Abdol-Hamid og Adam Holm.

'Adam og Asmaa' har hver uge en gæst i krydsild, og med de to værters
forskellige udgangspunkt, skal gæsten besvare en række meget
forskellige spørgsmål om et aktuelt emne.

Serien stræber ikke efter enighed. Men til gengæld kan man håbe på en
gensidig klarhed og måske endda forståelse mellem parterne.

En troende muslim og en ateist
Programmets ene vært hedder Asmaa Abdol-Hamid og troende muslim af
palæstinensisk oprindelse. Hun er uddannet socialrådgiver og medlem af
Enhedslisten. Hun er 24 år gammel og beboerformand i Vollsmose. Asmaa
kom til Danmark som seks-årig og er opvokset i en lille landsby i
Sønderjylland. Hun stod i spidsen for den gruppe, der har anmeldt
Jyllands-Postens Muhammed-tegninger.

Adam Holm er en 36-årig ikke-troende, kritisk rationalist. Han er
historiker og har skrevet en Ph.D. om højreradikalismen i Europa. Han
har arbejdet som journalist og anmelder i fem år og har beskæftiget
sig indgående med den arabiske verden og Islam. I øjebelikket er han
vært på Deadline. Principielt støttede han Jyllands-Postens
offentliggørelse af tegningerne.

Debatserien sendes onsdage 23.00 på DR2. Første gang 29. marts.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Berlingske Tidende

Velkommen til Berlingske.dk
www.berlingske.dk
søndag den 2. april 2006 kl. 03:30

Kritik af DRs muslimske studievært

Af Ole Damkjær

En kvindeorganisation beskylder DR2 for at legalisere islamismen i et
nyt debatprogram, hvor studieværten er en tildækket, muslimsk kvinde.
Dansk Folkeparti deler kritikken, men DR2 afviser.

DR2s nye debatprogram, "Adam og Asmaa," kritiseres nu af
kvindeorganisationen IKIR, fordi et af programmets to TV-værter er den
herboende og politisk aktive muslimske kvinde Asmaa Abdul Hamid, der
senest har markeret sig som en indædt kritiker af Jyllands-Postens
Muhammed-tegninger. Faktisk var det Asmaa Abdul Hamid, der meldte
avisen til politiet.

Ifølge Nahid Riazi, der er koordinator for IKIR (Foreningen for
Indvandrerkvinders Rettigheder) er Asmaa Abdul Hamid en "islamisk
fanatiker og tilhænger af sharia (islamisk lov, red.)"
"DR legaliserer på den måde de mest fascistiske kræfters
tilstedeværelse i et public-medie, som ellers ikke skulle huse
nazister, fascister eller islamister ved at bruge dem som TV-værter,"
mener Nahid Riazi, der også er utilfreds med, at DR2 lader Asmaa Abdul
Hamid optræde med det religiøst betingede tørklæde - altså et
religiøst symbol.

DR2s nye debatprogram, der blev sendt første gang onsdag aften,
handler om islam og muslimerne i Danmark. Gæsten, som Asmaa Abdul
Hamid og programmets anden studievært, Adam Holm, havde inviteret for
blandt andet at diskutere Muhammed-sagen, var Socialdemokraternes
tidligere, islam-kritiske indenrigsminister Karen Jespersen.


Arbejder for islamisering

Der er foreløbigt programsat syv debatter mere, men det skal DR ikke
bruge "borgernes penge" på, mener Nahid Riazi fra kvindeorganisationen
IKIR, der også beskylder Asmaa Abdul Hamid for at tilknyttet den
islamiske organisation, Minhaj-Ul-Quran. Denne organisation, går
ifølge Nahid Riaz ind for en islamisk stat og arbejder for en
islamisering af samfundet i Pakistan.

Også i Dansk Folkeparti er man kritisk over for brugen af den 24-årige
Asmaa Abdul Hamid som værtinde.

"Vi er stærkt forundret over, at DR bruger en studievært, der er
tilsløret og samtidig arbejder for en ekstremistisk organisations
synspunkter. I sig selv er det et problem, at hun er tilsløret. Der er
en risiko for, at det fjerner fokus fra de forhåbeligt neutrale
spørgsmål, der stilles af værten," siger Dansk Folkepartis
næstformand, Peter Skaarup.

