Telemores hjemmeside giver problemer
Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 15-06-01 19:06

Jeg er den lykkelige ejer af et Telmore abbonemenet, men jeg kan for tiden
ikke komme ind på deres hjemmeside. Jeg bruger Internet Explorer 5.50 jeg
får bare fejlmeddelelsen at siden ikke kan vises. Jeg har flere gange
forgæves forsøgt at ringe til Telmore men de spørger bare om hvilken version
af IE jeg bruger og så fortæller de mig at jeg skal sætte sikkerhedsniveauet
til mellem eller lav og det har jeg prøvet. Jeg har tidligere kunnet komme
ind på deres hjemmeside. Hvis jeg skriver ping telemore.dk giver den heller
ikke nogeet resultat. Hvad gør jeg??

Robert

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-06-01 22:23

On Fri, 15 Jun 2001 20:05:45 +0200, "Robert Stig Lanther" <lanther@c.dk>
wrote:

>Jeg er den lykkelige ejer af et Telmore abbonemenet, men jeg kan for tiden
>ikke komme ind på deres hjemmeside.

Jeg ved ikke lige hvad der er galt.
Jeg ser www.telmore.dk helt fint. Når jeg indtaster tlf. nr. og password
går den til muchmore.telmore.dk og jeg får en 'cannot find server' fejl.

En traceroute til muchmore.telmore.dk viser ingen problemer.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Robert Stig Lanther

Dato : 16-06-01 07:37

"Stefan Bruhn" <news002@3x7.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> går den til muchmore.telmore.dk og jeg får en 'cannot find server' fejl.
>
> En traceroute til muchmore.telmore.dk viser ingen problemer.

En traceroute hos mig giver intet resultat

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-01 23:39

Robert Stig Lanther skrev:

>En traceroute hos mig giver intet resultat

Hvad siger TDC når du ringer til dem?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.