Til skræmmende eftertanke
Fra : Anonym

Dato : 02-04-06 17:06

Fra : HC

Dato : 02-04-06 17:58

> Den er ubetalig.
> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Ja, det er vildt!! Den er skræmmende realistisk....

HC

Fra : spix

Dato : 02-04-06 18:13

"Anonym" <anonym@anonym.com> wrote in

> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.
> php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Yderst skræmmende, men det må ikke gå så galt.

Måske skulle vi kæmpe noget mere for alt, hvad vi har kært?

Fra : @

Dato : 02-04-06 19:19

On 02 Apr 2006 17:13:06 GMT, spix <spix-44(-FJERN-)@hotpop.com> wrote:

>"Anonym" <anonym@anonym.com> wrote in

>Yderst skræmmende, men det må ikke gå så galt.
>
>Måske skulle vi kæmpe noget mere for alt, hvad vi har kært?

det må vi jo ikke - så er vi straks

racister fremmedhadere og helt uden forståelese for fremmede kulturer

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : komma

Dato : 03-04-06 08:59

> det må vi jo ikke - så er vi straks
>
> racister fremmedhadere og helt uden forståelese for fremmede kulturer

Men ikke desto mindre er det på høje tid at det er det der sker, altså at
vi begynder at kæmpe for alt hvad vi har kært.... jeg vil til enhver tid
mene at de danske demokratiske værdier skal forsvares og stå over islam som
slet ikke burde nævnes, da det er en privatsag!
Men efterhånden er det en ren farce som de muslimer har kørt og til
stadighed kører os rundt i manegen....

Fra : NoTrabajo

Dato : 03-04-06 14:14

"spix" <spix-44(-FJERN-)@hotpop.com> skrev i
> "Anonym" <anonym@anonym.com> wrote in

> Yderst skræmmende, men det må ikke gå så galt.
>
> Måske skulle vi kæmpe noget mere for alt, hvad vi har kært?

Halalhippierne har muhamedanerne kært, og dem kæmper de for.
--
NoTrabajo

Fra : Jesper

Dato : 02-04-06 18:34

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> Den er ubetalig.
>
> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.p
> hp?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Tænk at man skulle læse det i Information. Det må vist være deres idé
med en forsinket 1. aprilsspøg.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : HC

Dato : 02-04-06 21:11

> Tænk at man skulle læse det i Information. Det må vist være deres idé
> med en forsinket 1. aprilsspøg.

Sikke da noget sludder!

Det er et stk. fiktion, en vision om fremtiden i den nuværende islamiske
løbebane...

En aprilsspøg er en løgnehistorie.

D'oh...

HC

Fra : Kert Rats

Dato : 03-04-06 00:24

"Anonym" <anonym@anonym.com> skrev i en meddelelse
> Den er ubetalig.
> http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Der er efter artiklen (i bunden af siden) en debat om artiklen, hvor
følgende link er anført:
http://memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1087

Det er også temmelig skræmmende at høre danskere udtale sig på den måde.

Bedste hilsner - og ønsket om et dansk Danmark!

Kert Rats

Fra : Alucard

Dato : 03-04-06 01:09

On Sun, 2 Apr 2006 18:05:44 +0200, "Anonym" <anonym@anonym.com> wrote:

>Den er ubetalig.
>http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Ja, den er skræmmende realistisk.....

Fra : Konrad

Dato : 03-04-06 14:45

"Anonym" <anonym@anonym.com> wrote in message
> Den er ubetalig.

http://www.information.dk/InfWebsite/FremvisningPHP/Common/Information.php?pShow=TryktAvis/TAvVis.php&pTAvVis=193547

Ja - skræmmende at en .1 Aprilsnar faktisk vækker mindelser om
nationalfundamentalisternes yndlingsvisioner - det burde da mane til
eftertanke?

Fra : Anonym

Dato : 04-04-06 01:29

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Ja - skræmmende at en .1 Aprilsnar faktisk vækker mindelser om
> nationalfundamentalisternes yndlingsvisioner - det burde da mane til

Lige så skræmmende er det, at du ikke besvarer de indlæg der er adresseret
til dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-06 03:02

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lige så skræmmende er det, at du ikke besvarer de indlæg der er
> adresseret til dig.

Bomber og knive er skræmmende.
At besvare hvad er adresseret til mig er jeg ret flink til, men det
er ikke pligt og slet ikke menneskeret at få svar på kværulanteri og
nyfigenhed

Man må gøre sig værdig til at få svar, og når kommuikation ikke
funker, så er der typisk fejl på begge sider.

Fra : Konrad

Dato : 04-04-06 07:43

> [...]
>
> Lige så skræmmende er det, at du ikke besvarer de indlæg der er adresseret

Jeg er bagud, men besvarer altid efter bedste evne alle indlæg. Jeg har bare
andet at lave, end at besvare indlæg - det er sådan noget man gør, når man
har tid. I går noget jeg f.eks ikke længere end 20-30 tråde op i hiarkiet.
Noget andet hedder begrænsning - det er lidt overvældende at *alle* svar er
på 10-20 kb