Asmaa Abdul Hamid afviser beskyldningerne.

"De er direkte usande. Jeg har aldrig udtalt mig på en måde, der kan
underbygge disse påstande, og jeg er ikke og har aldrig været medlem
af Minhaj-Ul-Quran. Det er rigtigt, at jeg er og var i mod
Jyllands-Postens tegninger, men min kritik er kommet til udtryk inden
for de juridiske rammer på demokratisk vis," siger hun.

I DR2 afviser redaktionschef, Arne Notkin, der er programansvarlig for
"Adam og Asmaa", også at Asmaa er islamist.

Demokrat til fingerspidserne

"Asmaa erklærer sig som demokrat til fingerspidserne. Hun er valgt til
byrådet som suplant for Enhedslisten. Hun er troende muslim, og hun
respekterer demokratiets spilleregler," siger Arne Notkin, der i
øvrigt ikke vil udelukke et program, hvor studieværten er erklæret
islamist.

"Der kan da tænkes en programformat, hvor studieværten kunne være en
islamist, der mener, at der i Danmark skal indføres sharia med stening
osv., og hvor studieværten får lejlighed til at prøve sine synspunkter
af. Der er jo ingen, der siger, at alle studieværter skal ligge inden
for et bestemt politisk spektrum. Tværtimod. Der er noget, der siger,
at vi skal afspejle et samfund og alt muligt andet, siger Arne Notkin,
der samtidig understreger, at Asmaa ifølge DRs regler ikke kunne blive
studievært på TV-Avisen eller DR2s Deadline.

"Her er der tale om brede programmer, hvor værtens formidling ikke må
forstyrres af ydre fremtoning," forklarer Arne Notkin.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Christiansborg, den 3. april 2006/kk
PRESSEMEDDELSE
Sag om tilhyllet tv-vært op i DR-bestyrelsen

Dansk Folkepartis medlem af Danmarks Radios bestyrelse, Aase Madsen,
kræver nu en redegørelse fra Danmarks Radios ledelse for sagen om den
tilslørede tv-vært Asmaa Abdol Riyad-Hamid.
o Man kunne foranlediges til at tro, at Danmarks Radio søger
provokationen for provokationens egen skyld. Det er en principiel sag
og det kan blive en meget alvorlig sag for Danmark. Riyad-Hamid har jo
allerede ladet sig interviewe til arabiske medier og markere sig som
Danmarks første studievært, der udsender religiøse signaler gennem sin
påklædning. De mellemøstlige medier følger tilsyneladende sagen nøje,
så hvis DR ønsker at fjerne Riyad-Hamid fra skærmen, kan dette være
årsag til, at urolighederne blusser op igen. Det er et meget stort
ansvar Danmarks Radio påtager sig i denne sag, som kan få meget
alvorlige konsekvenser for Danmark, siger Aase Madsen.

Asmaa Abdol Riyad-Hamid nægter fortsat at give hånd til mænd, og har
til den verdensomspændende hjemmeside www.islamonline.net udtalt, at
hun betragter sin rolle som studievært som en mulighed for at udbrede
islam.
o Asmaa Abdol Riyad-Hamids indstilling til programmet er forkasteligt.
Hun vil bruge en public service kanal som prædikestol til at
overbevise andre om islams fortræffeligheder og blåstemple Sharia-ret,
siger Aase Madsen.

I lyset af sagen vil Aase Madsen kræve et gennemsyn af Danmarks Radios
nuværende etiske regler på området.
o Det er en meget farlig vej Danmarks Radio har givet sig ud på i
denne principielle sag og jeg vil følge sagen meget nøje. Hvad bliver
det næste, skal vi se studieværter med turban eller kalot, der vil
benytte den danske public service-station som talerør for sikhismen
eller jødedommen? Der er en afgørende forskel på en studievært og en
deltager i et program. En studievært har en forpligtelse til at være
politisk og religiøst neutral, fastslår Aase Madsen.

Aase Madsen er opmærksom på, at danske kvindegrupper har klaget over
Asmaa Abdol Riyad-Hamids optræden, og hun vil også følge behandlingen
af denne klage tæt.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Endnu en pressemeddelelse:
Kulturministeren inddrages i sag om tilhyllet tv-vært
Dansk Folkepartis kulturordfører Louise Frevert kræver, at
kulturminister Brian Mikkelsen går ind i sagen om DR2s nye kvindelige
studievært Asmaa Abdol Riyad-Hamid, der insisterer på at bære hidjab
under udsendelserne.
o Det er rystende, at Asmaa Abdol Riyad-Hamid klart har meldt ud i
arabiske medier, at hun betragter sin ansættelse i Danmarks Radio som
en form for religiøst kald, som hun vil bruge til at være "ambassadør
for den muslimske tro" - og vel at mærke i den yderligtgående
udlægning af troen, som hun bekender sig til. En studievært skal være
politisk og religiøst neutral. Det duer ikke, at vi har en public
service-kanal, som vi alle sammen betaler til via licensen, der bliver
politisk, siger Louise Frevert.

Louise Frevert forventer, at Brian Mikkelsen griber ind og sørger for,
at Asmaa Abdol Riyad-Hamid lægger tørklædet eller forlader sin
stilling som tv-vært.
o Asmaa Abdol Riyad-Hamids påklædning er én stor reklamesøjle for
fundamentalistisk islam. Vi kan jo heller ikke have, at der sidder en
tv-vært iført en t-shirt, hvor der står "stem radikalt". Det nytter
ikke noget. Det mindste, man kan forvente, er en neutral fremtoning
fra enhver tv-værts side, derfor kan jeg ikke se, at der er anden
udvej, end at Asmaa Abdol Riyad-Hamid bliver bedt om at træffe et
valg - enten er hun studievært eller også er hun islamistisk
prædikant, siger Louise Frevert, der understreger, at det ikke kommer
hende ved, hvordan Asmaa Abdol Riyad-Hamid i øvrigt klæder sig, når
hun ikke er på skærmen.
o Det er vigtigt, at vi sondrer her. Når Riyad-Hamid er på skærmen
repræsenterer hun Danmarks Radio, fastslår Louise Frevert.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


ALTSÅ KÄRE VENNER, HJÄLP, GRIB TELEFONEN ONSDAG KL. 23.00 OG
RING


0045 - 35 20 30 40

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX






"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
news:44313124$0$844$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Peter K. Nielsen fortalte:
>
>> For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra
>> Danamrks
>> Radio"
>> Derimod skal du ikke betale licens hvis du kun kan se netTV
>
> Jeg syntes jeg hørte noget om at de ville til at have klik-afgift
>
> Mvh
> Martin



Egon Stich (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 03-04-06 15:44


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:44313124$0$844$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Peter K. Nielsen fortalte:
>
> > For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra Danamrks
> > Radio"
> > Derimod skal du ikke betale licens hvis du kun kan se netTV
>
> Jeg syntes jeg hørte noget om at de ville til at have klik-afgift
>
> Mvh
> Martin
>

Den er god nok.
Alt hvad der kan skrabes gysser ind på, skal DJØFerne nok få øje på

MVH
Egon



Rea721 (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 03-04-06 19:35

I news:44312631$0$890$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev Peter K. Nielsen følgende tekst:

> Jow jim.

Nej, du tar fejl.

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=408872

> For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra Danamrks
> Radio"

DR har indtil viderer lavet en administrativ beslutning om at PC'er med
tv-tunerer _ikke_ skal betale licens, men det er ikke noget der vare
evigt...der arbejdes på at lave en "medielicens"...hvordan og hvorledes ved
jeg ikke.


http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&subsektion=105&FaqId=1
***
Emne: Husstandslicens
Spørgsmål:
Skal jeg betale licens, når jeg kun hører radio eller ser tv via nettet på
min pc'er?

Svar:
DR har besluttet aktuelt ikke at opkræve licens for pc'er, mobiltelefoner
m.m., som kan modtage radio- og tv-signaler. Denne beslutning er bl.a.
truffet under hensyn til det forholdsvist begrænsede omfang, radio og TV
brug har haft på fx nettet. DR har endvidere ønsket en politisk beslutning
om, i hvilket omfang licensen udbredes til at omfatte andre apparater end
de "traditionelle" radio- og fjernsyns-apparater.

Med udbredelse af apparater som pc'er, mobiltelefoner og lign. som kan
modtage radio- og tv-signaler, kan det ikke udelukkes, at licensen på sigt
også kommer til at omfatte disse apparater.
***

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Denmark needs your support.
http://www.supportdenmark.com
For ytringsfrihed og nej til undskyld på:
http://www.ytringsfrihed.org




Peter K. Nielsen (04-04-2006)
Kommentar
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 04-04-06 22:24


"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
news:44316acf$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>I news:44312631$0$890$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> skrev Peter K. Nielsen følgende tekst:
>
>> Jow jim.
>
> Nej, du tar fejl.
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=408872
>
>> For din tuner er "et apparat der kan modtage TV signaler fra Danamrks
>> Radio"
>
> DR har indtil viderer lavet en administrativ beslutning om at PC'er med
> tv-tunerer _ikke_ skal betale licens, men det er ikke noget der vare
> evigt...der arbejdes på at lave en "medielicens"...hvordan og hvorledes
> ved
> jeg ikke.
>
>
> http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&subsektion=105&FaqId=1
> ***
> Emne: Husstandslicens
> Spørgsmål:
> Skal jeg betale licens, når jeg kun hører radio eller ser tv via nettet på
> min pc'er?
>
> Svar:
> DR har besluttet aktuelt ikke at opkræve licens for pc'er, mobiltelefoner
> m.m., som kan modtage radio- og tv-signaler. Denne beslutning er bl.a.
> truffet under hensyn til det forholdsvist begrænsede omfang, radio og TV
> brug har haft på fx nettet. DR har endvidere ønsket en politisk beslutning
> om, i hvilket omfang licensen udbredes til at omfatte andre apparater end
> de "traditionelle" radio- og fjernsyns-apparater.
>
> Med udbredelse af apparater som pc'er, mobiltelefoner og lign. som kan
> modtage radio- og tv-signaler, kan det ikke udelukkes, at licensen på sigt
> også kommer til at omfatte disse apparater.
> ***

Du har ret. jeg tog fejl

Peter



sylfede (03-04-2006)
Kommentar
Fra : sylfede


Dato : 03-04-06 06:45


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
> Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
> Hvem vil være med i demonstrationen?

Jeg forstår at hun er læge - hvordan kan man dog være læge og nægte at røre
ved mænd? Endvidere er hun vist med i Enhedslisten, det er endnu mere
gådefuldt: hvordan kan hun være socialist når hun lader en Gud styre for
hende og lader en "hellig" bog bestemme hendes påklædning? det virker ærlig
talt lidt besynderligt på mig.
--
Sylfede



Jim (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 03-04-06 07:54

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev i en meddelelse
news:4430b649$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
>> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
>> Hvis hun ikke afskediges, så vil jeg sælge mit TV øjeblikkeligt.
>> Hvem vil være med i demonstrationen?
>
> Jeg forstår at hun er læge - hvordan kan man dog være læge og nægte at
> røre ved mænd? Endvidere er hun vist med i Enhedslisten, det er endnu mere
> gådefuldt: hvordan kan hun være socialist når hun lader en Gud styre for
> hende og lader en "hellig" bog bestemme hendes påklædning? det virker
> ærlig talt lidt besynderligt på mig.

Det er fordi, hendes opgave er at forvirre.
Det er ligeså godt som taqqiya.

J.



komma (03-04-2006)
Kommentar
Fra : komma


Dato : 03-04-06 08:43


"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev i en meddelelse
news:4430b649$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg forstår at hun er læge -

Hentet fra DR's hjemmeside:
"Programmets ene vært hedder Asmaa Abdol-Hamid og troende muslim af
palæstinensisk oprindelse. Hun er uddannet socialrådgiver og medlem af
Enhedslisten. Hun er 24 år gammel og beboerformand i Vollsmose. Asmaa kom
til Danmark som seks-årig og er opvokset i en lille landsby i Sønderjylland.
Hun stod i spidsen for den gruppe, der har anmeldt Jyllands-Postens
Muhammed-tegninger."

Det er simpelthen rystende og en provokation af de værste at hun skal ture
frem på en landsdækkende kanal!

Hvor er det bare total overkill efterhånden at høre om hvordan der bliver
prædiket for hvordan dansken skal tilpasse sig muslimer.... nåeh nej, det
har stået på i mange år og nu er Khader og Asmaa ved at være på plads....

Se det i øjnene.... dansken har intet gjort for at der er grund til at kalde
dem racister eller at muslimser fortjener den store interesse... nej...
muslimserne følger vist bare en nøje fastlagt plan...

Jeg er så edertræt af at høre og se hvordan de skal fylde det hele med
hvordan vi skal behandle dem!

PJ.



Konrad (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 03-04-06 08:52


"komma" <doo@daa.nothing> wrote in message
news:4430d201$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev i en meddelelse
> news:4430b649$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er simpelthen rystende og en provokation af de værste at hun skal ture
> frem på en landsdækkende kanal!

Men helt fint når de sorte præster fra DF gør det? Eller da Clement var vært
i "tal med Gud"? Eller hvad med Jørgen Thorgårds årelange "Eksistens" osv
osv. Der er vel trods alt trosfrihed i landet, endnu. Når man tænker på hvor
megen forvirring der er om tidens hedeste emne, islam, er det kan naturligt
DR som public service kanal sætter fokus på dette emne også. Hendes
modsætning i udsendelserne er i øvrigt erklæret hardcore-ateist.




komma (03-04-2006)
Kommentar
Fra : komma


Dato : 03-04-06 09:12

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4430d406$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "komma" <doo@daa.nothing> wrote in message
> news:4430d201$0$203$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "sylfede" <syl@fedeinvalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:4430b649$0$84035$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Det er simpelthen rystende og en provokation af de værste at hun skal
>> ture
>> frem på en landsdækkende kanal!
>
> Men helt fint når de sorte præster fra DF gør det? Eller da Clement var
> vært
> i "tal med Gud"? Eller hvad med Jørgen Thorgårds årelange "Eksistens" osv
> osv. Der er vel trods alt trosfrihed i landet, endnu. Når man tænker på
> hvor
> megen forvirring der er om tidens hedeste emne, islam, er det kan
> naturligt
> DR som public service kanal sætter fokus på dette emne også. Hendes
> modsætning i udsendelserne er i øvrigt erklæret hardcore-ateist.

Uden at hente de historiske arkiver frem og udelukkende forholde mig til som
du selv skriver, Konrad... "tidens hedeste emne, islam"...
Så vil jeg mene at sætte hende, Asmaa på landsdækkende tv er at vifte med
den røde klud overfor den alm. danske befolkning og denne har vist længe
fået nok af at høre om islam og om hvordan muslimserne mener sig uretfærdigt
behandlet og hvordan de ønsker det hele mere islamificeret...
Hvorfor skal islam fylde så meget når det er en privatsag, der må da være
etniske minoriteter der fylder mere end de ca. 180.000 muslimser..... f.eks.
danskerne!



Konrad (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 03-04-06 09:45


"komma" <doo@daa.nothing> wrote in message
news:4430d8bd$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Uden at hente de historiske arkiver frem og udelukkende forholde mig til
som
> du selv skriver, Konrad... "tidens hedeste emne, islam"...
> Så vil jeg mene at sætte hende, Asmaa på landsdækkende tv er at vifte med
> den røde klud overfor den alm. danske befolkning og denne har vist længe
> fået nok af at høre om islam og om hvordan muslimserne mener sig
uretfærdigt
> behandlet og hvordan de ønsker det hele mere islamificeret...

Hvor mange procent deler ovenstående holdning? Det har aldrig været
intentionen med public service at please nogen som helst - talrige
mærkværdige holdninger og ideologier har haft "taletid" på DR gennem
tiderne - DR har ovenikøbet været trukket for menneskerettighedsdomstolen,
fordi der var nogen der ikke kunne tåle de holdninger DR formidlede. Public
service er oplysning, og kunne man blive klogere på hvad en sådan
"islamistisk fundamentalist" mener - hvadenten det bekræfter eller går imod
fordomme af den ene eller den anden skuffe, så er PS-forpligtelsen vel
opfyldt? Den opfyldes i hvert fald ikke, hvis DR udelukkende sender noget de
mener pleaser en mindre andel af befolkningen.

> Hvorfor skal islam fylde så meget når det er en privatsag, der må da være
> etniske minoriteter der fylder mere end de ca. 180.000 muslimser.....
f.eks.
> danskerne!

Det er nok også derfor, udsendelserne kun er en ½ time lang. Så er der sådan
cirka 16 timer forbeholdt alle andre, eller dem der slukker fordi de ikke
kan tåle det, og overhovedet ikke har andre kanaler end DR2.



Konrad (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 03-04-06 08:29


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...

Hvor ved du fra hun er "islamistisk fundamentalist"?

> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.

Hvad vil hun ikke ellers, udover dette?




Jim (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 03-04-06 09:50

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4430cecc$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
>> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>
> Hvor ved du fra hun er "islamistisk fundamentalist"?
>
>> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
>
> Hvad vil hun ikke ellers, udover dette?

Lade sig integrere og opføre sig normalt som andre danskere.
Hun har også valgt at udnævne sig selv til islamisk ambassadør i Danmark.
Og hvorfra ved jeg, at hun er islamistisk fundamentalist?
Er du både blind og døv?
Hun bære alle kendetegnene.

J.



Konrad (04-04-2006)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 04-04-06 08:06


"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
news:4430e1af$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> > "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> > news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af
den
> >> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
> >
> > Hvor ved du fra hun er "islamistisk fundamentalist"?
> >
> >> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på
TV-Avisen.
> >
> > Hvad vil hun ikke ellers, udover dette?
>
> Lade sig integrere og opføre sig normalt som andre danskere.

Hun er medlem af byrådet. Aktiv i organisationer. Er selvstændig. Taler
dansk. Er velformuleret. Har uddannelse - har nu et TV-program. På alle
måder afviger hun fra den klassiske forestiling om undertrykte
indvandrerkvinder. Hvad ønsker du mere?

>un virker
> Hun har også valgt at udnævne sig selv til islamisk ambassadør i Danmark.

Men det har hun ikke, uanset hvad du mener hun virker til atmene.

>både blind og døv?
> Hun bære alle kendetegnene.

Tværtimod - hun er da afvigende fra de klassiske fordomme i enhver
henseende.



Egon Stich (03-04-2006)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 03-04-06 09:36


"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4430cecc$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af
den
> > islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>
> Hvor ved du fra hun er "islamistisk fundamentalist"?
>


Det er jo ikke første gang, teltet optræder på TV.
Der har været flere interviews og lignende.
Disse efterlader ganske klart et indtryk af en særdeles fundamentalistisk
type.

De sædvanlige udtalelser om sharia osv.

Så når man har det fra hestens mund, behøver man vel ikke alenlange
undersøgelser og dokumentationer?

MVH
Egon




@ (04-04-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-04-06 23:04

On Mon, 3 Apr 2006 09:29:24 +0200, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>
>"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
>news:442ffef3$0$2103$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Hermed en opfordring til at demonstrere mod DR og deres ansættelse af den
>> islamistiske fundamentalist Asmaa Abdol ...
>
>Hvor ved du fra hun er "islamistisk fundamentalist"?
>
>> Hun ville ikke engang give hånd til den mandlige studievært på TV-Avisen.
>
>Hvad vil hun ikke ellers, udover dette?


det er sågu da også rigeligt


at nægte at hilse ved at give/fremvise sin højre tomme hånd

hun er da langt væk fra alt hvad forstås ved bare nogenlunde
omgangsform


ikke at ville hilse med (tom) højrehånd er faktisk lig
mordtrussel/krigserklæring



NEJ jeg gider ikke høre et eneste lille bitte piv om at man jo også
må lære at vise hensyn til de fremmede

og hun står jo i en vanskelig situation mellem to verdner

GU GØR HUN EJ - hun ved ganske nøjagtigt og beregnende hvad hun gør,

hun forsøger at gøre det legitimt _IKKE_ at hilse fredsommeligt på
fremmede

hvis man kommer ud for sådanne uopdragne mennesker skal man netop ikke
bøje nakken og affinde sig med denne uopdragne adfærd

der er to svar alt afhængig af mentalitet


1.
Nægter en kvinde at give hånd, omfavn hende, giv hende et stort
smækkys på munden, og sig at hun er tilgivet sin uopdragne opførsel,
husk det er dig der er den forurettede part


2.
Nægter en kvinde at give hånd,
Smæk hende sååådan en lussing, helst så det kan ses i timer efter




1'eren
har jeg brugt med formidabel virkning,

jeg gav mig ikke een tomme, og efter flere timers (ophedet) diskution
gav man mig ret



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste